Hallo! Vandaag ben ik voor het eerst met ovulatietesten (van sensitest) begonnen. Ik zit op dag 10 van m'n cyclus. M'n vorige cyclus was erg lang en toen heb ik nog heel laat in de cyclus vruchtbaar slijm gehad (en dus een hele late eisprong). M'n vorige cyclussen waren iets normaler... Ik heb daarnet getest en zie een heel licht streepje. Wil dat zeggen dat m'n vruchtbare dagen eraan komen? Heb je soms ook helemaal niets en dus een blanco test? Ben benieuwd...
van sensitest weet ik niet. Maar bij mij is er nix te zien dan een licht streepje en dan een streepje dat even donker is als het controlestreepje. En als dat laatste het geval is dan komt je ei aan
Ik heb altijd een duidelijke tweede streepje. Dit heeft te maken met dat een vrouw altijd wel LH in haar urine heeft. Pas zodra de LH piek nadert komt er een even donker streepje als de controlestreep of de teststreep spat eraf .
Ok, dan ga ik er vanuit dat het een negatieve test is en dat hij nog wel donkerder zal worden. Hij is echt nog heel licht... dankje!
Ik heb soms helemaal geen streepje. Als m'n ei eraan komt of net geweest is, kleurt ie licht. Vlak voor m'n eisprong wordt ie steeds donkerder. Liefs
Ik gebruik ook altijd die sensitest dipsticks en de eerste paar dagen zijn ze altijd licht, vervolgens op CD 15 en 16 knallen ze, daarna weer licht. Succes ermee!
Ik maak gebruik van de dipsticks van Zwanger & Kids. Ik heb altijd een hele lichte test streep. Volgens de gebruiksaanwijzing is dat negatief. Dit is de eerste ronde dat ik ovulatietesten gebruik, dus ik weet nog niet hoe het eruit ziet als de test positief is. Hoe dan ook, ik heb nu al een week lang dezelfde uitslagen, dus een licht streepje. Dan ga ik er maar van uit dat het klopt. Hopen dat ik snel een positieve heb (heb een onregelmatige ongi, dus weet echt niet wanneer mijn ei is).