volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mejojo,
    dan maak je eerst een lijstje van alle punten die je er in wil hebben.
    Vervolgens maak je een losse brief waar je daarna puntsgewijs je lijstje kunt invoegen inclusief verduidelijking/uitleg.
    Op die manier heb je in ieder geval een goede brief met daarin wat je kwijt wil. En het deel dat op je emoties werkt voeg je daarna stukje voor stukje toe.
    daarna.. even laten lezen aan iemand die je kent/vertrouwt.. maar wellicht wat minder emotioneel betrokken is.

2. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Sterkte!
    Alles opschrijven en overal kopietjes van maken is inderdaad handig, want volgens mij staat je hoofd zo langzamerhand op ontploffen met alle informatie, verwijten, brieven etc.
    Het is echt te bizar voor woorden. Zo'n onrecht wat jullie en je zoon wordt aangedaan.. Zet hem op en probeer tussen alle hectiek door ook je rust te pakken!

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

bdankt voor de tips !!!

4. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
  5. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    succes meid!

6. Popkoorn

net terug van de othopedagoog,

ze kreeg zelf bijna de tranen in de ogen, ooooh wat erg zegt ze, dat mens spoort niet,

mijn klein dochter is 1 maand ouder als jullie zoon, ooh wat moet het erg zijn om zulke dingen te horen,

de brief zelf is ook totaal niet proffesioneel, ook zijn de handelingen op basis van 4 dagen wat ze schrijft in de brief, dat klopt ook niet, je moet minstens een aantal weken routine zien in het handelen van een kind voor je gesprek aangaat met de ouders, ook heeft ze in de brief veel fouten staan zei ze waarin ze zichzelf eigenlijk verlult

in de brief staat bijv. dat ze hem aan de hand mee nemen wanneer ze de groep even moeten verlaten.... een groep mag je niet verlaten, en nu heb je zwart wit op papier dat ze dat toch doen.

ze heeft ons hele verhaal aangehoord en vond ook dat wij als ouder zijnde niet alleen moeten handelen voor ons kind, maar ook voor de andere kindjes, jullie zijn misschien de eerste, maar dit mag niet nog een keer voorkomen, jullie moeten echt actie ondernemen naar de skk. zij moet nodig onder de loep genomen worden,

volgende week dinsdag hebben we weer een afspraak, dit keer moet onze zoon mee en gaat ze zijn gedrag observeren.

7. Alita

Alita Niet meer actief

klinkt erg positief meid!!! Goedzo en actie ondernemen tegen die doos!

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Ik zit met kippevel te lezen!! meid je bent niet gek hou vol!
    maar probeer het nu ook een btje een plaats te geven. Ze is het niet waard dat jij er aan onderdoor gaat.
    Je weet dat je nu ook haar aan je zijde hebt. en de vaste leidster. het komt vast goed! er mankeert niks aan je kindje!

9. Popkoorn

de orthopedagoog gaf ook nog aan : zorg dat je zijn persoonlijk dossier in mag kijken, vraag om kopietjes,

dit dus gedaan.... maar ze weigert om ons inzage in het dossier te geven,

waarop mijn ouders zeiden : advocaat, ze heeft jullie privacy geschonden door persoonlijke informatie aan de gemeente te sturen, en ze weigert jullie het dossier, terwijl jullie altijd ten alle tijden het dossier van jullie zoon mogen opvragen, ze mag niet weigeren. ( natuurlijk mogen wij het dossier niet hebben..... maar inkijken moet eigenlijk wel mogen)

10. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    EspaƱa
    Wat fijn dat jullie weer bevestiging (eigenlijk dubbel ook door de slechte brief) hebben gekregen dat jullie goed zitten! Het blijft natuurlijk een heel moeilijk process voor jullie, maar iig heel fijn dat ook de orthopedagoog aan jullie kant staat en jullie met de dag sterker staan.

11. fafje

fafje Niet meer actief

Nou zeg klinkt heel positief! dit gaat haar in elk geval niet lukken! wat een dom mens...en dan bedoel ik echt laag iq! succes en sterkte!

12. Alita

Alita Niet meer actief

idd wat is dat voor een bull*shit is jullie zoon!! Zeker mag jij dat dossier zien!

Ze wordt zeker bang nu... hoop dat ze er wat slapeloze nachten aan overhoudt:x
    Maar zij is de eigenaar van het kdv?

13. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Fijn dat de orthopedagoog jullie een positief gevoel heeft kunnen geven. De tip van Saskia vink een hele goede. Alles letterlijk opschrijven en een aangetekende brief maken. Waarin je de punten die je belangrijk vind aangeeft. Persoonlijk zou een brief maken waarin ik m'n verbazen over de gang van zaken zet. Je privacy, onveilig speelgoed, weigeren van inzage in dossier, verlaten van de groep etc. En verder niets over gedrag van je kindje( kan je ook geen dingen zeggen die zij naar haar kant draait.) de oude juf en de ortho kunnen je daarin vanuit professioneel standpunt steunen. Succes

14. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Als je onder een bepaald bedrag per jaar verdiend heb je recht op ongeveer zoveel (10) uur juridische bijstand Gratis!.
    misschien iets om over na te denken. ze is Verplicht je een kopie van J.'s dossier te geven als je dat vraagt!

15. Popkoorn

we gaan er morgen zobiezo even achteraan,

we willen haar nu iig ook nog niet het idee geven dat we er bovenop zitten, het mag haar wat mij betreft allemaal wel een beetje rauw op haar dak vallen als ze opeens merkt dat we allemaal stappen hebben ondergaan en zo opeens iemand van ggd of skk voor de deur staat.

ik weet ook zeker dat wij zijn dossier officieel wel in zouden moeten mogen zien... ( hmm volgens mij klopt deze zin niet helemaal maargoed :p)

morgen maar weer eens rondbellen, voor nu ga ik mijn gedachten verzetten, straks ga ik met mijn zusje naar de bioscoop, de harrypotter marathon, deel 1 en 2 van deel 7 komen achter elkaar,

na die tijd ga ik met mijn zusje mee naar huis (bij mijn ouders) om daar te slapen, manlief wil dat ik ook heerlijk uit kan slapen

hoewel ik betwijfel of ik kan slapen gezien zusje een dochter heeft die kan schreeuwen voor 2 hahaha :p

iig dus even gedachten verzetten.

16. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    veel plezier..

blijf steeds je verhaal met open mond volgen..
    sterkte meid! zou je erg graag willen helpen..

17. Maia

Maia Niet meer actief

veel plezier vanavond! En ja, je hebt er recht op om het dossier in te zien, dus ga daar zeker achteraan!

18. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Veel plezier meis!

Hoop echt dat een avondje uit even je gedachten van deze bizarre situatie kan halen!!

Ook ik zou willen dat ik je kon helpen....

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

Maar laat ze dan nog wel een beetje in de waan dat je er niets mee doet, Misschien dat ze anders dingen in het dossier gaat veranderen.
    Sterkte, en probeer op jezelf te letten. Ze heeft volgens mij geen poot om op te staan.

20. Popkoorn

bedankt meiden !!!

ik heb trouwens besloten toch lekker thuis te slapen, thuis kan ik ook heerlijk uitslapen.

heb voor mijn reuma ( dit heb ik nog weer naast mijn ziekte) een speciaal lattenbodum die je kunt verstellen, en dat slaapt heerlijk, dus ik slaap liever in mijn eigen bedje.

over 10 minuten word ik opgehaald dus ik ga nu gauw even klaar maken, en stiekem wat chipjes in de tas stoppen omdat je eigenlijk geen eigen eten en drinken mee mag nemen :p:p

Deel Deze Pagina