Hoi.. Sinds vanmorgen heb ik wat roze verlies. Eigenlijk alleen bij t afvegen op t papiertje. In mijn beleving enorm veel, terwijl dat best meevalt.. In de loop van de dag ging dat over in wat bruinverlies. Ook heb ik n scherpe ongipijn.. Maar.. Mn zw testje van vanavond is de donkerste tot nu toe.. Ik ben ook nog niet eerder zo misselijk geweest en mn borsten wegen n ton! Wie weet.. Kan t hcg nog stijgen als er n mk bezig is?? Thanks alvast
Bij herhaalde miskramen kan dat wel nuttig zijn. Soms geven ze progesteron bij omdat je zelf te weinig aanmaakt.
Vanaf 3 miskramen krijg je inderdaad onderzoeken. Ik heb 6 mei een afspraak staan bij de gyn om het proces te bespreken. Het kan nl. Aan progesteron liggen, maar bijv. Ook aan stollingsafwijkingen, schildklier, chromosomen, etc. Er is ons wel gezegd dat er bij 80% van de stellen geen oorzaak wordt gevonden, maar als ze die wel vinden kunnen ze er vaak toch wat aan doen.
Nadeel van die onderzoeken is dat je 3mnd niet zwanger mag zijn.. Ik wil t nog 1x proberen.. Daarna eens gaan nadenken of we willen gaan voor n 20% kans op meer info, terwijl we 3mnd niks mogen
Sterkte meis... Heel verdrietig!! En je kunt idd altijd de optie nog overwegen om eens contact op te nemen met een gyn. Maar nu eerst dit verwerken, en wie weet gaat het de volgende keer wel gewoon goed!!! Knuffel!
Sterkte meid! Mijn eerste 2 zwangerschappen waren ook vmk.... En nu zwanger van de 3e.... Geef de moed niet op meid! Liefs en sterkte!
Thanks. Op t moment voelt het of we nooit een kindje mogen krijgen. Gelukkig is ons huwelijk sterk.. Maar ik ben op t moment erg bang voor de toekomst..
Lely, ik zie dat het toch mis is gegaan? Pff wat vreselijk voor jullie, heel veel sterkte en ik hoop dat je snel zwanger mag zijn & blijven.