pff ja ik weet niet of ik zo aardig was geweest... ik vindt dat die leidster een heel gemeen spelletje speelt....
ja maargoed het laatste wat ik wil is jeugdzorg op onze dak, en als ik dan een portie kwaad ga zitten doen
Het moet serieus niet gekker worden, ik zou er echt een advocaat op zetten! Het is jammer dat je geen rechtsbijstandverzekering hebt.
Eens met Dana! Belachelijk hoe dit verhaal nog verder uit de hand loopt.. ik begrijp dat je gekwetst bent dat ze bureau jeugdzorg op jullie af heeft gestuurd maar wel goed dat je alles zo rustig hebt kunnen bespreken, ik weet niet of ik dat had gekund!
Dit verhaal hangt echt van bizarre gebeurtenissen aan elkaar... Ik weet gewoon telkens niet wat ik moet schrijven, terwijl ik het wel al die tijd al volg. Ik ben in ieder geval wel blij dat je de dame van Jeugdzorg gerust hebt kunnen stellen en dat ze zich niet voor het karretje van dat rare mens heeft laten spannen. Super! Maar wel een klap in je gezicht dat je überhaupt gebeld wordt door ze Hoe staat het eigenlijk met het indienen van een klacht oid...? Ben je daar al mee aan de slag gegaan? Of wacht je eerst af hoe het verder gaat bij de orthopedagoog? (vind het nog steeds ontzettend goed dat je hem door haar laat observeren! Heb je tenminste iets om naar te verwijzen)
En weer donder ik van m'n bank af! Ze heeft de jeugdzorg gebeld??!! :x Mejojo, heb je nog een klacht ingediend en/of de GGD gebeld? Zou ik nog wel doen! Wat ik me afvraag: wat wil ze bereiken met die smerige spelletje? Wat wil ze nou eigenlijk? Je bent toch weg daar, wat voor baat heeft ze hier dan bij? Dit is gewoon zieken!
de klacht bij GGD is iig ingediend, de SKK wachten we nog een week mee, gister kon de orthopedagoog al zeggen ik kan eigenlijk al wel zeggen dat er niets aan de hand is, volgende week 2 keer een uurtje alleen met hem, en dan zet ze het zwart op wit, dit willen we mee sturen naar de SKK zodat alles in 1 keer gestuurd kan worden en dus ook bij elkaar blijft. dan hebben wij bewijs dat we EN iets hebben gedaan, EN het was totaal onnodig want er is niets, maar de brieven liggen al wel klaar, alleen nog niet verzonden.
Meid, jullie zijn hartstikke goed bezig! Ik hoop dat ze minimaal een flinke tik op de vingers krijgt na jullie klacht (veel meer zal er niet gebeuren, denk ik; het is en blijft NL ) en daarna goed in de gaten wordt gehouden, zodat zoiets belachelijks als dit niet nog eens kan gebeuren. Sterkte er nog mee! Kun je wel weer een beetje slapen inmiddels?
Ik wilde net hetzelfde zeggen! Ik heb ook enorme bewondering voor de manier waarop jullie hiermee omgaan! Echt hartstikke goed bezig! Ik kan me namelijk heel goed indenken dat je de neiging zou hebben haar op te zoeken en even flink de wind van voren te geven, maar jullie staan erboven. Super! Na dat verslag van de orthopedagoog zal ze wel moeten stoppen met dit gedonder lijkt me...
Wat een belachelijk verhaal dit, het lijkt wel of dat mens een hekel aan jullie knulletje heeft.. (misschien wilde hij wel met iedereen knuffelen behalve met haar ) Hij is veel te jong nog om zulke conclusies te trekken, ODD en CD (gedragsstoornissen die met agressie te maken hebben) kun je op zulke jonge leeftijd nog niet (h)erkennen. Zorg er wel voor dat je eens bent met alles wat op papier komt te staan, ik werk in het onderwijs en als je pech hebt komen zulke dingen in een dossier terecht als hij naar de basisschool gaat en dan blijft hem dat zijn hele schoolcarriere achtervolgen.. succes er nog mee..
Ook ik zit normaal gesproken niet in dit gedeelte van zp maar mijn oog viel op je topic-titel. Ik heb net alle 52 pagina`s gelezen en ben echt plaatsvervangend boos. Ik ben zelf werkzaam met kinderen en heb hier echt alleen maar moordenaars rondlopen dan. Ik heb echt onwijs respect voor de manier waarop je hiermee om gaat. Respect voor jou / jullie dus gewoon. En laat je nooit van de wijs brengen. Je hebt een prachtig ventje ( met idd een heerlijk eigenwijs koppie ) en daar mag je trots op zijn. Ook een digiknuffel vanuit hier
ik ben echt geen type dat super snel boos, ik ben totaal geen type dat iemand weleens voor de smoel slaat, maaar wooow wat wil ik haar toch wat aan doen, kan de nek wel omdraaien, vandaag werden we door het cb gebeld door onze vast verpleegkundige, dat de eigenaar haar had benaderd en wou dat wat gedaan werd met het gedrag van J, en ze wou een gesprek met de verpleegkundige nouww had de verpleegkundige gezegd, ik ga eerst even een afspraak maken met de ouders, ik zie J zelf ook regelmatig ook wanneer hij mee komt met zijn zusje naar het cb, ik wil eerst even het verhaal van de ouders horen want dit klinkt onwaarschijnlijk daarna bel ik je wel weer. en dit heeft ze maandag gedaan zegt de verpleegkundige. dus de eigenaar gaat zelf ook echt overal heen waar ze eventueel maar terecht kan,
ook heeft onze orthopedagoog gebeld met de opvang, ze wou graag zelf een gesprek aangaan, de eigenaar heeft letterlijk gezegd:ik heb volgende week vakantie ik heb geen zin om ruimte te maken voor een gesprek met u voor mijn vakantie, 2 aug. ben ik er weer dan kunt u weer bellen. de orthopedagoog stond met open mond zei ze, dat is gewoon niet professioneel, en die weet nu dus ook zeker dat de eigenaar in de vakantie een leuk verhaaltje in elkaar knutseld.
en wat het slapen betreft : het gaat beter, maar het duurt een poos voordat ik in slaap val, ik moet eerlijk zeggen dat het niet makkelijk is om hiermee om te gaan, ze speelt het allemaal over de rug van mijn zoon en hoewel hij er gelukkig weinig van meekrijgt, vind ik het zoooo erg voor hem, en het doet mij zoveel pijn dat iemand zoiets kan doen/zeggen. maar gelukkig gaat het slapen beter,
Ze belt ook echt alles en iedereen die ze kan bedenken hè.. Het is misschien heel raar maar ik vraag me dan af waarom iemand zoveel moeite zou doen om je het leven zo zuur te maken. Bedoel.. Kost moeite en tijd en levert zo goed als niks op uiteindelijk.