volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Maak je er niet druk om meid ;). Je hebt wel belangrijkere dingen aan je hoofd...

Liefs dat zoveel meiden hier mee blijven leven!

2. Penny

Penny Bekend lid

18 jun 2007
    917
    0
    0
    Zuid Holland
    Ben erg benieuwd of je nog reacties gaat krijgen van Boink.
    En ook dat verhaal met die vissenkom is te zot voor woorden!
    Als vissen half in een plasje water liggen blijven ze echt wel eventjes in leven, het heeft dus veel te lang geduurd voordat er een leidster bij was.

Guus was echt heel erg onder de indruk dat er een (bijna) leeftijdsgenootje in het ziekenhuis ligt maar vooral ook dat J. niet buiten kan spelen. Kan hij wel lezen mama?? Dan moeten we een boekje kopen! Haha zo schattig, dus hij heeft de boekjes niet van mij maar van Guus. ;)

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

@ penny. heel erg lief !!!

@ hier, zoonlief heeft gelukkig nog maar weinig pijn,
    net even naar de speelkamer geweest... daar ziet hij een klein speeltuintje , mama... ?? joie nie speeltuiwn hé, joie kan nie lopuh :( mama ?? joie met jij mee ? mama thuis eten joie ook !

tja en wat zeg je dan ?

4. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ach, meis toch... Zit met tranen in m'n ogen, want dit lijkt me het moeilijkste wat er is; je kind niet met je mee kunnen/mogen nemen. Bah bah bah!

Sterkte!

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Zo'n vodde kom hoort natuurlijk net zo min onder handbereik als die verrekijker met het touwtje.
    Zag ik nou dat vlak daarvoor iemand ook al 80€ moest betalen voor een "gesloopte" pop?

Raar verhaal.. Nu het zo op tv is geweest denk ik dat het wellicht geen lang leven meer heeft als Kdv.
    (alhoewel dat soort praktijken altijd verrassend lang door kunnen gaan)

Had het even op m'n oordopjes gezet toen het rustig was op werk.
    Raar hoor. Nouja daar ben je nu vanaf...
    Nu kiddo nog naar huis en je kunt weer door.

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Och wat moet dat je dan in het hart steken :(. Hoop zo dat er snel meer kalkafzetting is en dat ie gaat opknappen!

Liefs,
    Josien

7. Popkoorn

zoals jullie weten was de uitslag van de foto bagger, er was nog geen kalkvorming te zien en de chirurg verwachte het ook niet binnen nog eens 2 weken, dus hij zou op 6 sept pas weer foto krijgen,

nu kwam er een andere chirurg en deze vond het eigenlijk te lang duren... dus die wil vrijdag een foto maken, hij vond dat vooral bij kinderen het opeens erg snel kon gaan, dus als vrijdag de foto goed was, mag hij naar huis !!!
    hij moest er natuurlijk wel bij zeggen dat je je hoop er niet op mag vestigen, maar stom als ik ben doe ik het stiekem toch,

ik hoop zo dat hij mee mag naar huis !

vrijdag werd het dochtertje van fabsie ( die ik in dit topic heb leren kennen) ook opgenomen in het ziekenhuis, zondag mocht ze weer naar huis hij zegt ; mama ?? hun huis toe ! ja lieverd hun mogen naar huis toe, joie niet hé mama joie been eest betur ? ja liefje jou been moet eerst beter worden ,dan mag jij ook mee naar huis, maar mama, joie niet meer auw hoor, joie mee huis toe ?

dus lieve meiden.... het duurt nog aantal dagen... maar zouden jullie vrijdag heeeel hard willen duimen voor een goede uitslag, iig een uitslag waarin al iets kalkvorming te zien is !

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    ik ga heeeeeeeeeeel hard duimen voor je kleine vent!!! (en jou!)

zijn er nog reacties geweest nav HvNL? van instanties?

dikke knuffel

9. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Oh, ik duim me helemaal suf voor een goede uitslag! Het moet gewoon!

Trouwens wel grappig dat ik, nu ik je bij HvNL heb gezien, tijdens het lezen van jouw posts ook meteen je gezicht voor me zie :) Maakt het wel heel persoonlijk ineens....

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@mejojo: ik snap dat je er niet op mag hopen.. maar eh.. dan had hij beter zijn mond kunnen houden denk ik :)

We gaan er gewoon met zn allen kalkafzetting bij duimen dan komt het vast goed vrijdag!

11. Popkoorn

vandaag kwam de oude juf van zoonlief even langs in het ziekenhuis toen ze zijn foto in hvnl zag miste ze hem zo dat ze even langs wou komen,

ze kon ons vertellen dat ze hier met het feest iemand van de nieuwe oudercommisie tegen was gekomen en deze had haar verteld dat ze de eigenaar even onder handen nemen, die vent staat nu ook op de groep en gaat de eigenaar observeren want hij vond het echt te ver gaan dat ze jeugdzorg had gebeld,

hij wou ook dat ze voortaan alles met hun als oudercommisie zijnde ging overleggen : dit en dit is gebeurd en dit en dit is wat ik heb gezegd en dit wil ik aan stappen ondernemen, en dan kunnen hun inspringen van : ehh jeugdzorg.. .nee dat gebeurd dat gaat tever probeer dit eens bij wijze van....

12. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    wat eeen leuke meid!!! Heel lief dat ze langs kwam. en zie je wel dat die oudercommissie misschien nog iets goeds kan doen!

ik hoop wel dat er nog meer ouders komen met meldingen van wat er daar heeft plaats gevonden zoals de vissekom.

Meis. echt jouw zoontje moet gewoon een vrijdag naar huis mogen!

13. fabsie

fabsie Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.289
    0
    0
    *duimerdeduimerdeduim* ik hoop echt dat J. vrijdag naar huis mag! Het heeft lang genoeg geduurd! Ik vond 'm afgelopen weekend echt een binkie! Hopelijk mag hij net zoals mijn F. onverwachts sneller naar huis!!!

Wat lief van die juf van J. zeg dat ze langs kwam! En hopelijk gaat het dan toch nog wat worden bij het kdv met die nieuwe oudercommissie!

Knuff!

14. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik ga me vrijdag helemaal suf duimen!

15. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Was dit topic door vakantie ed helemaal uit het oog verloren, net even bijgelezen..hele kluif;) wow wat een ontwikkelingen!

Heb net ook hvnl filmpje gezien. Leuk om bij de mensen nu een gezicht te zien:D maar tjee dat kdv wordt steeds gekker. Nu is jullie verhaal helemaal te bizar voor woorden. Daar is het kdv echt stap te ver gegaan,(mejojo je man heeft 200% gelijk dat termijn van een week veels te kort is) maar een rekening van 80 euro sturen voor een pop aan die andere ouders...dat is potverd..wel lef hebben hoor. Speelgoed dat voor drie plus is en in de winkel ex btw max 50 euro kost..ik was dan ook vooral heel benieuwd naar het gezicht bij de mevrouw van kdv.:$ hoop dat GGD nog eens kritisch met haar in gesprek gaat bij volgende controle.:p;):D

Een dikke knuffel voor je zoontje, het ziet er nog al heftig uit..hoop dat jullie vrijdag goed nieuws krijgen en voor jullie sterkte!

16. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.271
    1
    0
    apothekersassistente
    Hoi Mejojo,
    heb van de week ook de uitzending gekeken van HvN (samen met mijn man) en we kunnen gewoon nog steeds niet geloven dat iemand zulke rare acties onderneemt op iets wat ieder kind had kunnen doen.
    Geloof mij, ze had ons zoontje gelijk bij ons weggehouden, die is echt lomp!!!
    Ik vind dat jullie heel goed omgaan met deze situatie, diep respect.
    Verder wil ik jullie veel sterkte wensen met het herstel van jullie lieve/mooie mannetje (wat brak mijn hart bij het zien van de foto van hem met die beentjes in het gips!!!).
    Ik hoop heel erg dat er vrijdag kalkvorming is te zien op de foto en dat hij snel naar huis mag, wat zal je hart iedere keer meer breken als je hem achterlaat.
    Een mega-digi-knuffel van mij en jullie zijn toppers!!!

17. Maia

Maia Niet meer actief

ik duim dat de foto van de week goed is!

En wat lief van de leidster dat ze even langskwam en ook goed nieuws dus van de oudercommissie, ondanks dat jullie er zelf niets mee raan hebben.

18. Popkoorn

met een klein beetje geluk ....of eigenlijk met heel veel geluk is dit de laatste dag.....

aan de ene kant hoop ik het zo ontzettend erg.... aan de andere kant durf ik bijna niet te hopen ik ben zo bang voor de teleurstelling en dat de foto weer slecht is....

en als de foto weer slecht is .... dan is het ook echt slecht omdat er nu toch al wel iets te zien moet zijn.....

dus ik hoop zo dat de foto goed is .... dat er iig al iets kalkvorming te zien is en dat hij dan misschien volgende week naar huis mag, en niet pas over 3 weken..

19. Popkoorn

@ josien , hier de beloofde foto !

hoe hij reageerde toen hij hem voor het eerst zag weet ik niet, mijn schoonzus was toen even een uurtje bij hem,

maar toen ik terug kwam in het ziekenhuis was hij er nog mee aan het spelen en was erg blij met de ballon zoals je aan zijn koppie kunt zien ;)

20. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Wat een mooi koppie en lieve oogjes! *smelt*. :) Heb niet het hele topic gelezen maar als je naar dit ventje kijkt zie je toch al dat er geen kwaad inzit....wat een compleet gestoorde figuur op het kdv om te suggereren dat dit kereltje tot een moord in staat zou zijn?!?! :$:( Dat mens moet zich laten nakijken, waarschijnlijk heeft ze zelf moordneigingen. :(

Deel Deze Pagina