Hallo, Ik ben deze cyclus voor het eerst begonnen met tempen, nu snap ik helemaal niks van FF, dus heb thuis wel een grafiekje die ik gewoon op papier invul. Nu werk ik in onregelmatige diensten, de eerste weken heb ik geen wekker gezet (best vermoeiend, want bij vroege dienst gaat al om 05:15 mijn wekker)), laatste weken toch maar wel gedaan, maar ook nu schommelt mijn temp best wel, kan iemand zien of ik al een eisprong heb gehad. Alvast bedankt PS: hoop dat jullie een beetje wijs worden uit deze lange rij met temperaturen. O ja om het verhaaltje compleet te maken, ik ben bekend met een onregelmatige cyclus, mijn moeder had dit ook, soms een half jaar niet, heeft zelf medicatie moeten gebruiken om eisprong te krijgen, vandaar dat ik van huisarts alvast moest beginnen met tempen Dag 1 van cyclus (3april) gestart. 07:00 36.7 08:00 36.7 08:30 36.6 08:45 36.6 08:00 36.7 05:15 36.4 07:00 36.5 06:30 36.4 08:00 36.5 05:15 36.4 05:15 36.5 06:30 36.6 07:30 36.5 05:15 36.5 07:50 36.6 08:00 36.7 07:30 36.5 07:30 36.5 05:15 36.2 05:15 36.4 05:15 36.4 05:15 36.2 05:15 36.4 05:30 36.2 05:30 36.4 05:30 36.2 05:30 36.3 05:20 36.4 05:15 36.6 05:15 36.5 05:15 36.4 05:15 36.3 05:15 36.4 05:15 36.3 05:15 36.5
Ik heb eens voor je gekeken. Maar volgens mij heb je nog geen eisprong gehad. Alleen is het moelijk te zien omdat je in het begin op verschillende tijden hebt tempt.
@peppie01 Bedankt voor het kijken , ik heb de laatste 17/ 18 dagen wel steeds de wekker gezet, als ik daarvoor al eisprong had gehad had ik nu toch al weer ongesteld moeten worden, is toch meestal 14 dagen na eisprong of niet snap er soms niks meer van. Vanmorgen was temp weer 36.4 (ook weer om 05:15 wekker)
Het kan heel goed zijn dat je nog geen eisprong hebt gehad. Maar zoals ik bij anderen berichten lees ben je ook nog maar net gestopt met de Pil. Geeft het de tijd meis. Ik zat zelf aan de prikpil en ben nu al een jaar verder. Waarvan de eerste paar keer ik ook geen eisprong had. Hou hoop
@peppie nogmaals bedankt voor het kijken ik heb idd eind november mijn laatste pil geslikt, maar was voor de periode dat ik de pil slikte ook zo onregelmatig en had ik ook een lange cyclus, mijn moeder had precies hetzelfde, zal wel in de familie zitten haha, maar ik hou zeker hoop, mijn moeder heeft ook 2 kinderen gekregen , heeft er alleen wat hulp bij nodig gehad. Soms alleen lastig om geduld te hebben als je iets heel graag wil, maar ja wil ook niet zeuren , sommige zijn al zoo lang bezig, dan stelt dit nog niks voor, wil gewoon graag snel duidelijkheid zodat gynacoloog er iets mee kan.
Ik loop momenteel ook bij de gyn Ik heb al een echo gehad en bloed laten prikken, volgende week dinsdag heb ik nog een vervolg afspraak. Dus ik weet precies wat je bedoeld, ik hou mijn temp ook bij maar het is echt afwachten
spannend, jullie zijn al een jaar bezig of niet? Krijg je dinsdag uitslag bloed en echo of hebben ze tijdens de echo al iets gezien? Ik ben in oktober voor het eerst bij gynacoloog geweest ivm buikklachten, heb toen inwendig onderzoek en echo gehad, er zijn toen mogelijk verklevingen en edometriose vastgesteld, over cyclus hebben we het toen niet echt gehad ,ik slikte de pil nog, en heb er toen niet aan gedacht om dat te melden. Nu dus 1 of 2 cyclussen tempen (afhankelijk van lengte cylus haha), en dan weer terug.
Volgende maand zou ik officieel een jaar zijn gestopt. Maar omdat ik een langdurige bloeding kreeg heb ik dat laten nakijken. Op de echo zag het er allemaal goed uit, ze zag ook een blaasje zitten. En wat denk je een week dat ik naar de gyn ben geweest kreeg ik vermoedelijk mijn eisprong (aan de hand van temperaturen) En nu krijg ik dinsdag inderdaad de uitslag van de bloed testen, maar ben wel benieuwd hoe het allemaal zit.
spannend allemaal, hopelijk alles goed [-o< Wel fijn om goed blaasje op echo te zien, heb je een beetje een regelmatige cyclus? en een duidelijk tempkaartje? Ik zag trouwens dat er voor je is gependeld, hopelijk komt die van juni uit, of beter nog dat het deze cyclus al raak is natuurlijk. Heb er ook wel eens aangedacht om te vragen of ze voor mij willen pendelen, weet niet of ik er in moet geloven, maar ben ook wel weer bang ervoor, straks komt er uit dat ik volgend jaar pas zwanger raak of zo, dan weet ik liever niks, heb ik toch elke maand nog hoop
Ik weet nog niet of ik een regelmatige cyclus heb. Dit is mijn tweede maand tempen (de eerste staat ik mijn album) Ach en dat pendelen vond ik gewoon wel leuk om te weten, de eertse is al misgegaan. En de andere weet ik nog niet, zou wel leuk zijn Maar ik ga er niet vanuit. Ik ben nu zover dat ik wel zie wanneer het komt. Maar in het begin was ik ook fanatiek hihi
Tja ik zie ook wel wanneer er iets komt ik heb gelukkig genoeg afleiding, in juni gaan we trouwen en we hebben net een huis gekocht dus volop aan het "klussen" hihi . Ik had ook nog ovu-testen gekocht maar na 2x testen ben ik al gestopt ,( die liggen nu dus ongebruikt in de la haha) niet echt iets voor mij, ten eerste niet handig want ik werk onregelmatig en in de bijsluiter staat dan je ... uur niet teveel mag drinken, niet plassen, geen ochtenurine, en natuurlijk het liefste elke dag op dezelfde tijd testen ppfff nou dan gaat voor mij de romantiek en de lol van het zwanger worden er wel af, en we zijn nog niet zo heel lang bezig dus moet nu nog vooral leuk blijven. Ik hoop dat ik er over een jaar (als het nog niet gelukt is) er nog net zo over denk als jou, maar volgens mij begin ik dan toch wel heel ongeduldig te worden ( en komen de ovu testen misschien wel weer tevoorschijn haha), ook al lees je hier verhalen van vrouwen die er nog veeeel langer over doen. Dat tempen is nu dus op advies van de arts omdat er twijfel is of ik uberhaubt wel een eisprong heb, maar dat is dus nog even afwachten. Wel een duidelijk kaartje van jou ( wordt ik zelfs wel wijs uit )