Ik ben er ooit 1 misgelopen op marktplaats ( huil huil) dus ze bestaan Heeft iemand enig idee waar ? Een mega woezel of pip knuffel (rond de 1m) die van marktplaats zij dat ze hem toen bij babypark of babydump vandaan had maar daar zijn ze dus niet.... Zo irritant als je iets graag wil hihi ik zoek me rot
Woezel en Pip pluche en knuffels folder aanbieding bij Gamma - details Gamma folder in de gaten houden, die hebben ze ieder jaar weer.
Bedankt ik heb ze nog nooit bij de gamma gezien. Die vorige aanbieding was in november wie weet deze maand !!!!!!! Bedankt super
Er staan mega exemplaren in bredastada in de speelgoedwinkel. Kweet alleen niet of ze daar ook te koop zijn.
Dames bedankt ik had de gamma gemaild en werd vandaag gebeld dat ze volgende week ind e aanbieding weer komen. Super hè!!!!!
Maar dit zijn niet de enorme knuffels, toch? Of bedoelde jij deze wel TS? Volgens mij bedoelt TS de knuffels die écht enorm zijn. Die amper in je auto passen als je ze gekocht hebt, bij wijze van Ik zou het even op facebook vragen TS, dan heb je meteen antwoord! https://www.facebook.com/WoezelenPip?fref=ts
komende week bij de Gamma (ik heb inside informatie dus zal het vanavond even navragen voor de zekerheid )
Die van de gamma zijn 50 cm dacht ik. Gaat toch de goeie kant op haha. Het liefst zou ik idd super super grote hebben hihi zal t is op die Facebook vragen
Ze staan in de folder, prijs 34,99 en er is bon keuzekorting 20% dan 27,99. Vind ze wel duur, de oude aanbieding was 24,95 zonder keuzekorting Ik hoopte stiekem op weer die prijs en dan een bon met keuzekorting die ze vrijwel altijd in de folder hebben. Nu nog maar even bedenken of ik 56 euro voor 2 knuffels wil betalen
Oooooh dat is toch wel erg verleidelijk.. Woezel en Pip hebben ze hier natuurlijk niet, en ze zijn zo leeeuk..
Koop jij voorlopig nog maar helemaal niets zelf Die bij de Gamma zijn trouwens nog steeds 'maar' de knuffels van 50 centimeter. Niet de échte enorme.