Slapen op je buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Parel1985, 26 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Parel1985

Parel1985 Actief lid

28 okt 2012
    352
    1
    0
    Ik ben zwanger van een tweeling en heb nogal wat kwaaltjes (bekkenpijn en bilpijn/zenuw). Hierdoor kan ik maar op 1 zij liggen. Dit houd ik alleen niet lang vol. Af en toe rol ik wat meer op mijn buik. Wat voor mijn bilpijn en bekken heerlijk aanvoelt, alleen gaan de babies dan heel hard schoppen!

Nou vroeg ik me af of je wel op je buik mag slapen (ik lig er trouwens maar half op). Worden ze dan niet afgekneld? Ik word gelijk gestraft maar vind het toch wel eng als ze zo tekeer gaan zodra ik er op lig.

2. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    volgens mij mag je zolang het goed voelt op je buik liggen.. maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen. mijn kleintje gaat ook meer schoppen als ik op m'n buik lig, of misschien voel ik hem dan gewoon beter..
    er zal hier vast wel iemand zijn die het wel zeker weet, en anders even aan vk vragen

3. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    In ZH zeiden ze altijd kan geen kwaad, de baby (s) geven zelf aan als ze het niet fijn vinden..Dan schoppen ze je vanzelf de andere kant op hihi

4. Erzi

Erzi Fanatiek lid

21 jun 2010
    1.463
    676
    113
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik slaap nog steeds op mijn buik en zie mijn banner :D..
    Af en toe krijg ik een schop maar eigenlijk is het bij mij alleen voor het inslapen.. De rest van de nacht lig ik op me zij of op mijn rug..
    Soms is het idd niet fijn om op mijn buik te slapen..
    Ik slaap half op mijn buik en zij.. Heb een voedingskussen tegen me aan liggen waar ik soort van overheen "val".. Heerlijk!!

5. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Ik slaap met een voedingskussen nog steeds op m'n buik, kussen tussen m'n buik en m'n boobies en de rest om m'n buik heen en tussen m'n benen (volg je het nog xD)

En ik slaap heerlijk en ik denk dat zolang het gaat het niet erg is, je kan ook in je slaap op je buik draaien en dan heb je het niet door, dus dat lijkt me niet erg:p.

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik denk maar, als ze nog kunnen bewegen dan hebben ze ook nog ruimte. ;)

Als je op je rug ligt verdwijnt je buik ook wel een stuk naar binnen, dus ze hebben nog wel ruimte. Denk dat je vanzelf wel merkt als het echt niet gaat.

7. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik slaap nog steeds op mijn buik.

Anders kan ik niet slapen.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb bij mijn tweede kindje tot 34 weken op mijn buik geslapen! :D

9. Leona

Leona Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.195
    0
    0
    Ik heb tot ongeveer 14 weken écht op mijn buik kunnen slapen, daarna half op zijn zij en buik. Dat doe ik nog steeds.
    Maar ik kan niet wachten tot ik weer echt op mijn buik kan slapen

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik slaap soms ook op mijn buik; maar dan niet heel lang. Ik heb er een voedingskussen bijliggen omdat het anders niet meer fijn voelt.

Deel Deze Pagina