Hoi Dames, Ik heb op dag 21 van mijn cyclus progesteron laten prikken en bleek geen ovulatie te hebben gehad. Maar ben wel blijven temperaturen en FF zegt nu dat ik dag 25 mijn ovulatie heb gehad, ik vond dit wel raar, meestal heb ik dat rond dag 17 a 18. Ook heb ik last van langdurige menstruaties waardoor ik het ook lastig vind om het in te schatten. Wat denken jullie? Zijn er meer meiden die een late ovulatie hebben gehad en zijn er dan kansen op zwangerschap? Zie kaartje FF ter verduidelijking.
Het lijkt er inderdaad op dat je je ei later hebt gehad deze keer. Ook met een laat ei heb je kans op een zwangerschap. Er zijn meerdere dames met een lange cyclus die zwanger geworden zijn. Even afwachten nu wat je temp gaat doen. Als hij hoog blijft heeft FF het wel goed denk ik.
Een ei is een ei. Had in de cyclus waatin ik deze keer zwanger geworden ben mn ei pas op dag 27. Voor mij erg laat.
Ohhh echt!! wat een goed nieuws zeg, gefeliciteerd! Hoe lang was jou cyclus dan dat je ei met 27 dagen kwam? Mijn cyclus is normaal rond de 32 dagen en denk dan dat het ei op dag 25 wellicht te kortdag is, dan heeft het maar 1 week om te gaan nestelen, ik had vandaag en gisteravond ook last van wat roze verlies dus ik denk het ergste! Voor een innestelings bloeding lijkt het mij wat aan de vroege kant met 5 dagen.
Ik had eisprong op dag 30 bij mijn dochterje en daarvoor had ik altijd cyclussen tussen de 29 en de 33 dagen. Kan dus goed dat het eens anders gaat en dan raak is. Als je je eisprong op dag 27 hebt gehad dan is je cyclus die ronde 41 dagen. Vanaf eisprong altijd 14 dagen erbij tellen. Roze verlies rond dag 3 a 6 na eisprong is vaak de ovulatiebloeding. Innestelingsbloeding is meestal tussen 7 dagen na ei tot zelfs een 10 weken zwanger mogelijk.
oke bedankt voor de info, het is dus nog even afwachten! maar wat is dan precies een ovulatiebloeding en je zegt het vind plaats op dag 3 tot 6 na ei, ik dacht dat het alleen tijdens je eisprong kon gebeuren?