Met dat versturen bedoelt hij het bewijsje denk ik. Ik had gevraagd of hij dat op wilde sturen, dan zou ik ook nog eens geld voor de postzegel overmaken. Zelfs dat wil hij niet. Dus helaas verraadt hij zichzelf hier niet mee. Dat opgelicht door internet heb ik bekeken. Maar ik vind het best een grote stap. Daarmee vermeld ik namelijk wel al zijn gegevens op internet. Zijn rekeningnummer en naam zijn hier overigens nog niet bekend. Zolang ik geen bewijs heb dat hij me oplicht wil ik dit eigenlijk niet doen. Stel nou dat hij wel de waarheid spreekt, maar niet meewerkt omdat hij boos is, dan maak ik hem wel zwart op internet. Straks komt hij me opzoeken, hij heeft wel mijn adres natuurlijk. Ik zal wel zo'n brief naar de bank sturen, dat vind ik wel een goed idee. En de rechtsbijstand bellen, dat helpt misschien ook wel. Bedankt meiden! Ik voel me hier heel onzeker in, jullie helpen me echt!
Als je hem op opgelichtopinternet zet, nemen zij contact met hem op op zijn verhaal te horen. Zij zullen in dit geval dan om het verzendbewijs vragen en zodra het allemaal klopt zullen zij hem weer van de site verwijderen. Dus als hij de waarheid zou spreken kan hij er binnen een dag weer af zijn. Maar als je er zelf geen fijn gevoel bij hebt moet je dat natuurlijk niet doen.
Goed zo! Als hij de waarheid zou spreken had hij het allang dat nummer gestuurd naar je. Zulke mensen doen dit meestal vaker en proberen jou een schuldgevoel aan te praten zodat, je geen verdere stappen onderneemt.