Volgens mij draai ik nog eens helemaal door..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Lilou17, 16 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik heb een babyfoon met camera. Hier jengelt zoon de ene keer langer dan de andere keer. Zodra ik op de babyfoon zie dat ie zijn hoofd van links naar rechts gaat schudden weet ik dat ie bijna in slaap valt. Hij jengelt dan meestal nog.

Maar dat hoofdschuddend doet ie altijd voor het slapen. In combinatie met het jengelen. Gaat ie echt huilen dan ga ik wel heen.

Lilou17 vindt dit leuk.
  2. Imona

Imona VIP lid

8 feb 2014
    5.301
    3.882
    113
    Ik ga er nu 2x naar toe en verder niet.
    Hij rolt vanzelf om. (Tenzij er echt iets is maar dat verschil hoor je wel)

Ik zag toevallig bij nanny jo een tip: 1 minuut laten huilen. Dan er heen.
    2 minuten laten huilen. Dan er heen.
    4 minuten.
    8 minuten.
    16 minuten
    32 minuten

Steeds de tijd verdubbelen. Misschien dat dat voor jou werkt.

Klinkt inderdaad als een spelletje. Heeft mijn zoontje ook gedaan. We hebben dat patroon nu doorbroken door hem gewoon te laten gaan.

Manlief vorige week gewoon bij de buren gaan zitten.
    Het werkte uiteindelijk wel en nu doet hij het niet meer.

Ja. S ochtends als hij uit bed wil. Maar ja.. dan moet hij er toch uit..
    Hoe wel ik hem voor half 8 gewoon echt nog even terug leg.

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    @Lilou17 gewoon doen wat je zelf t beste lijkt qua eventuele nr 2. Eerste jaar deden wij geen definitie uitspraken over dat punt. Dat hadden we voorafgaand aan haar geboorte al afgestemd. Nu ze bijna 1.5 is durven we t risico (sorry klinkt heel hard voor degene met een expliciete kinderwens) van een tweede wel aan maar we zijn dr niet echt mee bezig, we zien t wel. Ter illustratie: de eerste maanden was dat volhard 'nee' en wat zwaardere bewoordingen. Idealerwijs volgend jaar, wanneer ze wat ouder is, mits gegund en we het dan nog steeds zien zitten aangezien we ook mantelzorgers zijn van onze beide ouders en die nu al t nodige mankeren en dat alleen maar intensiever wordt. Toevallig raak is welkom, toevallig mis balen we ook niet van.

4. Lilou17

Lilou17 Actief lid

15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Een update voor de dames die misschien benieuwd zijn hoe het is gegaan bij de dokter.

Ik heb het even moeten verwerken vandaar dat ik pas zo laat een bericht hier neerzet. De dokter denk inderdaad aan een pnd. Hij heeft op korte termijn een afspraak geregeld bij een psycholoog en er wordt contact met mij opgenomen door een vrijwilliger die eens in de week langs komt om mij te ondersteunen. Deze vrijwilliger komt dan oppassen op mijn dochter zodat ik mijn handen vrij heb en iets voor mijzelf kan gaan doen. Hopelijk kan ik dan op die manier wat ontspannen. De dokter denkt dat het makkelijk te behandelen is zonder medicatie, maar dat gaat de tijd ons leren. Ik wil het natuurlijk graag oplossen zonder medicatie en hier ga ik mij dan ook voor inzetten. Er zijn nog meer veranderingen maar die kan ik hier niet zomaar plaatsen. Dat is te gedetailleerd en ik wil graag anoniem blijven.

Wij hopen dat ik op deze manier een beetje rust kan vinden en er langzaam weer bovenop kom. Heel erg bedankt voor jullie verhalen, steun en tips. Het heeft mij echt geholpen en ik zie nu gelukkig in dat ik niet de enige ben in deze situatie. Ik ga nu keihard knokken voor een goed herstel met de hulp die ik ga krijgen.

Voor de dames die nieuwsgierig zijn, jullie mogen een pb sturen als jullie graag willen weten wat onze andere keuze is. Ik ben er heel blij mee, want het is een positieve verandering voor mij en mijn dochter. Voor mijn man wat minder maar hij heeft het voor ons over.

Heel veel liefs! X

5. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Wat goed van je, en wat fijn dat de ha hier serieus op reageert.
    Het kan vanaf nu alleen maar beter worden. Zet hem op!

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    19.039
    15.073
    113
    Goed bezig en fijn dat een en ander zo snel in beweging gezet kan worden. Hopelijk is het 'gehoord' en serieus genomen worden al een hele stap de goede richting op en kom je hier snel maar vooral ook goed overheen.

Ik zit aan de ene kant te denken aan een andere baan, minder werken en aan aan de andere kant een huwelijksaanzoek maar geen van die gevallen is dat wat minder voor je man...confused...Enige wat ik me nog kan bedenken is stoppen met roken.

(man gaat hier 0.2 ontslag nemen, hij wil meer van zn meisje zien dan alleen de weekenden en zeldzame avonden dat ze nog wakker is als hij thuiskomt, ik was al met m getrouwd maar had t zo weer gedaan...)

7. Lilou17

Lilou17 Actief lid

15 feb 2018
    453
    337
    63
    Vrouw
    Nee, al deze opties zijn het niet. Als je het graag wil weten mag je gerust een berichtje sturen.

Wat fijn dat je man straks meer thuis is! Heerlijk voor jou en al helemaal voor jullie dochter. Hier gaat die vlieger helaas niet op. Hij is straks alleen maar meer van huis.

Deel Deze Pagina