gefeliciteerd, jammer dat 1 het niet heeft gered. we wachten nog op de foto's nadat je bent uitgerust
Zo die heeft hard gewerkt, leuk zoveel pups. Jammer dat er 1 het niet overleefd heeft. Gefeliciteerd en geniet van de keine hondjes, ze zijn zo groot.
gefeliciteerd wat veel zeg en zielig voor de ene die het niet gehaald heeft, rust maar goed uit allemaal, leuk zeg al die kleintjes!
Ohhh gezellige beestenboel!! Gaat het goed met alle pups? Jammer dat 1 het niet heeft gehaald maar jeetje zeg, zoveel pups voor een Jack! Respect voor Donja! en jou natuurlijk hihi.
Dat is een flinke worp inderdaad. Maar op zo'n groot nest is één dode pup niet eens zo heel raar Wanneer de pup verder volledig is "aangelegd", dan mag je er vanuit gaan dat deze na zes weken dracht is overleden. Zat er haar op dan zelfs pas na 8 weken. Een teef kan nl tot ongeveer 6 weken dracht de overleden pups resorberen (terug in het lichaam opnemen) dus dan zou je er ook niets van terug vinden. Kom eerst maar lekker bij van je doorwaakte nacht en geef moeders een dikke knuffel!
Wow 8. Wat leuk, gefeliciteerd. Ik ben ook heel benieuwd naar de foto's. Gaan jullie ze allemaal houden?
zo 9 pups waarvan helaas 1 overleden en dat voor een jack russel wauwie zeg succes en ik hoop dat alles goed blijft gaan rust maar heerlijk uit
Zo ben ik weer..helaas nog maar anderhalf uur slaap gehad haha. Donja doet het fantastisch en haar pups ook! Ik heb er twee willekeurige even uitgepakt en opnieuw gewogen en die waren al aangekomen!! Donja is heel erg lief voor haar pups. De pup die is overleden is dan overleden na 6 weken dracht want er zat geen haar op. Je kon wel zien dat het een teefje was en de pootjes enzo had ze ook en het schedeltje en bekje en tongetje. Ik wil best een foto plaatsen van haar maar wil geen mensen shockeren.. Pup 1 zonder vlies geboren