voorspelling geboorte baby

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door spinnekop, 1 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi

ik heb al een aantal keren gedroomd dat mijn baby met 35 weken en 6 dagen geboren zal gaan worden. vraag me niet hoe ik daar bij kom echt vreemd. ik vraag me af of er meer dames zijn die de voorspelling van de geboorte van hun kindje goed hadden.

gr spinnekop

2. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb altijd gedroomd dat mijn zoontje met 27 weken geboren werd... gelukkig is hij "maar"een maandje tevroeg geboren...

3. Maia

Maia Niet meer actief

nee. Mijn man en ik hadden allebei onafhankelijk van elkaar een keer gedroomd dat ons kindje 28 september geboren zou worden.

Het werd toch een paar dagen later.

4. YenD

YenD VIP lid

31 aug 2009
    6.343
    2
    0
    gelukkige huisvrouw
    ergens tussen hier en daar
    Ik heb al een tijdje 20 april in m'n hoofd, maar of dat klopt weet ik dus niet...

5. Kari37

Kari37 Fanatiek lid

19 nov 2009
    2.571
    1
    0
    Ben uitgerekend voor 18 april maar heb vanaf het begin 25 april in mijn hoofd.
    Toevallig zei een vriendin, zonder dat ze dat van mij wist, dat ze de datum 25 april in haar hoofd had.

Maar ja.....ik was er ook van overtuigd dat het een jongetje zou worden :D

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb de datum 11 juni in mijn hoofd:(.
    vraag me niet waarom,ben 16 juni uitgeteld,en toch blijft 11 juni rondspoken.
    ben benieuwd

7. linnie83

linnie83 VIP lid

20 dec 2007
    5.436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Bij mijn 1e zoontje heb ik heel de bevalling geroepen dat hij 14 augustus geboren werd en dit is ook gebeurd.
    Nu zeg ik 28 april. Ben benieuwd of dit ook gaat gebeuren. :D

8. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Ik heb gedroomd dat ik met stipt 37weken zal bevallen. Maar ik pin mij niet meer zo vast op mijn voorspellingen.

Ik droom er waarschijnlijk over omdat ik zo ontzettend benieuwd ben naar ons prinsje en ik gewoon zelf hoop dat ie met 37weken geboren wordt, aangezien de 42weken mij nog zo super ver weg lijken. :)

9. spinnekop

hoi

ik ben benieuwd of jullie gelijk hebben. ik zal nog even moeten wachten.

spinnekop

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ìk had vòòr ik zwanger was een keer gedroomd (iemand zei het echt en ik werd er wakker van) en ik ben echt een nuchter persoon.. dat mijn kindje in februari geboren zou worden.. t is gelukt haha de 28e!

11. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Bij mijn eerste 'wist' ik dat ik eerder zou bevallen. Een dag van te voren wist ik dat het zover was. Maar echt op de dag af.. nee, dat lukt niet. Nu heb ik geen idee al heb ik nu het idee dat ik dichter bij de uitgerekende datum zal zijn.

12. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik heb zelf voordat ik wist hoe lang ik precies zwanger was 24 mei gedroomd (ben uiteindelijk 31 mei uitgerekend). De laatste paar weken heb ik gedroomd dat ik in de 33e week beval, beetje raar dus.
    Een goede vriendin is een paar maanden geleden bevallen. Over haar had ik gedroomd dat het te vroeg kwam en ze bijna een week in het ziekenhuis moest blijven. Ik droomde daar steeds een vrijdag bij. Ze is uiteindelijk door zwangerschapsvergiftiging eerder ingeleid, haar zoontje is met 36 weken en 5 dagen geboren, ze is 5 dagen in het ziekenhuis moeten blijven en ze zijn op een vrijdag thuis gekomen.

13. dewie

dewie Actief lid

29 jul 2006
    100
    0
    0
    Twee keer op de dag af voorspeld (beetje in het midden van mn zwangerschap) en bevallen! Ik vroeg bij de tweede zelfs wie er dat weekend werkte, want dan wist ik wie mn verloskundige zou zijn bij de bevalling :)
    Bij deze zwangerschap ben ik wat onzeker, alles is wat wazig (geslacht en datum) misschien komt het later tot me haha...

14. spinnekop

jee, wat goed !, kijken of je deze zwangerschap ook goed hebt

ik hoop alleen dat mijn dromen niet uitkomen, 35 weken 6 dagen is wel vroeg , mijn zoontje is bij 31 weken 6 dagen geboren. ik hoop dat niet nog een keer mee te maken. ik zal nog moeten afwachten

spinnekop

15. MaryWoods

MaryWoods Fanatiek lid

2 mei 2007
    2.637
    2
    0
    bij mn eerste was ik 6 febr uitgerekend, maar wist ik dat ik februari niet ging halen.... Dat ik januari zelfs niet zou halen en al 10 dec zou bevallen kon ik natuurlijk niet vermoeden!.....
    Ik heb me daar erg schuldig over gevoeld omdat ik het gevoel kreeg dat ik me daar te veel op had vast gepind en er daardoor om had 'gevraagd'.
    ik durf nu dus niet al te veel te voorspellen. Ben 5 sept uitgerekend en ik probeer het bevallen op de uitgerekende datum ' af te dwingen', maar ben stiekem ook al erg blij met augustus... Niet nog eerder hoop ik.

spinnekop, jouw eerste was toch ook (extreem)prematuur? Wat zegt je gyn over je kansen?
    Hoop dat je het tot min 37 wkn kan uitzingen!

16. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik wist niet wanneer ik zou bevallen. Maar heb altijd het gevoel gehad dat het rond de 22- 24 weken verkeerd zou gaan. Nu klopt dat ook, want met 23 weken had ik al ontsluiting. Uiteindelijk kunnen rekken tot 28 weken

17. spinnekop

hoi marywoods

ja mijn zoontje is met 31 weken 6 dagen geboren, dus net zoiets als jouw zoontje. mijn gynacoloog heeft er eigenlijk niets over gezegd. toen mijn zoontje is geboren hebben ze geen reden kunnen vinden voor de vroeggeboorte , dus dat is wel positief.
    nu zijn we bijna op dezelfde datum uitgeteld. ik op 10 september,
    ik ben benieuwd hoe ver we deze keer komen.
    ik heb in ieder geval geen bloedingen bij deze zwangerschap , dat had ik bij mijn zoontje wel. dus zover zo goed
    ik wens jou ook succes met het voldragen met de zwangerschap

hebben ze bij jou wel een oorzaak gevonden waarom je te vroeg bent bevallen van je zoontje ?

spinnekop

Deel Deze Pagina