de pil(micron 30) en peneseline kuur.

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door nicky300, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicky300

nicky300 Nieuw lid

2 feb 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben 16 bijna 17 en loop al vanaf 15 januari te hoesten enzo dus ik naar de dokter en die deed niks de week erna weer naar de dokter toen schreef hij mij een peneseline kuur voor.
    hier bij werd gezegd dat ik een extra voorbehoeds middel moest gebruiken nou ja goed toch maar deze scheurde op het moment van het komen.toen slikte ik net 2 dagen deze kuur en ben ik bezig aan mijn 3e strip van de pil.

nu heb ik sinds 3/4 dagen erg last van een wat hardere onderbuik en erg gevoelige borsten. ook ben ik smorgens misselijk. maar omdat ik mij daar niks van aan trok ben ik vandaag pas gestopt met de pil.
    ik zou dus over 3/4 dagen ongi moeten worden maar ik wil graag weten of iemand deze syptomen kent. ik snap dat ik het moet testen maar ik wacht eerst nog even af.

alvast heel erg bedankt..(A)

2. happymama

happymama Niet meer actief

testen !!!!

3. happymama

ene als je een antibeotica hebt werkt de pil nie meer da weet je toch wel

4. Within

Within Niet meer actief

Niet alle AB hebben invloed op de pil. Als het zo is, moet dit verplicht in de bijsluiter staan.

Dat het condoom scheurt kan je niks aandoen, enige wat je had kunnen doen is binnen 72 uur de MAP nemen. Daar ben je nu te laat voor.

Enige wat je kan doen is een testje :) Dat kan vanaf de eerste dag dat je ongesteld moet worden of 2 weken na de onveilige sex.

5. nicky300

nicky300 Nieuw lid

2 feb 2011
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn vriend en ik doen het normaal onveilig.
    omdat ik de pil slik.
    maar we deden het nu juist veilig omdat het in de bijsluiter stond.
    ik heb op het moment ligt roze bloedverlies en ik verlies het heel afentoe dus niet als een ongesteldheid.
    en het begon met heel donker rood bijna bruin bloed.

6. happymama

en hoe is t nu ???? al ongi of een test gedaan ????

7. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Zou ook testen, ik vind de microgynon 30 sowieso al een "rot"pil, ben er dwars zwanger door geworden. Het beste is toch een testje te doen, weet je het zeker. :)
    En als zoiets weer voor zou komen kun je beter direct een morningafter pil halen. ;)

8. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Ik zou ook testen. Ook ik ben dwars door deze pil heen zwanger geworden.

Deel Deze Pagina