Blondie. Ik heb alle hoeken van mn schaambot gehad maar duwde op een gegeven moment zo hard dat het "pijn" ging doen. Niet exht pijn maar een kleine druk. Ik heb het hartje opgenomen bij de gyn dus weet nu waar ik op moet letten. Wanneer ik de angelsound (is van de buurvrouw) weer heb ga ik het gewoon weer proberen En het gevoel dat die nog "ver weg" zit lijkt bij mij ook of die is stik eigenwijs of ik doe echt iets fout haha
Ik heb een poging gedaan om het op te nemen.. Maar het is niet heel duidelijk gelukt omdat je óók mijn hartslag hoort. Vanaf 13 seconden is de hartslag van de baby iets duidelijker. Zo hoor je wel het duidelijke verschil tussen de 2 hartslagen.. Sorry voor de ruis Hartslag 9 weken en 3 dagen - YouTube Hier vind ik de hartslag van de baby in het midden van mijn buik en dan vlak boven het schaambot iets naar beneden gericht. Ik geloof dat bij 13 weken de baarmoeder al boven het schaambot zit?
Oh echt?! Ja de snelle hartslag is op de achtergrond te horen.. Was echt vervelend om op te nemen omdat mijn hartslag op de voorgrond lag.. Eerdaags zal ik het nog een keer proberen.
We (ik en mijn vriend) hebben het hartje echt twee tellen gehoord en toen was het weer weg. En dat na heel lang zoeken. Leek ook ver weg te zijn. Volgens mij vind die van ons het gewoon echt niet fijn. Dus wil het nu 1x in de week gaan doen voor mijn eigen gevoel anders denkt die kleine ook van...godsamme daar is ze weer haha