volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahaha we zijn hollanders hè :p veel plezier... wederom staan me de tranen in de ogen.... niet normaal dit..

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    als wij als moeders onder elkaar nou gaan verzamelen en alle met een groep moeders na de kvd gaan he :p dan word het nog leuk word dat mens nog gekker dan ze al is dan gaat ze misschien vrijwillig na het gesticht waar ze thuis hoort :D

3. sunshine1976

sunshine1976 Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Mejojo, heerlijk, even verstand op nul en genieten van de film!
    Hopelijk ook een nachtje lekker ontspannen slapen!

Zal vast moeilijk zijn nu, maar even doorbijten deze periode. Ik heb er vertrouwen in dat dit goed gaat komen na alle verhalen die ik gelezen heb. Je hebt al de juiste mensen om je heen zoals de vrouw van je huisarts, lijkt me super fijn voor jullie!
    Je weet ook al de juiste instanties te benaderen!

Focus jij je gewoon op de feiten, de 'dame' van het kdv graaft zich zelfzelf steeds dieper in met alle onjuistheden!

En hopelijk vinden jullie gewoon een heerlijke nieuwe plek voor jullie jochie!!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Niets meer aan toe te voegen!;)

5. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Jeetje Mejojo, zit al meer als een uur met stijgende verbazing te lezen. Wat een volslagen onprofessionele idioot is dat mens. Hoe kan ze nou zoiets denken van een kind van 2,5 jaar. Hij is op die leeftijd helemaal niet in staat om zoiets te denken. En dan ook nog informatie doorspelen erover en liegen in die brief. Te gek voor woorden gewoon.
    Ze mag inderdaad absoluut geen melding maken bij het amk of waar dan ook zonder jullie medeweten. Op mijn werk, spoed van zkh, zijn we ook bij elk letsel van een kind onder de 18 alert op evt kindermishandeling. Er wordt dan een standaard checklist ingevuld om te kijken of het verhaal klopt met het letsel. Op het moment dat er iets niet klopt wordt dat besproken en pas als er echt een ernstig vermoeden is wordt er een melding gemaakt maar dan pas nadat de ouders daarvan op de hoogte zijn gesteld.
    Meis, hoe moeilijk ook, laat je niet gek maken hoor. Jij kent je ventje het beste en weet wat een schat het is!

6. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn ze nou helemaal gek geworden daar? En dan ook nog een reactie op jou dat het wel een heel emotionele reactie van jou is...JA VIND JE HET GEK! Ze zeggen letterlijk dat je kind bezig is een moordenaar te worden. Dit is wel een heel grote beschuldiging voor een kinje van 2,5 jaar......Niet zo gek dat je emotioneel wordt.

Als je het mij vraagt steekt hier helemaal niks achter. Hoe kan een kindje nou bewust iemand pijn doen... Hij wilde het andere kindje door de grote glazen laten kijken en dat ging niet helemaal zonder gedraai van de koord vn de verrekijker. So what! Dat zeg je even dat dat pijn doet en laat het hem desnoods zelf even voelen, maar zo'n reactie vind ik gewoon verschrikkelijk. Zo'n leidster is neit goed bij haar hoofd zeg!

Wat een toestand allemaal. Ik zou niet goed weten hoe is zuo reageren, maar waarschijnlijk zou mijn kind niet meer naar die kdv gaan. Ik zou wat anders gaan zoeken als ik in de mogelijkheid was.

Hopelijk zegt de psych ook dat het ver overtrokken is allemaal. En raden ze de leidster an om zelf naar de psych te gaan.

7. Meranou

Meranou Bekend lid

23 dec 2009
    543
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu de rest ook gelezen... Goed dat je stappen onderneemt zeg! Ze voelt wel dat het niet goed zit allemaal die leidster, daarom mag je het dossier niet inzien enz. Echt niet te geloven hoe ze bezig is.

Schending van de privacy
    verdraaide verhalen
    Geen dossier in mogen zien
    Voor jou beslissen dat je beter niet bij het eerst gesprek moest zijn.

Echt, deze vrouw is totaal niet geschikt voor dit werk. Voor geen enkel werk waar mensen bij betrokken zijn.

Heel veel succes met alles wat je verder nog onderneemt!!! Blijf doorgaan tot je je recht hebt gehaald!!!

Hou vol!

8. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Nja echt mijn mond valt steeds verder open van verbazing! :$
    Ik denk dat als je het zo gaat opschrijven voor ieder kindje op het kdv dat dan ieder kind een 'probleemgeval' is ;)
    Vind het echt te gek voor woorden dat ze hem apart zetten als hij met een kindje knuffelt...logisch dat hij dan niet meer weet wat hij wel of niet mag. Zijn bedoeling met knuffelen zal echt niet zijn geweest om het kindje pijn te doen, maar juist het tegenover gestelde...als je daar dan ook nog voor gestraft wordt en sorry moet zeggen tegen dat kindje?!
    Verder lees ik weinig dingen waarvan ik denk "poeh die is gevaarlijk!" ;) gewoon (aangedikt ;)) peutergedrag
    Goed dat jullie ermee verder gaan! Ik zou het er ook zeker niet bij laten zitten......enne vooral lekker blijven knuffelen met je zoontje want dat heeft hij wel verdiend ;)

9. FEE88

FEE88 Niet meer actief

Echt fijn dat de orthopedagoog zo reageerde :D de enige juiste reactie!! Ik zou ook stappen ondernemen idd want dit is niet normaal! Ik hoop dat je een beetje hebt kunnen genieten van je avondje uit!!:)

10. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Hopelijk heb je gisteravond kunnen genieten ;)

Misschien is het handig als je een brief hebt geschreven om deze te laten lezen aan je orthopedagoog. Kan zij eventueel nog aanvullingen geven of juist zeggen dat er dingen uit moeten.

Wat betreft inzage dossier. Natuurlijk heb je als ouders recht op inzage. Dat ze dit jullie weigerd zou ik niet accepteren. Ik zou ook niet al te lang wachten om het dossier in te willen zien. Hoe langer je wacht hoe meer tijd de eigenaar heeft om dingen te verwijderen of juist aan te vullen. Geef haar die kans niet.
    Wat ik denk ik zou doen is haar plots confronteren dat je nu het dossier in wil zien. Als ze weet dat jullie komen kan ze zich alsnog voorbereiden.

Kwebbel

11. Alita

Alita Niet meer actief

idd wat kwebbeltje zegt mejojo...
    Want die vrouw is niet te vertrouwen

12. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

de flim was heeerlijk :D echt leuk ....

alleen deel 2 was in 3d, vond er niet veel 3d aan en de bril deed op een gegeven moment pijn op mijn neus haha :p

desondanks heerlijk genoten samen met mijn zusje,

vandaag gaan we een advocaat bellen en even het verhaal voorleggen kijken of hun denken dat ze er iets mee kunnen ( qua dossier en alles dat ze ons dat weigeren en gegevens van onze zoon zonder toestemming doorspelen naar de gemeente )

13. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Fijn dat je een leuke avond hebt gehad.
    Hopelijk kan die advocaat jullie goed helpen.
    Ik zie nu net ook dat je zoontje maar een maandje jonger is dan mijn dochtertje.

Echt te gek voor woorden zo'n kdv eigenaresse ;)

14. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Goedzo!

15. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    die leidster moet zelf naar een psycholoog. Ik zou een ander kinderdagverblijf zoeken, zo'n loeder zou ik niet meer vertrouwen.
    Zo'n koord om een verrekijker is geen speelgoed voor die leeftijd.

16. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    Allemensen, wat is dit een nachtmerrie! Ik wil je heel veel sterkte wensen met dit hele gebeuren.
    Wel een klein tipje; je verhaal staat open en bloot hier. In principe heb je niets te verbergen want jouw zoontje is gewoon een lekkere peuter maar wees erop alert dat er meegelezen kan worden!!

17. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben net gebeld door de gemeente, zij vroeg of ik bereid was nog een gesprek aan te gaan met de eigenaar waar zij zelf bij zou zitten, om het conflict proberen op te lossen,

ehmmmm eerlijk, Nee sorry, ze verteld 2 keer over een ander verhaal tegen ons, vervolgens nog weer een ander verhaal in de brief, wij mogen het dossier niet inzien, ze speelt gegevens door naar jullie, nee we zijn daar even niet toe bereid.

waarop ze toestemming vroeg of zij wel met deze vrouw mocht praten, waarop ik maar ja heb gezegd, want als ik nee zou zeggen zou ze ook denken dat we wat te verbergen hebben ;)

net 1 advocatenkantoor aan de tel gehad, dit gaat ons 760 euro kosten.... even over na denken met manlief, die is nu aan het bij slapen, en dan maar eens overleg.

18. miss40

miss40 Bekend lid

18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    heel veel sterkte, heel erg dat zo'n naar mens jullie leven zo overhoop probeert te gooien. Dit is machtsmisbruik van dat mens.

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff wat heftig zeg .
    wil je heel veel succes wensen..
    wat een ziek mens zeg bah bah..
    bij ons op t KDv is het zo dat alle observaties enz. die wij van de kinderen maken VERPLICHT ook aan de ouders laten zien moeten worden als ze dit willen.

succes
    x lydia

20. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    pff wat een nasleep heb je nu van dit hele verhaal!
    veel succes!

Deel Deze Pagina