volgens mij gaat het mis

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door senseemillia, 3 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tiets27

    Tiets27 Actief lid

    15 feb 2006
    196
    0
    0
    Administratief medewerker
    Omgeving Groningen
    He meid,

    Heel veel sterkte en we zijn er voor je.
    Veel van ons weten hoe het voelt om iets belangrijks te verliezen.

    liefs tiets
     
  2. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    WEet helaas nog steeds niet waar ik aantoe ben. Kan volgende week pas terecht voor een echo.
    Het bloeden stopt soms, maar gaat dan na een paar uur weer verder. Ik zou zo graag willen dat dit stopt en ik weet waar we aantoe zijn.
    Dank voor jullie lieve berichten. Het doet mij goed er met mensen over te praten.
    Liefs Senseemillia
     
  3. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wat ontzettend naar dat je eerst nog moet wachten!!! Dat ze voor dit soort dingen geen uitzondering kunnen maken!! Ik hoop dat je het nog even vol houdt en dat er gauw een eind aan de onzekerheid mag komen!! Heel veel sterkte deze week nog!!! En gewoon lekker van je af blijven schrijven!!! Veel liefs Carry
     
  4. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    jeetje wat heftig!!!
    ik hoop dat je snel zekerheid krijgt zodat je weet waar je aan toe bent!
    ik leef wel ownijs met je mee!

    hou je taai meid!
    ik denk aan je!
     
  5. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Ze zaten helemaal vol zeiden ze. Dinsdag waren er nog twee plekken ik heb de eerste gekozen.
    De pijn in mijn borsten is nu echt volledig verdwenen. Iets voor het bloeden begon kreeg ik nog allemaal uitslag op mijn gezicht, dat is nu ook bijna weg. Ik neig er naar om dit weekend een zwangerschapstest te halen, maar weet niet precies hoe lang de hormonen nog in je lichaam blijven na een miskraam.
    Carry ik zie dat jij al over je uitgerekende datum heen bent! Zijn er al tekenen dat de kleine eraan komt?
    Liefs Senseemillia
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Het doen van een zwangerschapstest heeft volgens mij geen zin. Ik testte na mijn mk ook nog positief en pas na ongeveer 1,5 week negatief.

    Balen meid dat je nog lang moet wachten voor een echo.

    Veel sterkte gewenst.

    Pim
     
  7. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Pim bedankt voor de info. Als die hormonen er nog zolang inzitten heeft het geen zin om die test te halen.
    Liefs Senseemillia
     
  8. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Ik zou inderdaad geen test gaan doen. Zonde van je geld. Bij ons is het mis gegaan heel erg in het begin, maar mijn lichaam heeft het nog niet afgestoten. Laatst nog een test gedaan en hartstikke positief, ik dacht dat dat zou gerust stellen. De gynaecoloog vond dat ik mijn lichaam de kans moest geven om het zelf op te lossen alleen mocht het niet te lang duren. Mijn lichaam denkt nog steeds dat ik zwanger bent en stopt onnodig energie in de zwangerschap terwijl dat niet nodig is.

    Heel veel sterkte. Het afwachten is verschrikkelijk, helaas kunnen ze niet veel anders. Er moet wel iets te zien zijn op een echo om een juiste beslissing te nemen. Het klinkt heel hard, maar vaak kunnen ze je niets anders bieden.

    liefs,
    Cleo
     
  9. senseemillia

    senseemillia VIP lid

    20 nov 2005
    8.645
    0
    0
    beleidsadviseur
    Utrecht
    Hoi Cleo,
    Dat was inderdaad los van de ruimte een van de redenen om nog even te wachten. De zwangerschap is nog maar heel kort. Ze gaf aan dat als het al eerder kon ze misschien ook niets kon zien, wat de onzekerheid dan ook niet kon wegnemen. Het wachten is alleen wel lastig.
    Hoe lang geven ze je lichaam de kans om het af te stoten?
    Liefs Senseemillia
     
  10. Cleo

    Cleo Actief lid

    1 nov 2005
    471
    0
    0
    Lieve Senseemillia,

    De tijd die ze je willen geven hangt helemaal af hoe je er zelf in staat, wat de mening van de gynaecoloog is. Bij mij was het dat mijn mening voor de gynaecollog de belangrijkste was. Ik wilde graag mijn lichaam de tijd geven om het zelf op te lossen in plaats van meteen een afspraak maken voor een curettage. Na vier dagen dacht ik er alleen zo over dat ik vond dat het zo snel mogelijk maar voorbij moest zijn, omdat ik graag weer vooriot wil gaan kijken in plaats van bij de miskraam stil blijven staan. Bij het laatste bezoek bij de gynaecoloog was hier alle begrip voor en is er ook een afspraak op een zo kort mogelijke termijn gemaakt. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.

    Je moet vooral bepalen wat jij zelf wil! Probeer er wel de moed in te houden, want het kan natuurlijk ook een onschuldige bloeding geweest zijn. Bij mijn eerste miskraam heb ik geprobeerd om er moed in te houden en met mezelf afgesproken dat ik verdrietig mag zijn op het moment dat het echt duidelijk was. Ik vond het erg zonde om al van tevoren verdrietig te zijn. Ik kan natuurlijk niet voor jou spreken, want het is hartstikke moeilijk om positief te blijven en de moed er in houden als je erg onzeker bent of het wel goed is.

    Heel heel veel sterkte!
    liefs,
    Cleo
     
  11. natashatje

    15 jan 2006
    86
    0
    0
    restauranthouders
    belgië
    lieve meid.

    ik wil je helemaal geen "valse hoop geven " , maar ik wil u toch even vertellen dat toen ik 6 weken zwangzer was ook bloed was verloren, met af en toe wat buikpijn . ik had toen een enorm branderig gevoel bij plassen.
    om zeker te zijn plaste ik temkens in een witte emmer, zodat ik goed kon zien of ik bloed verloor . telkens opnieuw dat bloed, 2 dagen later kwamen er zelfs weefsels en stolsels mee, niet te groot, niet te klein . dat ik ik rederlijk veel . ik belde naar de GYN, en mocht onmiddelijk voor een echo . toen bleek daar een klein wezentej te zitten met een perfect kloppend hartje .
    alles was in orde, maar de GYN wist niet van waar het bloed vandaan kwam. ben nu 14 weken zwanger en heb 3 weken geleden opnieuw de bloeding gehad . opnieuw was alles in orde met mijn kleintje . ik heb toen onderzoeken gehad en bleek dat het bloed van infecties aan mijn baarmoedermond kwam . dus, ik hoefde lij helemaal geen zorgen te maken.

    ik hoop lieve meid, dat jij net als mij ook dit goede nieuws krijgt .
    het zou best wel kunnen dat je het zlfde probleem als mij hebt, maar klamp je er aub ook niet teveel aan vast.
    hou ons zeker op de hoogte, en ik duim voor je.
    ik weet wat je voelt van angst en twijfel.

    (oja, een tset haalt niks uit, na een miskraam kan hij nog tot 3 weken postitief tekenen schijnt mijn GYN te zeggen

    liefs natasha
     
  12. lildushi2000

    21 feb 2006
    90
    0
    0
    Hoi Senseemillia,

    Ik ben echt heel erg benieuwd hoe het nu met je gaat?

    Sterkte
     

Deel Deze Pagina