volgens mij heb ik 's avonds minder melk?!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door doenja, 15 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Volgens mij zegt CB altijd stop maar. Als je echt wilt doorgaan, wat echt wel mogelijk is !!!
    Bel dan de VBN/LLL (gratis) of een LK (vaak vergoed in aanvullende pakket van je verzekering) je kunt ze allemaal onderaan vinden op www.borstvoeding.nl
    Maar als jij niet meer wilt houdt het op natuurlijk.

2. Alita

Alita Niet meer actief

ik sta er steeds meer van te kijken hoe de cb reageren bij sommige hier op het forum, eigenlijk zou dit niet moeten kunnen! Is er niks aan te doen?!

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als het betreffende cb bvgecetificeerd is kun je een klacht indienen bij stichting zorg voor borstvoeding. Anders heb ik geen idee.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Maar lijkt me dat BV-gecertificeerde cb's dat niet doen. Mijn cb is geloof ik bv-gecertificeerd, (alhoewel, weet het ook niet zeker, de kraamzorg hier in ieder geval wel. CB adviseert en stimuleert BV hier wel), en hier nog nooit gedoe gehad mbt de BV. Maar moet zeggen dat ik ze ook nog nooit om advies heb gevraagd: heb toen eerst een LK ingeschakeld en later werden de problemen opgelost door de osteopaat...
    Maar je zou dit natuurlijk wel eens kunnen aankaarten bij het ministerie voor volksgezondheid: die zetten de landelijke lijn uit dat BV gestimuleerd dient te worden, dus lijkt me dat dit niet helemaal past in die lijn dan... :( (daarmee nou weer niet bedoelend dat FV niet mag, maar 't is gewoon zonde dat je dit soort adviezen krijgt als je met vrij weinig moeite de Bv op gang kunt houden/brengen).

5. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    @doenja...als jij wilt doorgaan dan ga je door...schakel een lactatiekundige in (is de eventueele paar tientjes meer dan waard) Je bent maar 4 weken onderweg..en eerlijkde eerste 6 weken zijn niet zo waanzinnig leuk met bv...datin nou eenmaal zo..jullie moeten alletwee wennen...geef het ook die tijd...en zoek degelijke hulp.

Deel Deze Pagina