Verkocht ie nog meer dingen? En hoe lang was hij als actief? Ik hoop echt dat je het mis heb maar begin er een hard hoofd in te krijgen...
Wat kun je darrvan balen he, ik ben nu ook al 2 keer opgelicht. Van de laatste keer heb ik het geld fifty fifty terug gekregen omdat ik ook mailde dat ik het er niet bij liet zitten. Ik hoop voor je dat het lukt en je geld terug krijgt.
Ik kreeg vandaag een mail van hem. Hij was enorm boos dat ik had gezegd dat ik dacht dat hij me oplichtte... Hij zei dat hij gewoon de bon had. Hij had niet eerder gereageerd omdat hij op vakantie was. Ik heb gezegd dat het op mij gewoon vreemd overkwam en sorry als ik hem vals beschuldigde. Maar of hij dan de bon kon opsturen zodat ik er wat mee kon. Nu maar weer afwachten op zijn mail...
Hopen dat je je product nog krijgt. Ik vertrouw tegenwoordig niemand meer. Ben voor ruim 500 euro opgelicht door een webshop.
Inmiddels heb ik de dvd speler nog steeds niet. Geen reactie meer van de jongen. Ik heb aangifte gedaan. Vandaag de tnt gebeld om de code te checken. Wat blijkt: is het een oude code van een reeds afgeleverde zending aan de jongen! Van 2 mei door bol.com! Ik heb de jongen dus weer een boze mail gestuurd. Maar wat vinden jullie: ik heb de jongen op facebook opgezocht en ik zie iemand die best zijn moeder zou kunnen zijn. Ik heb zo'n zin om die te mailen om te vragen of haar zoon zo'n dvd speler heeft en die aangeboden heeft op marktplaats. Misschien kan zij hem dan eens toespreken. De jongen is begin 20. Wat vinden jullie? Kan ik dit maken of is dat stalken?
Nee hoor gewoon doen. Ik zou zijn hele vriendengroep aanschrijven als het moet.... misschien stalken maar goed rechten heeft hij in mijn ogen al verspeeld... Ik wil zijn facebook link ook wel,
check hyves dan ook even misschien staat hij daar zelf bij..dan kan je controleren of hij het echt is.. bij sommige kan je een krabbel neerzetten..zet je verhaal er neer zo heb ik een keer mijn geld terug gekregen hahahahaha
Nou ik heb haar een mail gestuurd: Goedendag mevrouw, Ik wil u vragen of u de moeder bent van ........ Ik heb een conflict met het betreffende een marktplaats verkoop. Hij heeft een portable dvd speler aan me verkocht voor 40 euro + 6,75 verzendkosten. Ik heb die echter nooit ontvangen. Hij zegt dat hij hem op 6 juli heeft opgestuurd. Hij heeft me een track en trace code gegeven waarmee ik de zending bij TNT kan volgen, maar die klopt niet. Hij heeft me een oude code gegeven van een bol.com zending van 2 mei. Ik heb in jaren tijd altijd spullen via tnt laten versturen en er is nog nooit wat mis gegaan. ..... zegt dat de fout bij TNT ligt. Ik weet niet wat ik ermee aan moet. Hij is boos omdat ik gezegd heb dat ik denk dat hij me oplicht. Hij reageerde namelijk helemaal niet meer op mails, pas toen ik dat zei. Toen zei hij dat hij op vakantie was geweest en dat hij daarom niet gereageerd had. Kunt u me misschien vertellen of hij de waarheid spreekt? Het gaat om een portable dvd speler van het merk Panasonic. Alvast bedankt. Ben benieuwd! Ik hoop niet dat ik hier een hoop gelazer mee krijg...
Ik zou hem vragen of hij zijn track en trace bon even wil inscannen en mailen: daar staat namelijk ook een datum op, en als dat allemaal klopt, weet je iig waar de fout ligt en is volgens mij TNT (deels) aansprakelijk. Krijg je die scan niet, dan weet je wel hoe laat het is, denk ik.... (en dan wel even deze verkoper melden op marktplaats he?!!!!)
Ben benieuwd en hopelijk is het zijn moeder en is zij zo eerlijk om de waarheid te spreken en der zoon flink toe te spreken.
Ik vrees dat je opgelicht bent. Je kunt altijd even een melding doen op www.opgelichtopinternet.nl Ik ben benieuwd of dit zijn moeder is en of je hier wat van terughoort.
Ik ben ook erg benieuwd hoe dit uiteindelijk afloopt. Lijkt me erg vervelend, gelukkig ben ik nog nooit opgelicht via marktplaats maargoed ik heb tot nu toe alles opgehaald en niks laten verzenden.
Heb je hem ook gezegd dat je aangifte gedaan hebt? Stuur hem ook dat doc nummer, dan ziet hij dat het echt is wat je gedaan hebt.