Hey meiden, Sinds vandaag heb ik vruchtbaar slijm, tenminste dat denk ik Het is net lijm en wat ik op internet lees is dat vruchtbaar toch? Nu heb ik alleen nog geen positieve Ovu test gehad. Ik test twee keer per dag. Zit nu achter de pc en voelde net een stuk of 4 steken in mijn onderbuik, rechterkant. Kan ik er op basis van deze symptomen er vanuit gaan dat die positieve ovu test nog komt? En kan het zo zijn dat ik nu dus negatief test, maar morgenvroeg ineens positief? Of moet er een aanloop te zien zijn in de testen? Liefs
Vruchtbaar slijm betekent idd in de meeste gevallen dat je ei er aan komt, maar je kunt ook best een paar dagen dat slijm hebben hoor voor je je eisprong hebt. Je kunt ook al best een eisprong gehad hebben (nav die steken in je buik) maar dat je je LH piek met de ovulatietest gemist hebt. Zelf test ik ook sinds deze maand met ovu testen en ik heb ook mijn piek gemist maar wel vruchtbaar slijm gehad, en ik weet ook vrijwel zeker dat ik een eisprong heb gehad. Gewoon ff afwachten en goed klussen dus !
Dank je wel! Als ik van mijn temp uitga, heb ik mijn eisprong nog niet gehad. Heb ook ergens op het forum gelezen dat steken ook de spanning kan zijn van het blaasje dat op knappen staat. Wij gaan gewoon verder met de klus. Nu om de dag, dus als het goed is kunnen we hem niet missen. Ik test twee keer op een dag met de ovutesten, zou ik hem zelfs dan gemist kunnen hebben? Liefs
Hey Bright! Als je twee keer per dag test, kun je de piek niet gemist hebben lijkt mij. Mijn ovutesten beginnen altijd licht en worden steeds een beetje donkerder om vervolgens weer lichter te kleuren.
Hey Caro, Thanx voor je antwoord. Ben benieuwd of ze bij mij ook nog donkerder gaan worden, of dat ze ineens positief zijn. Ik blijf nog wel even twee keer per dag testen en dan zien we wel. Vind het wel raar. Liefs
Dank je wel Sjan, dat hoop ik ook! Heb ontzettend last van steken rechts onderin mijn buik. Hoop maar dat het een teken is van aanstaande eisprong. Ga in ieder geval aan de klus, hihi. liefs
Als je twee keer per dag test is de kans op het missen van de LH piek wel klein, maar de lh piek is bij sommige vrouwen wel erg kort, dus misschien zou je hem wel kunnen missen.