Wahahaha! Hi Inge! ik ben ook verslaafd! zou wel in aanmerking willen komen voor die methadon van Kiki, haha, als ik door een pilletje de discipline kon opbrengen om een daje niet te kijken...hihi
Nou ik ben blij dat ik de enige niet ben, begon me juist op te vallen dat ik de laatste tijd toch wel veel op het forum zit, en ook steeds meer snel nog ff de pc aan zet om verhalen te lezen... Verslaafd dus ook ja!
*meldt* Op mijn werk wordt het wel risky nu...ben al een paar keer bijna betrapt, en kon nog net op tijd het schermpje wegklikken Het vervelende is dat je dan "zwangerscha..." onderin de taakbalk blijft zien Ik ben echt als de dood dat mijn collega's het zien, maar ik kan het niet laten!
De 1e avond dat ik had gewerkt (Steven was 4 maand) kwam ik thuis heb hem slapend uit bed gehaald, hem gekust en hem er weer in gelegd. Hij sliep zo verder. Was 3 uur weg geweest
Ik beken ik ben ook verslaafd. Maar het is voor mij ook zo makkelijk om even te kijken. Ik werk voor mijn man, ik doe de administratie voor ons bedrijf en de kinderen zijn dan naar school. Ik kan dan gemakkelijk alle nieuwe postings weer bekijken. Trouwens zelfs al zitten mijn kinderen niet op school dan kijk ik toch ook nog. Komt de methadonbus al bijna voorrijden?
Ik hoor hier allemaal smoesjes en excuses...volgens mij zit je nog een beetje in de ontkenningsfase...maar daar slepen we je wel doorheen hoor: JE BENT ECHT KEI-KEI-KEI VERSLAAFD!!!
Ja, ik ben ook verslaafd. Erg hoor. In het begin snapte ik niet wat mensen nou aan zo'n forum vonden. Maar goed, het werkt gewoon erg verslavend. Maar ik heb ook wel een hoop handige dingen geleerd hoor.
Ik beken! Als mijn zoontje slaapt zou ik dus moeten poetsen, maar soms zit ik al een halfuur op het forum, en heb ik nog maar een uurtje om te poetsen enz. Shame on me!
ik verslaafd echt niet he *ik ga altijd meteen aan t werk als de kleine naar bed is *poets me dan ook helemaal suf *als ik opsta ga ik eerst eten en ze noooit maar dan ook nooit meteen de pc aan *het interesseert me ook helemaal niet of ik nieuwe reacties heb *eigenlijk ben ik hier nooit en voor niks lid (geloof mezelf eigenlijk helemaaaal niet ) shotjuuuuh
Ennne zelfs al zitten we voor een weekendje in een huisje op de hei. Dan pak ik mijn man zijn mobiel en check ik de site zelfs....
Ingeltje 497 berichten vanaf 16 -11 En ik 59 vanaf 30-11-07 !1 Wie is hier nou verslaafd! hahahahahhahahahah
ik verslaafd echt niet he *ik ga altijd meteen aan t werk als de kleine naar bed is *poets me dan ook helemaal suf *als ik opsta ga ik eerst eten en ze noooit maar dan ook nooit meteen de pc aan *het interesseert me ook helemaal niet of ik nieuwe reacties heb *eigenlijk ben ik hier nooit en voor niks lid (geloof mezelf eigenlijk helemaaaal niet ) shotjuuuuh
Ennne zelfs al zitten we voor een weekendje in een huisje op de hei. Dan pak ik mijn man zijn mobiel en check ik de site zelfs....
Ingeltje 497 berichten vanaf 16 -11 En ik 59 vanaf 30-11-07 !1 Wie is hier nou verslaafd! hahahahahhahahahah