Hey dames! Na een miskraam met 4+5 weken op 10 juni heb ik weer een positieve test in handen gehad vanochtend!! We zijn super blij, maar daarnaast ben ik ook best "bang" dat het weer mis gaat.. Liefs
Komt van de week even haha! Geheugen telefoon is vol en kan ze momenteel niet op de laptop zetten. Hopelijk morgen/zaterdag weer een kabeltje Bedankt allemaal!
Gefeliciteerd, ik heb op 25-05 een mk gehad en ben ook direct weer zwanger geworden, ik ga duimen dat het bij jou (en bij mij) Goed mag gaan dit keer!!
Niicci, oh wat super nieuws!! Gefeliciteerd, zal wel moeilijk zijn om het te geloven en blij te zijn, nu de miskraam nog zo in je geheugen staat. Ik zat bij je in het 1-15 februari 2014 topic. Helaas ook bij mij een miskraam. Nu deze cyclus zelf aan de klus en daarna (hoop het natuurlijk van niet) weer met IUI aan de slag. Probeer er wel van te genieten, hoe moeilijk dit ook is.
Gefeliciteerd! ! K hoop dat t bij ons ook weer snel raak is...heb de ovutesten vandaag gekregen dus dat wordt weer klussen haha
Gefeliciteerd! Hopelijk een plakbeeb! ( en het geeft de andere mensen met een miskraam een beetje extra hoop)
Van harte gefeliciteerd! Ik snap dat het eng is, zit zelf nu in de 2de ronde na mijn vmk. Geniet van dit moment!! Van harte!
Ik ben bang dat het ondanks de na mijn idee duidelijke test (zie foto) toch weer mis is.. Sinds vanavond bruine afscheiding.. Dus zal wel weer over gaan in bloed..
Oh ik lees nu pas je laatste berichtje Hoop voor je dat het toch goed zit meis, dikke knuf...dit zou teveel zijn voor je zo kort op elkaar