Heb getest! Er zit een hele vage tweede streep, die op de camera niet zichtbaar is. Hij zit er echt! Zelfs mijn vriend met slechte ogen ziet hem. Ga nu een nieuwe halen, een ander merk om te kijken of die wat anders aangeeft. Een streep is een streep toch?
Heb net twee nieuwe gekocht. Vrouw bij de drogist gaf ook aan dat als er maar iets zichtbaar is dat het waarschijnlijk raak is! Nou maar wachten tot mijn blaas vol is en ik een nieuwe test kan doen....
Nou, spannend hoor! Welke test had je eerst en welke heb je nu gekocht? Mijn ervaring is dat clear blue (niet de digitale maar de gewone) al heel vroeg aangeeft als je zwanger bent.. Bij mij was die zelfs al 5 dagen voor NOD positief! Kijk wel uit met predictor, want die test pas vanaf 50Mui en is dus minder gevoelig. Succes!
Ik had de test hier van de website besteld, Matcare? Die er om bekend staat vage streepjes te geven. Heb nu de eigen merk van ons drogist, twee stuks. Volgens de vrouw van de drogist is die 99% betrouwbaar, zoals alle testen.