Hoi Meiden! Bedankt voor jullie leuke reacties!! Zo leuk om dat hier te delen! Ik heb toch vanmorgen nog een test van cb digitaal gedaan en daar staat ook zwanger!! Nu begint het echt tot me door te dringen! Maar ik heb op het moment nog helemaal nergens last van, hebben meerdere dames dat ook gehad in het begin van de zwangerschap? Nou tot hoors!!
Het is dat mijn buik groeit, maar anders had ik nog steeds niet geweten dat ik zwanger ben... Ik heb (nog) geen kwaaltjes / symtomen gehad tijdens mijn zwangerschap
Behalve dat ik misschien iets sneller moe ben. Heb ik tot nu toe ook geen kwaaltjes. Vind het gewoon een beetje eng. Waar blijven die zere borsten en die ochtendmisselijkheid?? Soms vraag ik me echt af ben ik wel zwanger?
en lieverd, die symptomen kunnen zooo verschillen. De een wel de ander niet, soms komt het later, soms alleen vroeg. Tevens kan het natuurlijk per keer ook weer anders zijn. Don't worry about it En dat moe zijn, komt idd heeel vaak wel voor hihi
Gefeliciteeerd meid!!! Tijdens mn eerste zwangerschap heb ik ook eigenlijk nergens last van gehad hoor, dus maak je niet te druk over missende 'symptomen', heb een heel mooi jochie op de wereld gezet toen ... Met deze zwangerschap heb ik er trouwens wel erg last van allemaal hahaha, dus zo zie je maar dat iedere zwangerschap verschilt hahaha