volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ja idd.. en ook dat half gebakken nederlands... 'ons plicht'
    sorry hoor, maar ik vind dat je de nederlandse taal wel goed onder de knie moet hebben om een kinderdagverblijf te runnen.. je werkt wel met kindjes die net leren praten en dan moeten ze dat wel goed leren vind ik !!

2. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Ik heb natuurlijk niet alles gelezen maar ik vind dat je een super inteligente zoon hebt 2,5 jaar en dan al weten als ik de verderkijker omdraai en dan aantrek dan vermoord ik dat andere kind.

Leuke kinderen zijn het sterkte met de beentjes van je kleine man

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.162
    8.145
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    heb sbs6 gezien, wat een achterlijk wijf zeg die van dat KDV, levensbedreigend, tyf op zeg

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Levens bedreigend ja dat speelgoed daar! ;)

Heb net nog even terug gekeke want had het gemist.
    Maar wat een beknopt stukje zeg...Vond het verhaal niet helemaal uit de verf komen eerlijk gezegd. Maar hoop dat ze er last door krijgen iig! ;)

Kreeg even tranen in mn ogen bij het zien van je kleine met de benen omhoog....arm ding :(
    En wat een lekkere kont schuiver met staartjes hebben jullie!

5. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    zie net de herhaling van HvNL. Herkende het verhaal meteen.
    Netjes item!

6. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Verbaasd me nu niets meer als ik dat mens hoor praten..

7. tetta

tetta Fanatiek lid

19 apr 2011
    3.430
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie het nu ook net. Mijn vriend zit het nieuws te kijken voordat hij gaat werken en ik denk dit komt me wel heel bekend voor, had het topic al gezien. Echt belachelijk!

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Heb het ook gezien: goed gedaan Mejojo & man! :D

Idd, eens met anderen dat het jammer is dat het niet helemaal uit de verf kwam hoe erg het allemaal geweest (ook CB inschakelen naast jeugdzorg e.d.), maar ook wel begrijpelijk, aangezien ze voor het hele verhaal ws simpelweg niet genoeg zendtijd hebben ;)
    Ik hoop dat jullie reacties gaan krijgen van bijv. Boink of andere instanties nav deze uitzending. Zou mooi zijn als jullie iig nog de kans krijgen alle details toe te lichten aan iemand die er meer mee kan.

9. MaCi

MaCi Actief lid

27 mei 2008
    332
    0
    0
    Goed gedaan, Mejojo!

Beterschap met jullie mooie ventje!

10. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ach joh, dat geeft niet, schoonfam. kijkt nooit naar zijn kaartjes, hebben hem ook nooit een kaartje of een klein cadeautje gedaan dus dat zullen ze niet merken denk ik :p

het gaat meer om mijn schoonzus die zit enorm veel op internet en die speurt nu natuurlijk reacties af over hvn, :p

11. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    @mejojo:

Gisteravond met hubbie op de bank hvnl gekeken. En ik was zo ontzettend verbaasd! Eerst het incident met die pop en nu dat van jullie manneke. De directrice.......tja verstand van een visstick! Wie laat sowieso kinderen met zon verrekijker met touw spelen? Die dingen zijn vaan voor 3+. En ze kunnen t touw er dus ook gewoon afknippen hoor! Ik vind dit echt werkelijk belachelijk hoe ze doen en jullie flink bang hebben gemaakt. Tja feit is wel........jullie manneke zou dus in haar ogen superslim zijn en al jaren voor op leeftijd als hij nu al kan bedenken hoe je iemand kun vermoorden met zon verrekijker. Ik denk dat heel nederland nu heeft gezien hoe t daaraan toe gaat en het zou me niks verbazen als veel mensen hun kindjes nu daar weg halen. En daar zit mevr de directrice dan in dr mooie bedrijfsjasje in een leeg lokaal.........

RESPECT VOOR JULLIE!

12. Popkoorn

dankje !! heerlijk zo'n billenschuiver ( wij noemen het hier veelal huppelkutje :p)

en die staartjes ben ik helemaal gek op haha :p zodra ze een piep staartje kon kreeg ze die ook :p

het hele verhaal kwam indd niet naar voren dat vond ik ook wel jammer,maar het is ook wel echt een heel lang verhaal :p

13. Popkoorn

'

haha ja dat is waar, helaas moet ik eerlijk zeggen dat ik mijn zoon wat minder slim schat als zij denkt.... hij kan echt echt echt nog niet weten dat hij iemand daar echt wat mee aan kan doen, daar denkt hij niet eens aan hij denkt : hee die verrekijker is mooi die wil ik !!

misschien komt er nu wel iemand die de zaak van haar over wil nemen :D zou ook leuk zijn, kan kdv gewoon blijven leidsters ook, maar zij weg

14. Dana

Dana Niet meer actief

wie het laatst lacht lacht het best, zo zie je maar, het verhaal gaat voor jullie uiteindelijk goed uitpakken en voor kdv slecht!

ik vind je erg sterk onder alles ;)

15. Popkoorn

ze bedenkt zich wel 3 keer voor ze op tv zegt ; kan leiden tot moord,

dat heeft ze tig keer tegen ons gezegd.... maar geen haar op haar die er aan denkt dat openbaar te maken

dus ze dacht vast ik verander het even in levensbedreigend !!

16. duveltje

duveltje Bekend lid

6 nov 2008
    658
    0
    16
    Goed gedaan meid!! Ook dat verhaal met die pop is natuurlijk te absurd om te geloven....

Weet je, zo graaft mevrouw de directrice gewoon haar eigen graf....

Hopenlijk gaat voor jou en je leuke gezinnetje de zon heeeel snel weer schijnen!!

17. Stroopie

Stroopie Fanatiek lid

11 jun 2009
    3.158
    11
    38
    Ben benieuwd of je al iets gehoord hebt van andere kdv of van die stichting Boink.

18. Popkoorn

Nee daar hebben we niets gehoord....

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Wij zaten het gister te kijken toen het kwartje viel.. Dit verhaal ken ik van ZP!

Mijn man en ik hebben ons kapot zitten ergeren aan de directrice. Levensbedreigend? Nee die kleine beestjes in die speelgoedboerderij zijn zeker niet gevaarlijk? Die proberen ze vast niet in hen mond te stoppen.. En idd, leg alle puzzeltjes maar goed mevrouw.. ;)

Fijn om te horen dat Jeugdzorg zich er verder niet mee bemoeit en dat J. op een ander KDV zit..

Hopelijk knapt het ventje snel op !!

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Rare muts die directrice ;).
    Jammer dat ze haar niet hebben gevraagd naar die pop waarvoor schadevergoeding betaald moest worden.
    Had wel eens willen zien hoe ze zich daaruit wilde praten.

En wat betreft je zoontje, ik heb er hier precies zo een.
    Ze zijn gewoon lekker ondernemend en druk ;)
    Beterschap voor hem

Deel Deze Pagina