nou ik heb nu iets raars waar ik graag eens een mening of ervaring van jullie over zou horen... op dag 17 pos ovu test, op dag 25 en 26 ontzettende ongi hoofdpijn en 2 drupjes helder rood bloed., daarna een heeeeel zachte huid lijkt net of het niet mijn huid is echt heel raar.. op dag 31 een droom over posi test zo zeker er van dat ik getest heb en dacht ik hoef niet eens te kijken... toch negatief.... toen smiddags ongi dacht ik maar was echt heel weinig eignelijk alleen met afvegen.. veel bruin en rose .... snachts wel een streepje echt rood op maandverband dag 32 ook nog heeeeeel weinig. dag 33 dus vandaag weer over.... vanmorgen nog maar eens getest negatief... voel me super echt heel goed dus das ook raar want meestal als ik ongi ben nou bah... wat denken jullie... woensdag ofzo nog een testje of gewoon wachten tot volgende maand of ha morgen eens bellen? liefs wiesje
Helaas snap ik mijn eigen lichaam geeneens dus laat staan die van jou! Haha,ik zit ongeveer hetzelfde,had gister ook roze/bruin verlies en nu niks meer...En negatieve test gister.En erover dromen is logisch,ik heb vanaacht nog gedroomd over positieve test,maar je bent er ook gewoon veel mee bezig,dus s nachts verwerk je zo'n dingen ook!Alle indrukken die je door de dag heen meemaakt verwerk je in je dromen dus het is wel logisch dat je erover droomt!Ik zou als ik jou was gewoon komende week ergens nog eens testen,doe ik ook!
@ Wiesje, zou volgende week ofzo nog eens testen, klinkt zoals je het vertelt erg positief... Ik ga voor je duimen! Groetjes Jelske
ok. maare was het nou een menstruatie ik bedoel zijn er meiden die altijd zo hun menstruatie hebben ofzo of kan het ook nog innesteling zijn geweest ofzo maar dan al wel 14 dagen na pos ovu test en gemeensschap (ivm griep weinig geklust)?
Zoals ik het lees lijkt het me erg weinig voor een ongi..... helaas kunnen bloedingen overal op wijzen, en wil het ook niks zeggen als je niet meteen positief test. Succes! Groetjes Jelske
lijkt idd wel op een innestelings bloeding(en), ik had geen innestelings bloeding met mijn zwangerschap, maar ik zou gewoon nog eens testen over een kleine week. succes!
Zolang je niet ongi wordt zou ik woensdag nog een keertje testen. op welke dag van je cyclus zit je nu? misschien heb je te vroeg getest en is hij vals negatief hebje nog niet genoeg hormonen aangemaakt (komt uit mijn zwangerschapsboek)
Ik had dat ook bij mijn vorige zwangerschap. Ik ben normaal heel hevig ongesteld en nu was het ook maar zo minimaal.. Daarom na een week nog eens getest, ik vertrouwde het niet.. en positief! Helaas na 10 weken alsnog fout gegaan, maar dat heeft niks te maken met dat bloedverlies die ik had..
Hoi, ook ik heb opeens een heel erg zachte huid, dus ik was ook verbaasd, of het wat is weet ik niet, had ook erg last van mijn baarmoeder, alsof hij heel laag zat..althans ik weet anders niet hoe ik het gevoel uit moet leggen, ook op dag 12 heb ik wat bloedverlies gehad, maar dat kan ook van mijn ei geweest zijn..dus we kunnen niks anders doen dan hopen en afwachten.. groeten Bella
nou nog steeds niet echt ongi geworden zo af en toe met afvegen nog wat bruin slijm achtig.....net getest en negatief.. ik denk wat kan mij het schelen ik bel gewoon naar de ha want als hett wel als ongi gezien word kan ik verder maar ik moet midden volgende week afwachten als ik dan nog niet ongi ben en nog steeds negatief getest heb dan moet ik even langs komen..... we wachten af... lief al jullie reacties...
Dan ga ik ook maar de huisarts bellen. Want ik heb 15 maart een kijkoperatie in mijn buik Moet wel weten waar ik aan toe ben