Ondanks alles toch gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje! Wat een ellende zeg... Ik wil ook wel een PB-tje! Liefs, Josien
Wat verschrikkelijk erg. Heel erg veel beterschap voor hem, en voor jou en je man heel veel sterkte!!!!
Meid, veel sterkte met alles. Stuur mij ook een pb-tje, dan stuur ik een kaartje om je mannetje op te vrolijken.
nou mensen kom op we hebben nog lang niet meer dan 10 kaartjes we willen dat kamertje van die kleine jongen toch opvrolijken nou mensen een kaartje kost niet veel dus wie doet er nog meer mee?
De meiden die een kaart willen sturen echt onwijs bedankt hij vind het zo leuk om een kaart te krijgen de kaarten wie hij tot nu toe van bijv opa en oma heeft gekregen kijkt hij nog elke dag in hij doet dan net of hij ze aan het leZen is haha daar kan hij wel een half uur druk mee zijn !!! Vandaag is er een arts geweest hij verwachte wel dat het iig geen Zes weken was dus dat is al goed nieuws
Mja ik wacht braaf op een pbtje met adres.. Overigens mrt nog paar weken te gaan heb ik geen enorme haast. Elke dag post is net zo leuk als op 1 dag veel post
@ mejojo: PB mij ook maar, dan ritsel ik woensdag wel ff een kaart voor je ventje Kan me best voorstellen dat het hem opvrolijkt - dat deed het bij mij tenslotte ook nadat m'n amandelen eruit gingen en toen was ik toch echt al hartstikke volwassen
mag ik ook een pb?? Dan stuur ik ook een mooi vrolijk kaartje waar hij minstens een uur naar gaat kijken! Wat verschrikkelijk zeg, ik zag de foto's en las het verhaal en mijn mama hart doet zeer van verdriet voor dit mannetje. Auw mama het doet pijn Dat is toch hartverscheurend!!
Jeetje, ben met vakantie geweest en denk kom even spieken hoe het hier gaat met jou en je mannetje. Wat supersneu zeg die foto!! Dan schiet je toch vol, dat arme manneke Ben wel blij te lezen dat hij helemaal "goedgekeurd" is! Had ook niet anders verwacht. Die eigenaresse is gewoon verkeerd bezig. Je mag me een PB sturen hoor! Vind het helemaal niet erg om hem een leuk kaartje te sturen! Als hij daarvan opvrolijkt, helemaal super!
jeetje dat lijkt me inderdaad nachtmerrie! Je zal duizend keer liever zelf er liggen als je kleine vent! Ik stuur hem graag een kaart dus ook voor mij graag naam dan zorg ik voor een super kaart! x Nina
zal ik zijn naam hier maar gewoon neer zetten ik doe het wel even anders zodat het niet gegoogled kan worden,ik schrijf de letters dus even zoals je het zegt ik hoop dat jullie er wijs uit kunnen worden jee oo er er ie en Morgen krijgt hij weer een foto, morgen kunnen ze ook zien of er al weer ene beetje botgroei is, hij ligt nu 2 weken in het ziekenhuis en als ze al bot aangroei zien duurt het waarschijnlijk nog max 2 weken ! vind het ongelovelijk spannend, ik hoop toch zo dat ze al een beetje bot aangroei zien ! hij kijkt met mijn telefoon weleens filmpjes terug van hem zelf, nu zag hij zichzelf dansen, hij werd helemaal boos, ik daar lopen, nu niet lopen mama ik wil lopen.echt zo hartverscheurend hem dan zo te zien het leek even een tijdje beter te gaan...... de pijn gaat beter..... maar nu begint zijn verveling enorm toe te slaan.... hij is boos op alles en iedereen want iedereen kan doen wat ie wil en hij niet,
ik denk stuur je adres al via pb bericht naar degene die hem wilde is voor jou makkelijker zo staat het niet hiero ag arme schat ja vind je het gek ik moet er niet aan denken om zolang niet te kunnen lopen hij is nog jong dus je kan hem niet achter spel computer doen geef hem maar dikke knuffel
Lieve cherie, ik kan geen foto plaatsen in verzenden, dus ik zet de foto even hier neer zodat je het ook even kunt zien hij vind de puzzel die je erbij hebt gedaan echt helemaal geweldig !!! je hebt ook een pbtje !!
Aaaah! wat een snoepie is het toch!!! Ik ben blij dat hij het leuk vind en zo wat afleiding heeft!! Meis ik hoop dat deze weken voorbij vliegen en je dit achter je kunt laten!
Ik ben al een poosje weg geweest van dit topic, maar een heeeeeeel heeeeeeel dikke knuff voor jullie!
Vandaag met de post weggegaan...hopelijk morgen binnen! En we duimen heel hard voor een goeie bot aangroei!
jeetje mejojo, net terug van vakantie en nu dit gelezen... t zit jullie ook echt niet mee he... hele hele dikke knuf!