ik weet niet of je een btje ref van haar/hem hebt? als het een goede objectieve is zou ik wel gaan. en dan eventueel vragen om een rapport. denk dat ze vijfdubbel blauw liggen van de belachelijkheid van deze zaak. en hopelijk graag mee werken om je klacht te staven als je die gaat indienen!
Ze gaat dus echt een procedure starten!?! wat een achterlijk mens! BELACHELIJK! is ze toch helemaal van de pot gerukt! ben idd ff plaatsvervangend pissed zeg! ik zou nu gelijk een controle instantie bellen en een dikke vette klacht neer leggen! en afhankelijk?!?!?!?! nou dan zou ik idd iets anders regelen. wat een bak zeg!
Ik kan dit allemaal maar moeilijk geloven. Is het echt zoals jij verteld en is er verder niets? Want als het echt zo is als jij zegt dan is het gewoon te belachelijk voor woorden en dan moet jij stappen ondernemen. Iemand als zij mag geen eigenaar van een kdv zijn! Ik word er echt plaats vervangend boos om. Ik denk dat die psycholoog van zijn of haar stoel valt als ze dit verhaal hoort en het AMK ook.
het is precies zoals ik het er neer zet, dit is precies hoe zij het mij zegt, ik begrijp dat het moeilijk te geloven is, ik geloof het zelf amper, ben er nog steeds even helemaal van mijn stuk. ze zegt ook niet dat hij dat NU al is.... maar de actie die hij heeft gedaan is niet onschuldig, en door die actie kan hij zich verder gaan ontwikkelen tot hij wel zo word...... en daarom wil ze dat wij hem helpen, en het liefst dmv van psycholoog zodat hij geen kans krijgt zich te ontwikkelen tot iemand die kinderen extra pijn doet met fatale onderwerpen en daardoor dus ook moord begaat.
en hoe bedoel je trouwens of er niet wat anders is ... ? of hij niet vaker zulke acties heeft gehad ? of dat wij niet vaker aanvaringen hebben gehad ? hij heeft een paar maand periode gehad van bijten, hier hebben we met de vaste leidster een plan over opgesteld en ook een termijn waarin te toch wel duidelijk verandering moesten zien, verder heeft zich nooit wat plaats gevonden, niet waar wij vanaf weten, en daarbij vind ik dat al zou het zo zijn.... zij nog niet mag zeggen dat mijn zoon zich kan ontwikkelen tot een moordenaar,
spreekt ze soms uit "eigen" ervaring of zo sorry hoor .. ja mijn kind heeft vroeger een touw om een ander heen gedaan omdat hij een speeltje wilde hebben en het hing toevallig om dat kindje zijn nek en nu is het natuurlijk niet gek dat hij iemand heeft vermoord.. hij was toen al psychopaat... tis niet alsof hij een kat in de fik heeft gestoken of zo hoor... sommige mensen. vraag me dan gelijk af wat voor "neigingen" ze zelf wel niet heeft.. pfffff... zou echt een klacht indienen. ik zag dat iemand een paar reacties terug een super lijstje met vragen/klachten/eisen had staan. misschien eens goed onder de loep nemen succes ermee denk niet dat ze een POOT heeft om op te staan.
Ik vind dat wat jouw zoontje heeft gedaan juist wel onschuldig is. Een kind van 2,5 beseft zich nog niet wat de gevolgen zijn als hij aan een touw trekt dat om iemand zijn nek zit, daaaaarom is het ook geen speelgoed voor kinderen van die leeftijd. Neem het voor hem op hoor, laat je niet gek maken door hun krankzinnige ideeën. Toen ik 3 was heb ik (in 1 week tijd) mijn nichtje met nagellak over haar gezicht besmeerd, mijn neefje op zijn knieën van een half hoogslaper laten springen en mijn zus haar haren afgeknipt. Ik had geen flauw idee wat dit voor gevolgen kon hebben. Natuurlijk was mijn moeder boos maar ze heeft mij ook uitgelegd waarom dit soort dingen niet mogen en gevaarlijk kunnen zijn. Maar dat ik dat deed betekende niet dat er iets slechts in mij zat, ik was alleen niet op de hoogte van de gevolgen. Een peuter denkt nog niet aan mogelijke gevolgen, een peuter denkt alleen aan wat hij wil bereiken en hoe hij dat voor elkaar krijgt. En als ouder of kdv ben je er om ze er op te wijzen waarom iets wel of niet mag.
Ik vindt dat zij hier nu de leiding in heeft en jullie haar maar moeten volgen of wat? Je kind heeft gewoon niks fouts gedaan dus waar gaat het over...ik zou dit nu helemaal afsluiten en er een punt achter zetten en uitzoeken wat ik kon doen zodat zij niet verder kwam hiermee.. Straks heb je de kinderbescherming op de stoep staan voor zoiets?Ik zou me beledigd voelen dat iemand zoiets zei over mijn kinderen en accepteren deed ik dit dus niet! Snap alleen niet zo goed waarom zij idd hier zo`n heisa van maakt als er alleen dit gebeurd is?
Klacht indienen, zonder meer!! Je kind heeft wellicht hulp nodig om dit gemaakte trauma te boven komen die zij heeft veroorzaakt. Een kind van die leeftijd overziet niet die gevolgen maar voelt wel de afwijzing! Daarnaast mag zij nooit zulke uitspraken doen, ze is daarvoor totaal niet opgeleid. Een diagnose maken mag alleen door opgeleide mensen die ervoor hebben geleerd en weten waarover ze praten. Schandalig gewoon. Zo'n iemand zou niet eens met kinderen mogen werken in mijn optiek.
voor nu gaan we iig vrijdag afwachten, mijn ouders komen dan weer en daar gaan we het even mee bespreken, die zijn best wel thuis in dit soort zaken, verder hebben we vrijdag de psycholoog, ik denk dat we er toch heen gaan, ik heb gewoon het gevoel dat ze indd achterover van haar stoel afvalt en we dus gewoon niet weer hoeven te komen en ze die tijd betr kan gebruiken voor iemand die het werkelijk nodig heeft, en vrijdag hebben we het gesprek met de eigenaar.... opnieuw..... ik kan een gesprek op nemen met mijn telefoon..... MOET ik hiervoor toestemming vragen ? ik bedoel aan de eigenaar in dit geval, moet ik haar op de hoogte stellen...? aan de ene kant heb ik namelijk zoiets ... ik wil het graag opnemen zodat ik het thuis nog een keer rustig door kan nemen samen met mijn man,( die er overigens gewoon bij zal zijn ) maar vaak vergeet je toch de helft,en nog een keer gesprek overhoren is dan wel fijn, maar wanneer zij weet dat het opgenomen word kan ze natuurlijk bang worden voor eventuele stappen die we ondernemen en erg op haar woorden gaan letten terwijl ik juist wil horen heo ze er werkelijk over denkt...... ( ik weet wel dat wanneer je je zonder toestemming het gesprek opneemt je het niet zou mogen gebruiken voor verdere hogere stappen )
Maar ze zei zelf ook dat het onbewust was.. hij trekt dat ding van dat jongetje zn nek.. waarschijnlijk uberhaupt niet beseffend dat dat touwtje er nog aan zit want dat jongetje had hem tenslotte in zn hand. En nog minder beseffend dat dat ook nog eens pijn doet en als je te hard trekt gevaarlijk kan zijn. en als je je niet bewust bent dat het niet goed is... tja dan vind ik het in zekere zin (qua karakter/gedrag) redelijk onschuldig. Dat het zeer vervelend had kunnen aflopen is een heel ander verhaal. En bijten.. tja dat doet ongeveer de helft van de dreumessen.. dus dat telt niet echt denk ik dan Althans.. niet als psychopatisch trekje
dat vinden wij dus ook het verwarrende...... ze zegt dat hij het wel bewust heeft gedaan.... dus bewust hard trekken aan het touwtje... maar niet bewust zijn van de gevolgen van het hard trekken aan het touw.
ja jammer dan "je telefoon stond per ongeluk blijkbaar aan op opnemen" ik zou het ook handig vinden, je hoeft er toch ook niets mee te doen...j als zij ineens allerlei rare dingen gaat zeggen en het verolgens ontkennen..maar jeetje dat zou allemaal echt verrr gaan Hoe heeft zij eigenlijk gereageerd naar je zoontje toe op dat moment!?????
Mja maar mijn dochter pakt ook wel bewust eens wat van een ander kindje af. Hangt datgene teovallig aan een touwtje.. tja kan ik me voorstellen dat daar iets mis gaat. Kinderen van 2,5 snappen het principe van delen nog niet echt tenslotte.
Wat ongelofelijk bizar. Wat een rot mens zeg, dat ze jou zo'n gevoel probeert te geven over je eigen kind. Ik zou het echt vreselijk vinden. Kom op, ze beschuldigt je kind gewoon van poging tot moord. Dat kan ze echt niet maken!
Trouwens vanochtend/vanmiddag even gekeken en ik kon precies 2 dingen vinden met een touwtje. Buiten de poppenhoek speeldingen.. daar zitten onder andere kleren in en dergelijke.. dus daar zal ongetwijfeld ook wat tussen hebben gezeten. Beide dingen mogen ze enkel mee aan tafel spelen want het zijn een doos kralen en een puzzel met hengel. (klinkt wat raar.. maar puzzelstukjes zijn visvormig met een magneet erop en dus een hengel erbij) en wat betreft opnemen.. ik denk dat ik het niet zou zeggen. als je niks opneemt heb je ook puur haar woord tegen het jouwe. En als ze het weet gaat ze ongetwijfeld dingen anders zeggen. (dat is tenslotte wat iedereen zou doen) Maar het geeft jou wel de mogeljkheid om thuis nog even terug te luisteren zonder dat je meteen hoeft te reageren.
ik ben heel benieuwd waar ze mee komt vrijdag. Eigenlijk zou ik opbellen morgenochtend en zeggen dat je het gesprek morgen meteen wil en anders zelf stappen onderneemt. Zo overval je haar. Anders zou ik vrijdag iemand meenemen en dan het liefst iemand die niet heel dicht bij je zoontje staat, zoals oma, maar een "onafhankelijk" iemand, als een soort getuige. Morgen zou ik iig je tijd besteden aan rondbellen waar je hiermee terecht kan. Beginnen bij de GGD, zij kunnen je doorverwijzen, dan de HA en evt. de rechtsbijstand.
Ik weet niet of het mag, maar op welk kinderdagverblijf zit je kind? Zet het hier weg, zodat niemand zijn kind meer brengt naar die halve gek.