volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik lees vol verbijstering dit topic, zoveel is al gezegd en ik wil je een heeeeeeeeeeeeel groot hart onder de riem steken... wat een ongelooflijk verhaal :( en wat een BELACHELIJK kinderdagverblijf... té bizar voor woorden...

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

net een brief door de bus gekregen,

met wederzijds goedvinden stopt het contract op 01/08/2011

ehhh nee het contract stopt sinds afgelopen vrijdag !!!!!!!! morgen gaat manlief er even heen om dat recht proberen te zetten.

verder hebben wij een brief gekregen waarin staat dat hij ook op een gevaarlijke manier te knuffelig was toen hij net daar kwam met 14 maand, dat veel kindjes bang voor hem waren omdat hun niet van het knuffelen hielden, soms knuffelde hij zo hard dat hij zijn eigen evenwicht verloor en daarbij viel terwijl hij het andere kindje nog in de armen had,

dit is iets dat ze ons nooit heeft verteld, ook niet dat ze daar een plan voor hadden opgesteld.

verder stond er in de brief dat hij afgelopen maandag en dinsdag een meisje aan de haren heeft getrokken en dat zijn gedrag niet te overzien is en speciaal hulp nodig heeft.

ook stond er nog in de brief dat ze dezelfde brief naar de gemeente heeft gestuurd,

wij hebben de gemeente opgebeld of ze deze al hadden gekregen .. toen zei die vrouw dat ze al bekend was met het verhaal, de eigenaar had met haar al gesproken toen zeiden wij ; dus u vind dat onze zoon echt hulp nodig heeft ?

waarop zij zei : ze kwam voor advies, ik heb er niets over gezegd alleen antwoorden gegeven bij welke instanties ze terrecht kon,

dus dat was ook al gelogen van de eigenaar dat de gemeente vond dat we nu dringend hulp moest zoeken,

verder helpt zij ons nu zoeken naar een kdv waar zo snel mogelijk plek is. ( en waar wij natuurlijk een goed gevoel bij hebbe )

3. Maia

Maia Niet meer actief

dus het lijkt erop alsof ze nu de boel bij elkaar aan het liegen is.

Ik neem aan dat je het al gedaan hebt maar zet alle gesprekken die je ooit hebt gehad met de leidsters e.d.. voor zoveel mogelijk op papier met als je het nog weet de namen en tijden e.d. erbij.

4. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zou een brief ivm met zijn gedrag vragen van zijn vaste leidster die nu weg is! en die naar de gemeente sturen! deze dame moet afgezet worden van haar functie!

5. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Dit mag alleen met toestemming van ouders (dus handtekening!)...:$

6. Trisha1981

Trisha1981 Bekend lid

27 feb 2009
    841
    1
    0
    Eindhoven
    mejojo wat erg dat jullie zo'n kdv hebben getroffen voor jullie zoon zeg! ik heb niet alles gelezen maar wat ik heb gelezen daar valt geen schoonheidsprijs over te behalen door het kdv. Sterkte meid (en ook voor je man en zoontje) hopelijk vinden jullie idd een kdv waar jullie je goed bij voelen.
    Mijn eerste gedachte was sowieso ook dat jullie zoon gewoon die verrekijker wilde hebben zonder bijbedoelingen (wat voor bijbedoelingen kan een 2jarige in hemelsnaam hebben!?!!?)
    liefs van ons

7. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Als ze jou kind van dat soort dingen verdenken en vinden dat hij hulp nodig heeft, dan kan mijn zoontje gelijk met hem mee!
    Die wil ook graag kindjes knuffelen en ja, soms gaat dat te lomp.
    En ja, hij had t vorige week ook op zijn heupen en bleef maar kindjes omduwen, nou daar heeft ie gewoon straf voor gehad.
    Als zij in haar hele carriere, kinderen nog nooit zulke dingen heeft zien doen, dan vraag ik me af hoe goed zij op kinderen let!

Ik vind het ongelovelijk dat ze dit soort dingen naar jullie hoofd slingerd en zou zelf geneigd zijn om een klacht in te dienen..

Snap best dat ze zijn geschrokken van het incident met de verrekijker, maar hallo zeg, dat is toch gewoon een normale reactie van een kind...die ziet iets, wil iets hebben en pakt het.
    Dat dit fout af kan lopen, dat ziet een 2,5 jarige toch niet!!!

Wil je even een virtuele knuffel geven.....

8. Popkoorn

bedankt meiden !!

9. fafje

fafje Niet meer actief

WAT, dit wordt steeds erger....zij wilt dit kostte wat het kost gewoon doorduwen..vind het niet normaal dat ze er nu gebeurtenissen bij neemt, waar jullie het nog niet eens over hebben gehad...

sterkte mejojo echt jeetje mina wat erg dit

10. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Jeezus wat een (*******) mens zeg!!!!

Pfff ik zou idd naar een ander KDV gaan want hier weten ze ws niet wat kinderen doen op die leeftijd!!

Sterkte meis met alles!

11. marleen2109

marleen2109 Fanatiek lid

13 jan 2010
    2.575
    0
    0
    @ Mejojo: Ik heb niet het hele topic gelezen, want dat is een beetje veel:). Ik wilde je alleen even een hart onder de riem steken. Ik heb alleen de 1e en laatste pagina gelezen en daarin lees ik dat je kindje dezelfde dingen doet als mijn zoons. Die worden bijna 3 en bijna 5 en hebben nog steeds niemand vermoord ;). Wat er ook gebeurt is en verder nog gaat gebeuren: Blijf in jezelf en je kindje geloven en laat je niet gek maken. Ik vind het verschrikkelijk voor je!!!

12. Alita

Alita Niet meer actief

het wordt steeds gekker of wat:$

13. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Meid 1 ding: ga alsjeblieft NOOIT twijfelen aan je zoontje. Echt dit gedrag, ook wat in de brief staat of het nou waar is of niet, is hartstikke normaal. Natuurlijk zijn er kindjes die het niet doen, maar er zijn ook kindjes die nog veel "ergere" dingen doen. Het is echt heel normaal voor deze leeftijd. Kinderen moeten leren wat mag en wat niet mag.

Ik hoop dat je snel een fijne en betrouwbare plek voor je zoontje zult vinden en als je de puf ervoor hebt zou ik absoluut een klacht indienen tegen de eigenaresse van dit kinderdagverblijf. Wat zij doet en heeft gedaan kan en mag absoluut niet.

Veel sterkte!

14. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    Jeetje mejojo, het word idd steeds erger! Goed dat jullie nu zo sterk zijn en actie ondernemen! Heel veel succes met alles (denk je ook een beetje om jezelf? Het zal er bij jou wel flink inhakken..)..

15. Popkoorn

de brief :

geachte heer en mevrouw achternaam

de zorg die J nodig heeft kunnen wij niet bieden althans niet zonder deskundige hulp. gezien jullie niet bereid zijn hieraan mee te werken om hem deskundige te laten behandelen maakt het voor ons moeilijk.

Hierbij bevestigen wij dat van wederzijds goedvinden het contract afloopt op 01.08-2011
    het dossier van hem is doorgestuurd naar de gemeente zoals staat vermeld in overeenkomst plaatsing.

met vriendelijk groet.

eigenaar.

16. Popkoorn

daarna komt een ander deel van de brief die ik ook even ga typen maar dat duurt wat langer. en de pizza is klaar dus die ga ik eerst even eten :p

17. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Lieve Mejojo,

met stijgende verbijstering heb ik het gehele topic gelezen... Wat een ondeskundige en achterlijke eigenaresse is dat!! Ik heb er gewoon geen woorden voor! Je hebt al vele tips gekregen, ik weet er eigenlijk niets meer aan toe te voegen, maar ik wil jou en je mannetjes even een hele dikke virtuele knuffel geven!!

Potverdorie zeg....'t is toch echt niet te geloven dit...

Ik vind het een heel erg goede tip om de ex lievelingsjuf van je zoontje e.e.a. op papier te laten zetten over zijn doodnormale functioneren in de groep toen zij er nog stond!

Heel veel sterkte met dit in- en intrieste gebeuren!!

18. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Mejojo,

Ik volg je topic ook en ik moet zeggen dat ik respect voor je heb om de manier waarop je hiermee omgaat! Kun je nog wel een beetje slapen 's nachts?

Maar ik hoop dat je gewoon alle bevestigingen van het normale gedrag van je zoontje op papier krijgt zodat je die dame van het kdv haar stoel kan stoten!! Weg ermee!! Schandalig, zo ontzettend onprofessioneel!!

19. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Tjee dit begint steeds meer een soap te worden. Maar ik zou een brief terugsturen. Met daarin kort genoemd dat jullie vrijdag overeen zijn gekomen dat het per direct stopt. Dat jullie tot vorige week niet eerder zijn gewezen op mogelijk probleem, dat jullie meteen contact hebben opgenomen met een deskundige,(dat jullie morgen een afspraak hebben)

Weet niet hoe je ze betaald, maar je bank kan incasso terugdraaien. Meteen werk van maken.

En als de sode.. Z'n oude juf opzoeken en brief laten maken voor je ha en gemeente. Dat kan je hoop ellende besparen.

Sterkte

20. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik heb niet alles gelezen maar kom op zeg? Moord???
    Dat mens heeft waanbeelden en moet ZELF maar eens een gesprek aan knopen met een psychiater. Moord door verrekijker....hoe belachelijk kun je het maken? En dan het stukje over 'zo hard knuffelen opdat hij zijn evenwicht verliest en omvalt met andere kindjes...' Ja dus? En haren trekken? God allemachtig, maakt ze zich druk om haren trekken? Van welke planeet komt dat rare mens?

Desondanks blijft het natuurlijk een hele vervelende situatie maar ik zou haar denk ik toch echt even goed de waarheid hebben verteld (als dat al niet is gebeurd) en andere ouders waarschuwen. Daar wil je toch echt je kind niet op plaatsen?

Heel veel sterkte meid en geloof me, jouw kindje is echt geen moordenaar in de dop! Als dat zo is dan heb ik er hier ook eentje rondlopen. Hoe vaak die wel niet met haar handen om de nek van haar pop rondloopt... En dan heb ik het nog niet eens over de keren dat poplief met flinke vaart tegen de vloer geslingerd wordt....

STERKTE!!! Liefs, Kweenie

Deel Deze Pagina