volgens mij beeld ik het me in...maar..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Delilah, 9 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

Nou dames, ik ben vanochtend wakker geworden met ongi krampjes..
    Ik heb tot nu toe nog niks gezien, maar ik stel me er nu maar een beetje op in dat het gaat komen...al is het wel een beetje te vroeg..
    Ben er wel een beetje down onder... maar dat komt wel weer goed..
    Er is altijd weer een volgende ronde..

Toch zou ik het gek vinden ivm het roze verlies wat ik eerder vorige week heb gehad. Met die duidelijke steek...tjah.. gek hoor, een vrouwenlichaam...

2. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @delilah heb je al getest meis?! Ongi krampen hoeft niks te zeggen kan namelijk bij allebei natuurlijk ;) zolang je geen bloed ziet os er nog hoop toch :p hoop t voor je!!!

Hier vandaag getest en natuurlijk was ie omowit!! Werd wel na de test ineens heel erg misselijk en nu pijn links onderin m'n buik :S ook last van maagzuur!! Mja ik wacht m'n ongi af dinsdag dus zal nog 2 dagen moeten wachten....volgende ronde weer nieuwe kansen ;)

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

@Rabia: nee nog niet getest... wil het even afwachten tot na mijn NOD... Heb ook totaal geen symptomen waarvan ik denk, goh ja het is raak! Alleen die zeurende buikkrampen dan.. maar dat gaat echt af en aan, dan is het er wel dan is het er weer niet... *zucht*..
    Tot nu toe nog geen bloed gespot... er is idd nog hoop.. we zullen het zien volgende week... ik had immers wel iets wat sterk leek op een innestelingsbloeding..

Ik word er best onzeker van... Ik ga vandaag mooi even erop uit met de meiden.. even wat afleiding.. gelukkig de komende dagen ook genoeg te doen... ik hoop echt dat mijn ongi wegblijft... denkende aan mijn vorige zwangerschap van mijn jongste... testte ik ook pas een paar dagen na mijn NOD posi... en pas daarna kreeg ik symptomen..

Dus zit in het zelfde schuitje als jij... die laatste dagen zijn echt killing hahahaha....

4. Rabia84

Rabia84 Fanatiek lid

25 jan 2013
    2.146
    1
    36
    Overijssel
    @delilah jah snap wat je bedoelt...ik heb op n dinsdag mn ei gehad en de zaterdag erna heel veel pijn in buik en rug en veel witte vloed...dacht dus ook innesteling en had veel herkenbare dingen die ik ook had met mn vmk maar ook weer veel dingen niet dus jah zeg weer niks en aangezien mn lichaam me vaker voor de gek gehouden heeft!!! normaal vind ik die wachtweken verschrikkelijk maar deze ronde gaat t me beter af en totaal geen testdrang!!! :eek: idd ff onze nod afwachten..ik had met mn vmk ook op 12 dpo getest en negatief op 14dpo werd ik ongi en in de avond nog getest omdat ik twijfels had of t n gewone ongi was of n vmk en testte toen nog positief!!! dus jah kan zijn dat we gewoon langzaam hcg aanmaken idd...laten we daarop hopen ;) hihi...ik duim voor je meis!!!

5. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Ben al een paar dagen misselijk, maar daar had ik juist geen last van bij mijn zwangerschappen. Ook ben ik heel moe, maar dat kwam ook pas later. Denk nu dus eerder aan een virusje dan aan zwanger, maar stiekem hoop ik het toch...

6. katharina

katharina Actief lid

13 mei 2013
    205
    0
    0
    Logopedist
    Maastricht
    Veel succes met testen Delilah!

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Kon het niet laten om vanochtend 1 van mijn kruidvat testen te doen... 1 dag voor mijn NOD..dus eigenlijk te vroeg..
    Ik test altijd wat later positief.. maarja die nieuwsgierigheid he...

De test was (nog) negatief :( ... maar toch nog steeds die ongesteldheid krampen...
    ik check elke keer na het toiletbezoek, maar geen bloed. (gelukkig)..
    Het kan nog steeds alle kanten op.. ik vind het zo spannend meiden..

Hoe zijn jullie eronder??

8. Marrie28

Marrie28 Fanatiek lid

27 jun 2007
    1.711
    0
    36
    Zo jammer he Delilah, van die witte testen :( Geeft je nog steeds geen gemoedsrust. En als je wel zwanger bent, maar je je zorgen of het allemaal wel goed gaat. ;)

Blèh, ik vind er niks aan zo op het wachtbankje. De tijd gaat véél te langzaam :) Gelet op mijn ovulatietestjes moet ik zaterdag pas ongesteld worden. Jemig, dat duurt nog een eeuwigheid!

9. wenrose

wenrose Actief lid

10 mei 2013
    130
    0
    16
    zo herkenbaar.....probeer er (tot tegenstelling van andere maanden) niet te mee bezig te zijn , maar toch die week voor je NOD:):) je denkt wat te voelen of toch weer niet.....word ik wel/niet ongi, kan ik al testen......pffffff
    Succes iedereen......
    iig een heerlijke dag vandaag:cool:

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

#50 Delilah, 18 jun 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 jun 2013
    Dames, daarnet bij het plassen wat bruinig bloedverlies denk ik..
    Ik denk dat ik er vanuit kan gaan dat mijn menstruatie er aan komt..
    Balen...:(

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

Het is nog steeds bruinverlies, maar ik ga er van uit dat het wel mijn menstruatie is.. dat er wel rood bloed aan komt. Ik ga mijn banner maar even aanpassen... op naar de volgende ronde..

Heeft er iemand al positief getest ??

Deel Deze Pagina