Deze week zie ik steeds leuke getekende plaatjes op facebook voorbij komen. Deze plaatjes stellen de persoon voor die hem op zijn pagina zet en laat zien wat hij /zij doet! Wat is het en hoe kom ik er aan? Verder hebben sommigen achter hun facebook naam in het grijs dingen staan als; verdrietig,teleurgesteld,blij etc. Hoe doe je dat op je profiel? Dan ben ik ook eens een keer een beetje bij! Alvast bedankt voor het antwoord.
Bitstrips ofzo is dat... vreselijk irritant Je kunt gewoon op zo'n plaatje klikken en dan wordt je doorgestuurd naar de website. En die 'mood' lukt bij mij alleen als ik via de laptop op facebook ga. Dan ga je naar Status, en dan heb je in je typvenstertje de optie voor foto's, locatie, taggen, en dan staat er een smiley achter. Daar op klikken en dan kun je van alles kiezen.
Ik vind ze ook irritant, en heb ze 'uit' gezet Nu al genoeg van al die Bitstrips in je nieuwsoverzicht? Zo zet je het uit! | Want.nl
Ik zie gelukkig maar één (oké, heel soms 2 personen) persoon die het gebruikt en bij die persoon vind ik het tot nu toe nog wel grappig. Zat me al af te vragen wat het was, inderdaad. Was alleen nog te lui om te googelen hoe of wat. Grappig dat ik het antwoord hier lees! Het komt vanzelf aangewaaid