Volgens mij gaat ze vreemd

Discussie in 'De lounge' gestart door lennylenn, 21 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Als jullie veel en open met elkaar praten dan zou ze als het kwijt zou willen het wel tegen je zeggen.

Ik zou me er niet mee bemoeien, het is haar keuze mocht het echt zo zijn.
    Ze is volwassen en zal zelf van haar "fouten" moeten leren.

2. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Snap werkelijk waar niet hoe je erbij komt dat ik mij op zou winden hahaha

3. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hier zijn ook mindere periodes geweest, en ook echt hele mindere. Ik flirte toen ook wel eens wat heftiger met anderen, en nam de gevoelens die daaruit voort kwamen weer mee naar huis ;) Ik denk dat het ons gered heeft :)

4. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik zou er wel wat van zeggen maar dat komt waarschijnlijk ook omdat ik weet wat de gevolgen kunnen zijn....
    Hier zaten we ook in een vreselijke dip en zocht manlief ook ergens anders de aandacht;)

5. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

24 nov 2011
    1.095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou er wel wat van zeggen denk ik. Het klinkt alsof je goed contact hebt met je collega.. Het is en blijft haar probleem, maar dat betekend niet dat je er niks over kan/mag/moet zeggen. Als jij denkt dat dat goed is, zou ik het gewoon doen.

6. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Flirten is toch onschuldig?
    Misschien is er ook echt niks meer als dat aan de hand.
    Ik flirt misschien 3keer op een normale dag. Via internet, in de supermarkt, met mijn ex :p.

Het is spannend leuk en soms heb je die kriebeltjes wel eens nodig.
    Ze zijn namelijk gewoon lekker :D.

Niemand heeft bewijs dat er meer aan de hand is als dat.

7. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad helemaal mee eens!

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Gewoon aan het werk gaan en je er niet mee bemoeien!

9. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Mee eens. Hier gebeurt het ook regelmatig. Dit hebben we toch allemaal nodig? Weer even het gevoel dat je leeft en er mag zijn. Totaal onschuldig!

10. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik denk als ze het met je wil delen... Ze wel naar jou komt om erover te praten ;)

11. Partyrocker

Inderdaad en dat zelfvertrouwen neem je ook weer mee in je relatie.
    Wat het uiteindelijk alleen maar ten goede doet.
    Het is ook gewoon te leuk om te laten :p.

Ik was trouwens vroeger principieel heel erg tegen vreemdgaan. Maar ik moet zeggen (hoe erg het ook is) ik er aan begin te wennen.
    Eigenlijk omdat het ook in de media en dergelijke een beetje afgedaan word als 'normaal' als iets waar ze zelfs geld voor kunnen vragen.

Niet dat ik er voor mezelf of in mijn relatie niet meer op tegen ben hoor. Want WIJ accepteren het gewoon niet, maar ik kijk er minder van op als andere het doen. :)

12. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ik zou er tussen uit blijven. Wat wil je er tegen doen?

13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik zou het er wel met haar over hebben. Kan altijd voorzichtig vragen.
    En trouwens... stel dat mijn man op zijn werk op die manier omging met een andere vrouw dan zou ik het fijn vinden als iemand hem erop wijst of iets tegen mij zegt.
    Waarom zou TS er niet naar mogen vragen?
    Je bent niet zomaar getrouwd hoor.. en wat een onzin zeg dat je er lekker op los mag flirten en weet ik veel wat als je eigen huwelijk een beetje afgezwakt is!
    Probeer te werken aan je huwelijk, ook voor je kindje i.p.v. eerst met iemand anders spannend gaan lopen doen.;)
    Ik zeg niet dat je nooit eens een beetje mag flirten of gewoon gezellig met een man kan zijn, maar de voorbeelden die TS noemt vind ik te ver gaan. En ja dan vind ik dat je er wat van mag zeggen.

14. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    TS hoeft er niks tegen te doen en kan er niks tegen doen als haar collega er geen kwaad in ziet, maar ze kan haar collega wel aan het denken zetten door er op een normale manier met haar over te praten.

15. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    I love flirten!:D

Precies, zolang ik geen bewijs heb dat het echt vreemdgaan is dus dat ze zoenen en seks hebben zou ik er niks mee doen.

16. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Een beetje flirten kan ik snappen maar zo erg dat het je collega's begint op te vallen is toch niet zomaar een keertje flirten.

Ik zou er wel wat van zeggen,het zou me ook irriteren als een collega zo op de werkvloer bezig is trouwens! Ongelooflijk hoeveel meiden er hier zeggen niet mee bemoeien.Nou ik heb aan de andere kant gestaan,nou weet je hoe lullig en klote het is als alles uitkomt en collega's en anderen zeggen Ja dat vemoeden hadden we al...

17. Vlindertjuh1987

Vlindertjuh1987 Niet meer actief

Ik vind het zo erg als ik dat soort verhalen lees, ik walg echt van mensen die vreemdgaan. Kan me ook voorstellen dat het jou opvalt en dat het je bezig houd. Wat voor werk doe je eigenlijk, op kantoor ofzo?

18. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ja een beetje flirten is leuk.. maar in hoeverre is het onschuldig?

Er was hier een topic over of je het erg zou vinden als je man smsjes kreeg van een andere vrouw waarin ze met elkaar flirten e.d.
    Bijna iedereen reageerde toen: "Dat zou ik heel erg vinden en ik zou heel boos op hem zijn!" enz.
    En nu ineens is het allemaal wel goed omdat het niet over onszelf gaat?
    Ik zou het sneu vinden voor de man van de vrouw waar het in dit geval over gaat wanneer hij er achter komt dat zijn vrouw met een collega vreemd gaat of hoe je het ook wil noemen.

19. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Precies! Iedereen weet ervan behalve de partner.
    Er gewoon over beginnen tegen die collega op een normale manier kan volgens mij nooit kwaad.

20. Partyrocker

Joh... Ik kan voor mijn gevoel heel normaal aan het praten zijn met een man en dan krijg ik achteraf te horen dat ik nogal ordinair aan het flirten was :p.
    En wat als er wat gezegd word en het blijkt allemaal niet zo te zijn? Want die kans zit er ook nog dik in toch?
    Dat het gewoon onschuldig ''spelen'' is.
    Je gaat zo wel met een leuk gevoel naar je werk :D.

Deel Deze Pagina