Waaattt?? wat een ^&%)((( leidster. Dit doet ze alleen maar om zo haar 'eigen hachje' te redden naar mijn idee. Jeeez hoe komt ze er op zeg.. Wat moeten jullie je naar voelen dat je zo behandeld word. (en niet te vergeten je zoontje). Ander kdv zoeken! En dan gaat ze nog zeggen dat je je 'niet zo moet aanstellen??" het gaat wel over je kind die echt niet BEWUST een ander kind kwaad doet. Nou jaaaa.. echt mn mond staat hier van open..
ja ik ook bri. vooral met de kanttekening dat het voltallige team van de commisie opgestapt is omdat ze iets wou afdwingen. volgens mij heeft die een paar steekjes loszitten ergens die dame.
Ik vind het een erg overdreven reactie. Kinderen willen wel vaker iets van elkaar afpakken, alleen dat dit nu ging om iets wat om iemands nek hing...
via wat voor een instantie heb je die kinderpsycholoog geregeld? via riag of gewoon "particulier"? je zou ook nog even naar de ha kunnen gaan.
Mijn bloed begint gewoon te koken als ik dat verhaal lees. Dat mens is zelf niet goed bij haar hoofd! En wat moet je kind met een verrekijker, je kunt er toch donder op zeggen dat kinderen die om hun nek doen, daar heeft zij op te letten, zij zien het gevaar er niet van in. Zou een gesprek met het hoofd van het kdv aanvragen, want dit is echt belachelijk. Weet jij met wat voor idioterie ze straks nog meer aan komt zetten.
Ook een kdv is verplicht een klachtenregeling te hebben. Misschien eens in de inschrijfformulieren kijken, waar je terecht kunt met een klacht.
precies, dat toont toch aan dat er meer aan de hand is dan een enkele ouder-eigenares verhouding die niet lekker loopt. Ik zou dus de GGD informeren en de ex-oudercommissie vragen het zelfde te doen.
Ik heb de reacties niet gelezen, maar mijn eigen eerste ingeving: ik denk eerder dat dat hysterische wijf naar een psycholoog moet, dan jouw zoon. Die is flink overspannen als je het mij vraagt.
Ongelooflijk dit. Zou ook zeer zeker de GGD hiervan op de hoogte stellen. Heb je zoonlief inmiddels al opgehaald? En de leidinggevende nog gesproken?
Wat een raar verhaal! Ten eerste, hoe komt ze erbij om dat over je kind te zeggen. Ten tweede, hoe komen ze erbij om een kind een verrekijker met een touw eraan te geven, kinderen weten toch niet wat ermee kan gebeuren? Zeker niet op die leeftijd. Ik vind dit echt vreselijk voor je, je kind krijgt zo mooi een stempel door een halvergare die in mijn ogen echt niet thuis hoort op een kinderdagverblijf. Ik zou mijn kind daar weghalen en proberen dit recht te zetten. Sterkte.
OMG, een moordende 2,5-jarige peuter!!! Sorry hoor, maar wat kan dat mens overdrijven!! Ik weet zeker dat de kinderpsycholoog jullie na 5 minuten alweer naar huis stuurt. Hoe durft ze dit te zeggen!!!! Echt, ik denk dat ik helemaal uit mijn slof was geschoten!! Wat een achtelijke vrouw zeg!!
En hier is nog iemand die bijna niet kan geloven wat voor absurd gesprek jullie hebben gehad. Ik zou geen ander KDV zoeken voor je kind, dan word hij alsnog gestraft voor iets onschuldigs wat al onze kindere doen op die leeftijd en zal moeten wenne aan nieuwe leidsters/omgeving Ik zal wel zo snel mogelijk de eigenaresse bellen en op zakelijke toon een nieuw gesprek aanvragen op zeer korte termijn om te zeggen dat jullie nogal overdonderd zijn door haar manier van handelen en dat jullie graag willen weten waar je een klacht tegen haar in kunt dienen. Waar ze zich dan in mag verdedigen op de vraag: * hoe komt het dat kinderen gevaarlijk speelgoed in handen kunnen krijgen * hoe kan het gebeuren als er gevaarlijk speelgoed aanwezig is dat daar geen continue begeleiding bij is * op welke feiten baseert ze de " moordneigingen" * dat jij zelf wel bepaald of je wel of niet meegaat naar een gesprek over jullie zoon. Dat zij absoluut niet voor jou mag denken * of je nog een klacht kunt neerleggen bij de oudercomissie (goh......bestaat die niet meer, maar dat is toch verplicht, dan ga ik daar ook nog een officiele klacht over doorgeven) * je eist haar excuses, ook naar alle leidsters en de ouders van dat andere kindje veel succes en laat je niet gek maken hoor hier een landelijke stichting die gaat over klachten in de kinderopvang Stichting Klachtencommissie Kinderopvang
Ik schrik hier enorm van. Wat een mens zeg! Zoiets kan je echt niet zeggen. En spelen met een verrekijker met een touw? Dat is gevaarlijk, daarmee kunnen dit soort dingen gebeuren. Soory hoor, kinderen van 2,5 verliezen zichzelf in hun spel en houden echt geen rekening met een ander als ze iets willen. Maar om dan meteen te zeggen dat je kind een moord kan plegen? Ik zou echt een klacht indienen, want kennelijk heeft zij geen ervaringen hoe kinderen van 2,5 jaar zich gedragen en wat normaal is. Denken de andere leidsters er net zo over?
Nou ja zeg!! Die griet is niet wijs!! De kinderbescherming erbij halen :x Ik zou je zoontje direct eraf halen en zelf het heft in handen nemen. Ga maar dreigen! Als zij van plan is om de kinderbescherming in te schakelen, dan onderneem jij stappen tegen hen! Schakel de GGD maar in! Ze hebben geen verantwoord, veilig kinderspeelgoed. Geen goed toezicht en al helemaal geen goed inzicht in de ontwikkeling van peuters! "hij zegt vaker nee en is opstandiger" zei ze toch? Ja duuuuuh..hij is 2!! Bah, kan hier echt boos om worden, dit onrecht. Zij heeft haar werk niet goed gedaan en heeft geen veilig speelgoed liggen, dus haar schuld! Ik vind het al heel wat dat je naar de psych gaat met je zoontje. Wel begrijpelijk dat je vindt dat je dit moet doen, maar je bent hen niks verschuldigd. Je doet al wat ze wil, dus ze moet gaan indimmen nu en zich er niet mee bemoeien! Ze is zelf geen psycholoog! Kom op zeg... Laat je niet gek maken he meid!
hey meis, heb je je zoontje inmiddels opgehaald? je moeder heeft idd gelijk door te zeggen niet naar een psych te aan, want idd er komt een dossier, ECHTER dit kan door andere instanties niet worden ingezien(school, CB, etc) zonder JOUW toestemming!! heb dit traject net afgerond met onze oudste, en zoals ik al zei, hij heeft inmiddels de diagnose ADHD, met hoog IQ, dit is iets wat WIJ ALS OUDERS nu weten, maar wij hebben getekend dat ze niks mogen doorspelen naar school of schoolarts...alles loopt via ons!! (vorige week belde de school naar de instantie voor info, en die hebben niks gekregen omdat wij alleen dat willen doorgeven op school dat in het belang van onze zoon is, dus dingen die belangrijk zijn voor zijn schoolprestaties etc....verder hebben ze er niks mee te maken. wij doen dit ook om onze zoon te beschermen voor vooroordelen die vast en zeker in de toekomst zullen komen, zoals beroepskeuzes.... ik hoop dat je de juiste wegen gaat bewandelen om verder te gaan met dit KDV waar een wanbeleid wordt gevoerd doordat het geen oudercommisie is, en een leiding die een dusdanige onprofessionele houding/mening heeft, dat het niet normaal is!!
zij is zelf "leidinggevende/eigenaar. ik heb hem wel opgehaald, om 12.30, ze zou zelf pas beginnen om 13.00 maar de leidster had gebeld dat ik J eerder op kwam halen, dus zij kwam ook eerder, de leidster vroeg mij waarom ik nu J op kwam halen, ik heb haar gezegd dat ik mij er momenteel niet goed bij voel hem bij hun achter te laten, en ik dat best bereid ben een kdv in vertrouwen te nemen, maar niet als het kdv mijn zoon niet vertrouwd, waarop ze zei: hoe wil je dit alle andere dagen doen dan ? je bent toch redelijk afhandelijk van ons vanwege jou gezondheid toen zei ik : ik verzin wel wat, mijn zusje heeft zomervakantie die is 19 en die wil me komende weken wel helpen, en desnoods laat ik hem hier 1 keer per week heen gaan en gaan we ondertussen opzoek naar wat anders, iig kwam daarna de eigenaar binnen, ze ging vandaag weer op de groep staan, dus ik ben blij dat ik zoonlief heb opgehaald zo had hij haar tenminste niet, ik heb haar gevraagd hoe en wat met de kinderbescherming waarop zij zei: ik weet er nog niets van, ik weet niet wat de procedure hiervan is, ik zal het zelf ook af moeten wachten. zonet heeft ze mijn man gebeld dat ze a.s een gesprek wil, ze had vanmiddag rond gebeld in info rondgevraagd, dus vrijdag wil ze weer praten over het voorval.