Het is nu de 2e keer dat ik deze gebruik en ik weet het niet. De allereerste keer dat ik ovu testen gebruikte was van zwanger en kids, maar hier was ik niet tevreden over, waren alleen maar hele lichte streepjes. Toen maar sensitest sensitive gebruikt en deze waren prima. Eerst heel licht streepje en daarna kwam er wel een knaldonkere streep, maar wel 3 dagen lang. Daarna werd het streepje iets minder donker. Nu voor de 2e keer de sensitest gebruikt en meteen de eerste 2 dg knalde de streep ervan af, vervolgens 2dg iets lichter dan teststreep en nu vandaag weer donkerder dan teststreep. Wat moet ik hier nu mee ?? Ik heb het gevoel dat de sensitive test iets te overgevoelig is. Dat deze test wel heel snel donker wordt. Wat zijn jullie ervaringen of zijn er betere merken voor dipsticks?
Ik heb wel ervaring met sensitest ben er tevreden over\ Over dat hij meerdere dagen positief geeft geen idee.....
Dus dat heb jij niet? Meerdere dagen achtereen een dikke test streep? Hmm, zou natuurlijk ook gewoon aan mij kunnen liggen... Ieders lichaam is weer anders.