volgens eigenaar kdv kan mijn zoon een moord begaan

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Popkoorn, 5 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    whahaha... douchen, dansen, springen en fietsen...hihihi.... :D

2. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Helemaal super!

3. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Wat een goed nieuws!

4. Maia

Maia Niet meer actief

wat fijn dat hij naar huis toe mag :)

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Oh ik sta hier bijna te dansen en te springen in plaats van je mannetje! Wat geweldig dat hij naar huis toe mag! En vooral uit de tractie. Dan is ie toch weer wat mobieler. En lekker in zijn eigen omgeving: zo hoort dat!

Lieve foto van je heerlijke ventje! Ik ben blij dat hij zo blij was met z'n ballon! Zo te zien is ie goed terecht gekomen...

Hoe laat mogen jullie hem morgen halen? Geef hem maar een dikke knuffel van me!

Liefs
    Josien

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Wat fijn dat hij lekker mee naar huis mag!:):):)
    En wat een prachtige foto met die ballon zeg!

7. biseco

biseco Actief lid

5 apr 2006
    316
    40
    28
    omgeving rotterdam
    He Mejojo,
    Ik heb je verhaal vanaf het begin meegelezen.
    Nu ik dit bericht weer lees, dat hij eindelijk weer naar huis mag zit ik met tranen in mijn ogen dit berichtje te schrijven. Wat ben ik blij voor julie. Hang de slingers maar op dat hij naar huis mag. Ik hoop toch dat het nu eindelijk afgelopen is voor julie. En julie nu gewoon weer als normaal gezin kunne gaan leven. Want dat is er de laatste maanden even niet meer van gekomen.

8. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hee meiden,

vannacht is het redelijk goed gegaan. zoonlief is een paar keer wakker geschrokken omdat hij opeens op zijn zij lag, en dat kon in tractie niet, dus hij vond het een beetje eng dat de benen weer omlaag waren :p

maar vanochtend ging hij voor het eerst in de rolstoel en hij zei : ooh mama ... joie nu nie bed hé alleen voor lapen ! (slapen;)
    vanochtend ook heerlijk gedouched met hem, hij kroop helemaal tegen me aan ( we zaten op een stoel ) beentjes opgetrokken en duim in de mond ( hij duimt normaal nooit :p)

vandaag ook iemand tegen gekomen die haar kindje ook op het kdv heeft waar zoonlief zat, ze vond het behoorlijk laag van ons dat wij naar sbs 6 zijn gegaan zeker gezien na alles wat de eigenaar voor ons gedaan had,

de eigenaar had namelijk de eerste maanden gratis gedaan, in die maanden heeft zij alles uitgezocht alle instanties gebeld of er geen regeling kon komen voor chronische zieken en dankzij haar is er bij de sociale dienst nu een regeling dat wij gedeeltelijk vergoed zouden krijgen....en dit heeft ze ook tegen alle ouders verteld...

ehmm nou zo zit het verhaal niet, ze heeft indd geholpen, 50 % korting maar echt niet gratis, was het maar zo :p
    ook heeft ze ons opdracht gegeven in die 2 maanden een regeling proberen te treffen, daar heeft ze zelf nergens bij geholpen, wij hebben alles zelf moeten doen,

maarja ze geloofde me niet.... maar ik laat lekker mijn stemming niet bederven :p ik ben happy vandaag :D:D

9. Popkoorn

de foto is niet heel duidelijk geworden,

maar hier zit meneertje voor het eerst in de rolstoel

:D:D:D:D ondans dat hij niet duidelijk is zie je zijn geluk :D:D:D

10. fafje

fafje Niet meer actief

zooo dat zie je echt, helemaal blij :D...echt een schattttttttttje

11. Alita

Alita Niet meer actief

ja mejojo die mensen heb je ook helaas....ach laat ze maar lekker!

Wat een superfoto meid!

12. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heej wat geweldig!! De pret springt je tegemoed van die foto ondanks dat hij wat vaag is...HEEL duidelijk :D

En aan een verhaal zitten 2 kanten dat is altijd en sommigen neigen dan naar de een en sommigen naar de ander. Maar als je alleen al naar hoe dit hele gebeuren begon kijkt dan zou je toch eigenlijk jou kant kiezen...lijkt mij dan!
    De eigenaresse zal zich bij de rest wel ingedekt hebben met mooie verhalen, ben ik niet bang voor (schijnt ze goed in te zijn...)
    En verder...laat ze het rambam krijgen!
    Jou zoontje gaat straks weer lekker naar een nieuw kdv en niks meer te maken met dat rare mens.
    Verder met jullie leven! :D

13. Meryl

Meryl Bekend lid

30 jan 2009
    737
    0
    0
    Ik heb niet alle reacties van de anderen gelezen, dus wellicht herhaal ik...maar wat een VREEMD verhaal! Slaat echt nergens op!

1) zulk speelgoed hoort niet op een kdv thuis!
    2) wat een zwaar overdreven reactie...vooral omdat je schrijft dat 'zulk gedrag' niet eerder is waargenomen bij je zoontje;
    3) ga je dat werkelijk doen nu n.a.v. dit, een psycholoog?? Ik vind het echt te ver gaan...maar goed ken de situatie verder niet goed...

Sterkte en probeer te relativeren. Jij kent je kindje het beste!!

14. blinky

blinky VIP lid

11 feb 2010
    8.249
    2
    38
    huisvrouw
    ossendrecht
    och wat een lekker vrolijk toetje

15. Popkoorn

wat was vandaag ontzettend heerlijk !!!

zoonlief kon in de rolstoel weer lekker overal mee naar toe,

hij kan zelfs al een beetje vooruit komen, ( wel door te tijgeren of echt heeeel langzaam op zijn kont :p)

maar alle beetjes zijn goed :D

hij zag bij thuiskomst zijn keukentje weer, hij wou meteen koken :p uit reactie probeerde hij te staan maar zakte meteen weer door, daar schrok hij enorm van,

maarja zo moet hij het wel leren, door het steeds weer opnieuw te proberen, die spieren zijn natuurlijk helemaal verslapt,

verder hadden wij zoiets : nu even niet in zijn grote bed, even in een camingbedje tot hij kan lopen, want we zijn veels te bang dat hij uit bed valt, maarja hij schreeuwde en hij schreeuwde hij wou zo graag in zijn eigen bed, dus hebben we hem maar in zijn eigen bed gelegd, meneer sliep heerlijk weg.

we hebben wel een bedhek ( altijd al ) maar nu weet ik niet of ik het zo moet laten.... of hem toch overtillen in het campingbedje....

Morgen lekker naar de kinderboerderij ofzo denk ik, iig lekker wandelen :p

16. Huismus

Huismus Fanatiek lid

5 jan 2009
    1.710
    0
    0
    Ped. Med.
    Zuid-Holland
    Wat heerlijk voor jullie dat jullie mannetje weer thuis is! Veel plezier morgen op de kinderboerderij!

Liefs Huismus

17. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn

Klinkt allemaal als een heerlijk dagje meid!
    Weet niet of je een baby foon hebt voor hem nog?
    Anders maar even zo laten en kijken hoe het gaat?
    Hij heeft al kennis gemaakt met zn slappe beentjes dus wie weet heeft hij wel door dat t niet kan nu?
    Maar als je een babyfoon hebt kan je iig optijd horen als het mis gegaan is. Snap hem hoor....graag weer in zijn eigen bedje nu!

18. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Geweldig dat je ventje weer thuis is, gefeliciteerd! Dat hij maar snel mag revalideren :) En trek je niks aan van wat anderen zeggen, jij en je gezin weten de waarheid, en daar gaat het uiteindelijk om. Dikke knuffel!

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Pffff... Wat een verhaal!
    die vrouw van het kdv is gewoon hartstikke gek! :$
    Heb De aflevering ook terug gekeken en mijn vriend zat ook met zijn mond open te kijken.

No way dat ik voor zoiets met mijn kind naar de psycholoog ging. ;)

20. Popkoorn

Ik heb hem toch maar lekker in zijn eigen bed laten slapen en hij heeft heerlijk tot kwart. Voor acht geslapen alleen zes uur wakker geworden want hij wou drinken in ziekenhuis kreeg hij altijd drinken als hij wakker werd dan sliep ie Vaak weer verder dus dat zal er niet 123af zijn maar vannacht dus goed gegaan !!

Deel Deze Pagina