ik ben terug geweest bij de HA en heb n ander zalfje voor Ise gekregen , het vuurrode is al weg nu moeten alleen de plekjes die steeds open gaan nog herstellen en dat proberen we nu met zinkzalf en die creme (met nystatine)
@nikkie83 als mijn dochtertje het zo erg stuk had, dan doet dat erg zeer bij urine en ontlasting, logisch ook. Ik maakt haar billetjes dan nooit schoon met die billendoekjes, maar met een lauw washandje. Wel smeer ik er dan een hele dikke laag vaseline op. Het sluit misschien wel af, maar het beschermd juist die wondjes... dan komt er niet direct plas op ontlasting op. Werkt hier wel heel erg goed, dus misschien proberen waard als de rest toch niet werkt? Succes!
*breek even in* Ik heb niet alles gelezen, maar mijn ervaring is dat Sudocreme vaak te dik wordt gesmeerd. Het werkt het best als je het dun zou inkloppen met je vingertoppen. Daarna een hydrofiel diagonaal vouwen en heeeeeel losjes als luier omdoen voor ongelukjes. Dan kan de boel luchten. Vaseline ed sluiten de huid af, dan kan het niet genezen. Hoop dat je er wat aan hebt! *breekt uit*
en wat was het nu volgens de HA?? toch een schimmelinfectie? anders zou ik toch eens goed kijken naar de luiers en doekjes die je gebruikt. mijn dochtertje krijgt dit namelijk van pampers luiers.