Ik volg je verhaal al een hele tijd. En ik zit sbs te kijken en ik hoor zo over die pop met die been eraf en dacht gelijk: o, lijkt dat gekke kdv van een medeforummer wel. En ja hoor! Goed stuk hoor, ze komen niet in een positief daglicht te staan denk ik zo. Goed hoor, laat ze maar een poepie ruiken meid!!! Ze hebben jullie al genoeg aangedaan.
Ben ook aan het kijken, snap nu je nickname . En je staat er leuk op hoor! Gelukkig een positief stukje voor jullie, het zijn gewoon rare mensen daar op het kdv.
Ik heb hier al lang niet meer gelezen..vakantie / vergeten maar vanmorgen had ik het met mijn zus over het verhaal van die pop. Ook dat verhaal had ik niet meegekregen (veel buiten met het mooie weer). Nu zit ik HvN te kijken en voila..het pop verhaal! Ik denk meteen weer aan jou en ja hoor, jullie komen er nog achteraan ook! Petje af meid, ook voor je man! Jullie kindjes zien er fantastisch uit, je hebt goed gehandeld (denk ik) en kunt trots zijn op jezelf! Laat dat stomme KDV maar lekker in zijn sop gaar koken, met d'r mantelpakje!
Goed gedaan hoor meis! Iedereen die dit gezien heeft zal aan jullie kant staan. Jammer dat ze alleen niet zijn doorgegaan op de veiligheid van het door het kdv aangeboden speelgoed! Jullie zijn kanjers!
ik heb de laatste seconden gezien en dacht meteen dat moet van hier zijn... kun je Hart van Nederland terug kijken?
Ik moest bijna kotsen. Wat een schijnheil zeg! Blij dat BOINK zich ook direct zo uitspreekt. Ik mag toch hopen dat niemand zijn/haar kind meer daarheen wil sturen. Het is alleen wel zielig voor de leidsters daar. Dat je daar moet werken met al je goede bedoelingen. Lijkt me vreselijk om dat zo te moeten zien. Dat gedoe met die pop is toch ook ronduit belachelijk. Daar zei ze gemakshalve maar niks over...
Goed gedaan hoor meid!!!! Kon dat mens wel door de tv heen trekken......... Jullie hebben goed gehandeld!!
Goed gedaan hoor op tv. Volg het verhaal al die tijd op zp, maar nog niet gereageerd. Hoop dat die eigenaar nu eindelijk aangepakt gaat worden. Heb je ook al contact met de ouders van het meisje met de pop? Heel veel beterschap voor je zoon.
wauw, ik heb je verhaal in stilte gevolgd en elke keer gedacht wat een belachelijk wijf die directrice. Nou zat ik gisteren met mijn man hvnl te kijken naar het incident met de pop en de boete en toen vertelde ik je verhaal aan mijn man en dacht nog het zal toch niet dezelfde zijn..... en ja hoor!!! meid ik vind het heel goed dat je dit zo aankaart op tv dat ze het kdv maar met de grond gelijk maken wat denken ze wel niet. en wat een schattige kindjes heb je zeg, ik zie er niks kwaads in!!! Heel veel sterkte met je lieve mannetje wat zielig zeg allebei de beentje in het gips. hele dikke knuffel voor em!!!
wat hebben jullie het goed gedaan. Vond het een goed stukje en die vrouw van het kdv kwam er mijns inziens niet goed van af!
Zit naar HvNL en zeg tegen mijn man He dat heb ik gelezen op ZP! Vind het wel heel apart dat dit kdv 2 dagen achter elkaar, negatief, in het nieuws is. Misschien moeten ze daar maar eens bij zichzelf ter rade gaan! Want er gaat daar duidelijk iets niet goed! (maar dat wisten jullie natuurlijk al) Super stoer dat jullie je verhaal hebben gedaan en natuurlijk heel veel beterschap voor jullie kleine mannetje.
jammer dat ze niks zie over het stuk speelgoed waar het in de eerste instantie omging! verrekijker met touw..op zo'n groep...had daar toch sowieso niet mogen liggen!? anyway gooood job
Wauw, wat een lezers zeg! Denk dat ts Mejojo zit te glunderen (jammer dat het op deze manier is natuurlijk).