Hallo misschien kan iemand mij helpen. Ik gebruik ovulatietesten, en daaruit bleek dat mijn LH-piek maandag was. Dus zou mijn eisprong op zijn laatst woensdag kunnen zijn. Op woensdagochtend (gisteren dus) was mijn temperatuur al verhoogd. Dus ik dacht dat mijn eisprong geweest was. Maar vanochtend was mijn temp weer laag! En ik heb echt goed getemperatuurd gisteren en vandaag, dus echt vlak na het wakker worden enzo en ook op dezelfde tijd. Wat denken jullie hiervan? Alvast bedankt voor jullie reacties...
Oh en nog even een vraagje... ik las ergens dat het na je eisprong 2 dagen kan duren voor je temp stijgt klopt dat? Ik vind het allemaal erg verwarrend!
Bij mij klopt het altijd redelijk, en de ovutesten kloppen al helemaal, gelijk met de informatie uit een inwendige echo....dus laat me niet helemaal meer leiden door de temp, weet nu hoe het zit en dat is belangrijker
Ik ben zelf niet zo kapot van die ovutesten. ik had mijn positieve ovulatietest pas ná de eisprong, dus dat was ook heel wazig. ik weet dit 100% zeker omdat ik 3 keer per week naar het ZH ga voor vruchtbaarheidsbehandelingen, en dan ook steeds echo`s krijg en bloed laat prikken. temperatuurmethode was bij mij betrouwbaarder als de ovulatietesten, dus aan mij verdienen ze geen geld meer voor die dure testen.
bij mij stijgt me tempgelijk de volgende dag als me ei geweest is dus 24 na me ei.(ik voel me eisprong meestal wel)
Oke bedankt allemaal! Mijn temperatuur was de volgende dag al wel weer hoog, dus ik ga er nu vanuit dat mijn eisprong dinsdag was. Nu maar weer afwachten... Jullie allemaal ook succes!
Hoi Miez.. Ik had soms ook wel 2 dagen achtereen een positieve ovutest... heb je toevallig ook nog dinsdag een ovutest gedaan? Want dan kan het zijn dat je donderdag je ei hebt gehad en dat je temp vanaf vrijdag met stip is gestegen? Succes! Liefs, Paula
Als mijn ovutest positief is, gaat mijn temp een dag omhoog, naar beneden en dan echt stijgen. Dus ongeveer het zelfde als bij jou. Temp en testen komen wel goed overeen. Net als het slijm.
Ja dinsdag was mijn test ook positief, maar je moet die 2 dagen rekenen vanaf het begin van de LH-piek. Nou ja, nu is mijn ei zowiezo al geweest, dus niks meer aan te doen. Nu maar afwachten!
Ik heb ook (bijna) altijd een dipje in mijn temp op 2DPO... (zie album) en ook vaak gedacht dat mijn ei blijkbaar dus toch nog niet gesprongen was. Bleek achteraf dus dat het gewoon een raar dippie op 2DPO is, ben er inmiddels aan gewend
hey dames ik had vorige maand ook een positief ovu test maar pas ff geeft aan dat ik pas 4 dagen erna mijn ei had.. nu weet ik ook niet wat nou juist was die maand