Wie herkend dit en heeft misschien een tip. Ik heb ooit een wiplash opgelopen door twee ongelukken. Voordat ik zwanger raakte ging het eindelijk weer wat beter met mijn hoofdpijnen. Tijdens mijn zwangerschap ging het zelfs nog beter, dit is ook wel een bekend iets. Maar zo'n 6 weken na mijn bevalling is het echt een puinhoop geworden. Het is veel en eigenlijk heel veel erger geworden. Heb enorm veel last van mijn nek en bijna dagelijks hoofdpijn. Mijn medicijnen kan ik niet slikken ivm borstvoeding. Herkend iemand dit en heeft iemand misschien nog een tip?
Bij BV kun je toch wel paracetamol slikken, dat helpt misschien een beetje. Voor de rest, ben je er al mee naar een fysio oid geweest? Misschien kan die helpen? Wat trouwens nog kan is dat je door het borstvoeden lang in een bepaalde houding zit, waardoor je meer last hebt. Misschien kun je wat meer afwisselen in hoe je zit? Kan ook zijn dat je er nu meer last van hebt doordat je hormoonhuishouding heel snel weer heel anders wordt. Wat ik verder nog kan bedenken is iets van een kruik of iets anders warms gebruiken in je nek.
Dank je wel voor de tips. Fysio heb ik inderdaad weer gebeld. Kan ik volgende week weer langs. En voed nu op advies van de HA liggend, dat gaat ook beter.
Misschien moet je het ook nog in een andere richting zoeken?? Van bloedarmoede (wat meer vrouwen krijgen na de bevalling vanwege het vloeien en bloedverlies) kun je flinke hoofdpijn krijgen....verklaart natuurlijk niet je nekklachten....maar goed....misschien nog een ideetje om je ijzer te laten prikken....
Smile dank je wel voor je tip. Ga ik zeker doen je weet nooit. Ik had tijdens mijn zwangerschap een hele hoge hb 9.1, maar tijdens de bevalling wel veel bloed verloren volgens de verloskundige. Dus wie weet.
Ik krijg morgen de uitslag van het bloedprikken. Heb ook enorme hoofdpijn en mn huisarts dacht aan bloedarmoede. Vandaar dat ik daar aan moest denken toen ik je verhaal las
Hier na een wiplash ook vaak stevige hoofdpijn. Tijdens de zwangerschap was het eigenlijk helemaal weg maar 6 weken na de bevalling is het weer begonnen. Nu met dit warme weer nog meer last van,heb vorige maand zelfs een cluster hoofdpijn aanval gehad. Het probleem bij mij is dat ik door die hoofdpijn mijn nek verkeerd aanspan waardoor ik weer pijn in mijn nek krijg en door die pijn weer hoofdpijn. Een vicieuze cirkel dus waar ik in zit. Heb er andere medicijnen voor maar die kan ik alleen innemen als ik niet alleen met de kleine thuis ben. Raak er nl helemaal van de wereld van,zo zwaar zijn ze. Ik herken het dus wel maar ben net als jij op zoek naar de gouden tip.
Hmm, hier nog eentje met vaak en hevige hoofdpijn. Vorig jaar heb ik mijn hoofd gestoten en daardoor een kneuzing opgelopen in mn hoofd. En sindsdien ook meer en vaker hoofdpijn. In de zwangerschap helaas ook wel hoofdpijn gehad maar niet zo heel erg. Met de bevalling ben ik ander halve liter bloed verloren waardoor mijn hb gehalte zeer laag was, en nu nog niet optimaal is. Daardoor is mijn hoofdpijn ook stukken erger geworden, en door die pijn helaas geen energie genoeg meer om bv te geven aan mn kleine, dus daar helaas mee moeten stoppen, sindsdien is mijn hoofdpijn wel een stuk minder geworden...