Ze is al 2x buiten geweest om te poepen en plassen idd! En ja persen houd ik goed in de gaten.. dat doet ze nog niet. Ik heb ook al wel contact gehad met de dierenarts. Die belt als goed is terug.
ooh en ze mag wel persen maar als de pup zichtbaar wordt of het blaasje dan mag het niet langer als een half uur duren. Ik heb alles goed voorbereid en heb me heel goed ingelezen gelukkig.
Ze mag niet alleen persen ze zal wel MOETEN Maar idd gelukkig heb je je goed ingelezen! Succes ermee en hoor graag hoeveel pups het uiteindelijk zijn geworden!
Oohhw, wat spannend zeg!! En wat bijzonder om zoiets mee te maken. Wij hebben een reu en hij heeft jaren geleden een teefje gedekt en toen zij moest bevallen zat ik zelfs in de zenuwen al was ik er niet eens bij! Succes gewenst voor hondje & baasje!
ben ook echt nerveus hoor.. Donja ligt alleen maar in haar werpkist en komt er ook voor geen goud uit..
Oh ja.... mocht ze er nog wel uit willen om haar behoefte te doen.... neem ajb een doek of handdoek oid mee .... je zult de eerste niet zijn die een pupje in de tuin mag opvangen. Onze teef wilde de eerste drie dagen ook echt alleen maar uit de werpkist als ze écht moest...maar dan was het ook echt vliegensvlug plassen en poepen en als de wiedeweerga weer naar de pups terug.
Pup 1 reutje 124gram bruin 0.30uur pup 2 teefje 140gram zwart 0.45uur pup 3 reutje 166gram wit/bruin 01.33uur pup 4 teefje 114gram wit/bruin 02.00 uur pup 5 reutje 132gram wit/zwart 02.35uur pup 6 teefje 16gram veels te klein echt een feutus nog doodgeboren 03.40 uur pup 7 reutje 164gram gevlekt 05.15uur pup 8 teefje 164 gram bruin 05.30 uur Kan zijn dat er nog meer volgt maar hoop het niet! Donja is dood op en ik ook! Fotos volgen..
Die ene was echt al een aantal weken overleden dus ik weet dat er iets in de aanleg niet goed zat en maak me er niet zo druk om. Ik vond het wel heel apart dat zon hondje al helemaal volmaakt is terwijl het pas 16gram weegt..
Wat voor hond heb je eigenlijk...? Gaat het verder nog steeds goed met moeders? Behalve dat ze doodmoe zal zijn...