volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Heb er geen woorden voor Mejojo, wat een achterlijk figuur.. Hoop voor jullie dat er snel op oplossing gevonden gaat worden, heb je al contact gehad met andere kdv?

En knap hoor, ik had het waarschijnlijk niet zo netjes afgehandeld zoals jullie nu hebben gedaan..

Succes meid!

2. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ja vroeg ik me ook wel af. maar ja emoties. denk dat ze iets anders verwacht/gehoopt hadden van het gesprek.
    anders hadden ze er misschien anders (beter voorbereid) ingegaan.

ach lekker boeiend. al met al zijn die mensen gewoon grof fout bezig! ze zegt gewoon dat ts der zoontje het EXPRES! heeft gedaan. niet meer en niet minder.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

je bent een schat meid (K)

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

we zijn er opzich goed voorbereid heen gegaan,

maar ze begon meteen over ernstige gedragsproblemen...!

dat schiet bij mij in het verkeerde keelgat, dat doet mijn hart zo'n zeer :(

5. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

@Ts jeeetje wat een achterlijk kdv zeg.. Ik zou kijken of dr niet een commissie of iets dergelijks is waar je een klacht in kan dienen.. das toch niet normaal eerst zeggen dat je zoon een moord kan begaan en daaran dat hij gedragsproblemen heeft kom nou!

goede keuze dat je hem daar weg haalt! Mocht je heel erg omhoog zitten mag je me gerust pben!

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Raar verhaal hoor..

7. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik vind het echt belachelijk! ik zou een aanklacht tegen ze indienen!! met mij waren ze nog niet klaar

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    anders voorbereid bedoel ik. dan had je misschien van te voren meer afstand kunnen nemen. en met een ander doel het gesprek ingegaan. maar goed blijft achteraf gelul en t maakt niet uit want zij blijft fout.
    alleen had je dan misschien hun meer de neus af kunnen vegen op een andere manier (weet ook niet of ik dat had gekunt hoor ;))

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Wat een raar verhaal! Ik heb jaren gezinnen begeleid met kinderen met echte gedragsproblemen en heb op een kdv gewerkt. De manier waarop jouw zoon heeft gehandeld lijkt mij geen enkel bewijs/aanleiding voor een afwijking in gedrag en je kdv handelt uiterst onprofessioneel.

10. kdvjuffie

kdvjuffie Niet meer actief

Pardon... ik vind het maar raar gezegt dat je zoontje iemand zou kunnen vermoorden!!!
    Ik als leidster van een kdv vind dat er helemaal geen speelgoed met een koord eraan hoort te zijn! Dit soort dingen zoals speelgoed afpakken zonder het kwaad ervan in te zien is normaal op die leeftijd en dus helemaal niet raar.

11. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ik zit met open mond te lezen..
    Werkelijk nog nooit zoiets gehoord..
    Wat denken ze dan dat er gebeurd als je een stel kids van 2,5 speelgoed voor om de nek geeft..
    Denken ze werkelijk dat die kids met zijn allen netjes op een rij gaan zitten om hun beurt af te wachten..
    Nee die vechten elkaar de keet uit om het af te pakken..

Hoe heet dat kdv..
    Utopia???

Je kind weghalen en een melding maken van gebrek aan veiligheid op de school..
    er wordt dus kennelijk niet goed op de kids gelet!
    (mijn ongenuanceerde mening)

12. chantalk

chantalk Fanatiek lid

:$ dat mens is echt gestoord!
    Ik sluit me aan bij de rest...echt een klacht indienen!!!
    En idd is een gesprekje met een psycholoog is mss toch niet zo'n gek idee, alleen al om te bewijzen dat zij te ver gaan met hun gekke gedachtes en dat jullie zoontje een doodnormale peuter is met 'peuterstreken'
    pfff werkelijk waar halen ze het lef vandaan om zo over jullie zoontje te praten!

13. Alita

Alita Niet meer actief

Jeetje meid, ik had het toch wel ander verwacht het gesprek. Jij ook he?

En hoe nu verder, je moet het niet hierbij laten zitten hoor. Ik zou persoonlijk weer contact opnemen met die psych wat jullie hadden gebeld.
    En een klacht indienen ofzo bij dat kdv? Maar wat zei haar man dan allemaal....of had hij niet veel te vertellen..

Maar nog meid laat je niet gek maken he.....geloof in jullie kind dat er helemaal niks aan de hand is!!

14. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Heb even snel je verhaal gelezen en ik vind de woordkeuze van de persoon van het kv echt te ver gaan. We hebben het over een kind van 2,5!
    Laten zij verbieden om kinderen iets om hun nek te laten hangen!

15. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Jeetje, wat een naar gesprek Mejojo! Wel heel goed dat jullie de beslissing hebben genomen dat hij er niet meer komt (voor je zoontje dan, want hoop dat je het zelf ook trekt). Hopelijk vinden jullie heel snel andere opvang voor hem en kunnen jullie het snel een plekje geven (al zal de pijn van zulke kwetsende dingen denk ik nog wel even blijven)..

16. MamavanJordy

MamavanJordy Fanatiek lid

14 aug 2006
    4.408
    0
    36
    Kraamverzorgende
    Helmond
    Ik vind de woordkeuze ook veel te ver gaan. Ik zou ook een klacht indienen.

Kan je niet met een van de andere leidsters praten (ik heb niet alles terug gelezen dus weet niet of dit al gezegt is, anders sorry).

Ik vind trouwens ook dat zulk speelgoed niet daar mag liggen.

17. fafje

fafje Niet meer actief

Mejojo,dit gaat gewoon te ver, zij spoort van geen kant!
    maandag gaan bellen hoor, en klacht indienen! sterkte meis, wat vreselijk rot...ik hoopd at je snel een oplossing voor de opvang hebt! doe rustig aan!

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Het wordt alleen maar gekker, dat mens is echt knetter. Ik weet ook niet hoe ik gereageerd had, van tevoren kun je je vanalles bedenken, maar soms val je gewoon zowat van je stoel, omdat je zulke dingen niet verwacht.
    In ieder geval zou ik mijn kind daar niet meer brengen, maar zo te lezen doe je dat ook niet meer.

19. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik was heel erg benieuwd naarhoe het gesprek is gegaan, maar dat is wat mij betreft absoluut niet bevredigend.
    Ik ben nog steeds van mening dat jullie zoon het slachtoffer wordt van wanbeleid en vind het verschikkelijk dat hij, zeker omdat hij niks bijzonders heeft gedaan, gestraft word doordat hij niet meer in zijn vertrouwde omgeving mag spelen.

Als het jullie moeite kost om de strijd aan te gaan zoek dan iemand die dat wel kan (bv je moeder)

20. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    echt te belachelijk gewoon!! dat ze meteen al zo begon! oh en dat je je dan moet inhouden..moeilijk... ik zou echt een klacht indienen iig....
    sterkte.

Deel Deze Pagina