pfff ik niet meer weet :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MvN, 2 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Nou ik leg het even uit. Mijn NOD weet ik niet precies maar ik denk dat vorige week zondag mn eisprong was aangezien ik toen paar sliertjes doorzichtig slijm verloor wat je uit mekaar kon trekken.

Donderdagavond een test gedaan omdat ik me "anders"voelde en heb een ultra matcare gedaan. Niks te zien, totdat ik de volgende ochtend keek en een duidelijke teststreep te zien was!

Zaterdagochtend een test gedaan niks te zien.. naja dan negatief. Zondagochtend een test gedaan ( allemaal kv2v5 ) kwam er pas na 10 minuten een goed duidelijke teststreep!

Vanochtend zelfs 3 testen gedaan met dezelfde urine. Wel een heeeeeeeeel licht streepje binnen de 5 min bij de kv Moest je kantelen in t licht en droogde best zichbaar op. Tegelijkertijd 2 sensitesten gedaan dipstick daar kwam binnen 3 minuten bij allebei t zelfde streepje te zien, wel licht dus je moest goed kijken maar ze stonden er wel.

Vanmiddag best veel gedronken ( 1liter ) 4uur nog geplast en daarna 2 uur niet meer gedronken en geplast! en ik doe een test en krijg weer t zelfde streepje als vanochtend op de kv..

pfff word hier zo gefrustreerd van! Waar moet ik nu vanuit gaan!?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kun je een foto plaatsen?

3. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    als je vorige week zondag je ei hebt gehad dan zit je nu op 8dpo. Ik zou gewoon over een dag of 2/3 nog een keer testen.
    Ik had op 10dpo een duidelijke streep...

4. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    je bent veeeeeeeeeeeeeeel te vroeg met testen meis, ik had pas 11 dpo een beetje een streepje.. Hoe komt t dat je zo vroeg bent begonnen met testen dan?

5. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Jij bent net zo testverslaafd als mij denk ;). Maar inderdaad je bent er zooo vroeg bij.

HCG verdubbelt elke 2 á 3 dagen. Dus wellicht met 2 dagen weer testen??? Ben wel benieuwd naar je fotos :).

6. MvN

MvN Niet meer actief

Ik probeer foto te maken, maar t is bijna niet zichtbaar!

Ik test al omdat ik niet weet wanneer mn eisprong is en ik weet niet zeker dat t zondag was!

7. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meid het klinkt echt positief allemaal.
    Ik maak mezelf ook gek, maar tja als het niet zo is dan kunnen we wel 10000 testjes doorheen jagen maar het uitkomst verandert toch niet...

Probeer morgenochtend met ochtendurine weer

8. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    pffffff dat is om niet goed van te worden!!
    Ik duim voor je dat je test duidelijker word hoor!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Lieverd,

Probeer hem eens voor het raam te maken en dan de camera op zelfontspanner te zetten.

10. MvN

MvN Niet meer actief

Sorry krijg er geen foto van, ik meot met mn foon doen is echt niet te doen..

Camera is al ingepakt! We gaan morgen verhuizen!

11. MvN

MvN Niet meer actief

Ik test morgen ochtend pas ook weer.. als ze dan duidelijker worden ben ik zwanger en anders niet..

12. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja klote is dit he!
    Ik wil ook gaan genieten maar pas als mijn test knalt!

13. Appelsappie

Appelsappie Actief lid

29 jul 2010
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey weet je inmiddels al wat?

14. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009