volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    ik vindt t ook een behoorlijk belachelijk iets om dit te zeggen!!Dan is mijn dochtertje ook een moordenares als ze dr broertje of zusje wil pakken zeker hier ben je toch zelf bij!!!!zij hoort dit in de gaten te houden!tis haar verantwoordelijkheid!
    Ik geloof niet dat een kind van 2.5 dit expres doet!!

2. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    hoi mejojo,
    heb dit topic even opgezocht, ben namelijk erg benieuwd hoe het met je/jullie is.
    is de rust wat wedergekeerd?
    liefs Rianne

3. casanova

casanova Actief lid

23 aug 2010
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook zeer benieuwd hoe het gaat en of je nog wat van die heks gehoord hebt?

4. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    ja idd.. hoe is het nu

5. Alita

Alita Niet meer actief

ze heeft nu even heel andere dingen aan haar hoofd....ik denk dat het evengaat duren voordat ze hier komt reageren meiden

6. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    O meid. ik hoop dat het niks ersntigs is. Ben je ziek geworden? (verwacht geen antwoord... maar denk even hardop) heeeeel veel sterkte iig!!

hoop dat het allemaal goed komt snel.

7. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Hoi meiden,
    Ik zag net dat dit topic weer bovenaan stond, zo nu en dan ben ik nog even online om de meiden in het topic september mama’s op de hoogte houden over de situatie van onze zoon
    Zoals Cindy al zei heb ik momenteel andere dingen aan mijn hoofd,
    cherie: ik wou dat ik degene was die iets was overkomen… helaas moest onze zoon degene zijn die iets moest overkomen, het is niet heel ernstig, maar hij heeft flink veel pijn, we schipperen aardig heen en weer, en het is zo moeilijk er nu voor 2 kinderen zijn
    L

zoonlief is 9 aug. Van de stoel gevallen, zijn bovenbeen is gebroken,
    De breuk zit te hoog voor eventuele operatie of gips, hij ligt nu in tractie de benen hangen nu met gewichten in de lucht, hij roept de hele tijd ; mama ik zo auw, mama help mij, mama doe iets, mama stom, jij mij niet helpen, mama kusje doen voor de auw ! mamaaamaaamaaa en zo dag en nacht.
    Eergister leek het even beter te gaan, hij n minder over pijn, maar gister weer heel veel pijn, de pleisters waren wat aan het loslaten en hierdoor zijn er blaren ontstaan op zijn benen, dit doet ook nog eens afgrijselijk veel pijn,
    Zoals jullie zullen snappen gaat het nieuwe kdv voorlopig niet door, onze zoon moet eerst nog 5 weken in tractie blijven, na die 5 weken moet hij opnieuw leren lopen omdat alle spieren momenteel stil liggen zal beginnen met lopen moeilijk en pijnlijk zijn voor hem. Oo is hij nu enorm in zichzelf gekeerd, hij is de controle over zijn lichaam kwijt, en je merkt heel goed dat hij nu controle pakt op andere dingen : als je wil dat hij eet…. Eet hij niet als je wil dat hij drinkt…dan drinkt hij niet, als je probeert te praten dan praat hij niet….. hij wil bepalen wanneer hij eet,wanneer hij drinkt wat hij eet en wat hij drinkt en waar en wanneer en met wie hij praat maar dit gaat gelukkig al wat beter
    Wbt het kdv, we hebben niets meer van ze gehoord, wel hebben w e nt brief van incasso gehad of we de overige 600 nog willen betalen, wij hebben hierop de advocaat gebeld, deze zei hier makkelijk een zaak van te kunnen maken en ook te winnen gezien het de wet is dat je niet hoeft betalen als hun zeggen dat je niet meer welkom bent, maarja dat gaat ons 900 euro kosten, en dat kan niet verhaald worden op de tegenpartij…. Dus dan win je … maar betaal je 300 euro meer, zijn advies was te betalen, en dan meteen een tegenrekening sturen, wij hebben dit jaar bij elkaar zo’n 400 euro teveel betaald, dus daar gaan we ook nog mee bezig,
    Voor nu is het even onze zoon, hij heeft helse pijn, en krijgt ook geen pijn medicatie, eerst kreeg hij het niet, na 2 dagen kreeg hij het toch wel…. En nu mag hij het niet meer behalve nog 1tje voor de nacht ( diclofenac)

ik ga er nu weer heen, ik ga weer naar onze zoon toe, ik zal proberen ook jullie op de hoogte te houden.

8. Popkoorn

sorry dat ik er geen alinea's in heb lukt me even niet om te veranderen.

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.212
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ach die arme jongen! En arme mama!! Want dit moet jou ook zeer doen! Sterkte voor jullie gezinnetje de komende tijd.

10. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    aaaaaah. neee.. ik zit hier gewoon te huilen. gelijk die foto van je mooie vent springt me voor de geest!! je arme mooie kleine ventje!!! :( ik hoop dat het herstel toch ineens snel gaat och arme...
    heeel veel sterkte! Jij ook!

(wbt het kdv. ik denk dat ik misschien zelfs nog zou overwegen om er toch een advocaat op te zetten. btw. ik zou ook nog een andere bellen. want ik vind 900 euro een btje voorbarig! begin eerst eens met een vreselijk pittig juridische brief schrijven! denk dat ze dan al indammen en gelijk je geld terug halen! en een brief hoeft geen 900 euro te kosten.)

Eeen heeeeeele dikke diggieknuf voor jouw en je boy! (K)

11. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Ohjee :(
    Dat zal zeker pijn doen ja. Arme kleine vent.

En ik weet dat je voorlopig wel geen antwoord zult geven maar waarom geven ze het arme mannetje niet iets tegen de pijn?
    Mijn hart breek al als ik het lees... Laat staan als je erbij staat?

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Lieve Mejojo,
    Ik heb hier nog niet gepost omdat ik denk dat alle wijze dingen al door de andere meiden zijn gezegd. Ik wil je wel even een hele dikke knuffel geven en je ontzettend veel sterkte wensen met jullie kleine knulletje. Wat hebben jullie het voor je kiezen zeg op dit moment :(

*knuffel*

Liefs Michelle

13. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ook ik wil jullie even een hele dikke digi knuf geven....Het zit jullie absoluut niet mee.

Heel veel sterkte meid!

14. Popkoorn

onze vent mag opzich wel medicatie.... hij mag 2 keer daags de helft van een diclofenac, dus totaal 1 zetpil van ik geloof 12,5 mg

in de ochtend als hij wakker word, en tegen een uur of 7 als hij gaat slapen, tussendoor paractemol zoals voorgeschreven staat op verpakking, een kind van 2 dus 3 keer daags 240 mg.

nu is hij overdag best goed af te leiden als je maar echt met hem bezig bent, samen proberen te kleuren, of samen boekje lezen, o.i.d.

en de nachten zijn voor zeer pijnlijk na een uur of 21.00... dan krijgt zijn lichaam allemaal schockjes.... dat heeft hij van mijn man, mijn man heeft in zijn slaap ook van die lichaamsbewegingen die hij niet onder controle heeft, en tja dan schiet dat bij een gebroken been er opeens in, dus om het half uur a uur schockt hij met het been.... en dat doet helse pijn....

dus zeiden ze : of 2 keer een halve overdag... of 1 keer een hele rond een uur of 21.00 .... dus hebben we daarvoor gekozen, zodat hij nu om de 2 uur wakker word,

soms zelfs pas om de 2,5 !

ik zal eens even een foto plaatsen van mijn vent in tractie.

15. Popkoorn

1 van zijn breuk.... en 1 foto dat hij aan het "spelen" is in de speelkamer van het ziekenhuis.

nu heeft hij sinds gister ook nog een strak laken over zijn buik/heupen gekregen zodat hij dat gedeelte niet meer kan bewegen omdat het anders schreef kan gaan groeien

16. Popkoorn

komende dagen kan ik denk ik niet reageren, mijn man heeft nu 3 nachtdiensten achter elkaar en ik blijf deze 3 nachten bij onze zoon, onze dochter gaat het weekend naar mijn ouders,

gelukkig is ze daar erg op haar plek en kan ze heerlijk spelen met haar nichtje van 1,5 die 2 zijn echt 2 handen op 1 buik, dus daar maak ik me geen zorgen om dat gaat helemaal goed komen,

baal er wel van dat we zo moeten schipperen, had ze zo graag beide thuis gehad !

ik kan wel met mijn mobiel reacties lezen, maar reageren doet mijn telefoon op de 1 of andere manier niet sorry meiden.

17. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Ohhh jeetje wat een drama zeg... Oi oi Ik heb zo erg met jullie te doen. Heel veel sterkte allemaal. Wat een toestanden zeg.. Kop op meid. Na regen komt zonneschijn. En ik hoop zeker dat dit voor jullie ook geldt!.

18. Maia

Maia Niet meer actief

agos, wat sneu voor je zoontje. sterkte en beterschap gewenst.

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Dat ziet er echt sneu uit zeg.. En ook zolang stil liggen... Bah Moet er niet aan denken zeg.
    Is het geen optie om hem af en toe een computerspelletje (op een ds ofzo) te laten spelen? Over 5 weken kan hij geen kleur oekraïne meer zien denk ik?

Die breuk ziet er wel echt naar uit trouwens.. Doet me denken aan dat mijn moeder altijd zei "ook als je van de onderste tree valt kun je wat breken." Sterkte in ieder geval! Ook voor jullie is het een heftige tijd!

En die schokjes ken ik wel inderdaad. Heb er ook last van. Soms heel licht maar soms best wel stevig. Schrik er zelf altijd van.
    Daar doe je inderdaad helemaal niets aan :(

20. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    Mijn hart huilt! jee. ik heb geen worden. veel sterkte

Deel Deze Pagina