moeilijk wat kopen.

Discussie in 'De lounge' gestart door rijswijkse, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Mijn dochter wordt donderdag 1 jaar.
    Nu moet ik een kado kopen voor mijn schoonouders maar wil iets kopen waar ze de eerste paar mee speelt.
    Waarom wil ik zo'n kado omdat het met me schoonmoeder heel slecht gaat!
    (Ze kan helaas bijna niks meer en denk dat ze wacht op haar verjaardag)
    Ze zal binnen nu en een paar/dagen weken komen te overlijden:x

Ik wil iedergeval haar eerste paar loopschoentjes kopen en dat later laten bronzen.
    Nu heb ik nog 60 a 70 euro over en zat te denken aan
    - keukentje
    -fiets maar vind ik eigenlijk niet zo leuk.
    hebben jullie nog meer ideen?
    bedankt!

Ze heeft met kerst al een armbandje/ketting en ringetje gehad met een kaart voor later

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.239
    1
    0
    wat dacht je "voor later" een hele mooie speciale foto waar ze samen op staan, wellicht heb je er al honderden. Maar dit kwam in me op.

Keukentje spelen ze zeker nog (ong. 5) jaren mee. Misschien met wat theelepels of leuke blikjes etc. van jouw schoonmoeder?

3. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    We hebben gister een fotoboek gemaakt van haar eerste jaar en extra foto's ingedaan van haar en schoonmoeder.
    Maar een mooie foto hebben we niet omdat ze al 2 jaar ziek is.(kanker wel speciale maar zit al in het boek en vergroot)
    Ik probeer ook een beetje te denken wat ze zelf zal kopen voor haar,heb het vandaag ook gevraagt of ze nog ideen had.
    Ze vond het idee van schoentjes wel leuk volgens mij.

pfff wat is dit moeilijk zeg 6 weken geleden paste ze nog op mijn meisje en nu ligt ze als zielig hoopje mens in bed:(
    Zie haar nog stralend met ballon en al het ziekenhuis binnenkomen om haar kleindochter te ontmoeten.
    Was haar grootste wens om oma te worden en heeft met haar ziekte Nog 8 maanden lang 1 dag in de week op te passen!
    Samen gezocht naar een andere opvang voor haar oma dag in te leveren wat ze helemaal niet wilde natuurlijk maar het kon helaas niet anders.
    Petje af voor haar,mis haar en zit dit in tranen te typen:(
    Hoop dat het snel voorbij is voor haar want wat is dit een mens onteerde rotziekte:x

We gaan de verjaardag woensdag bij haar thuis vieren voor zover het kan natuurlijk.
    Denk toch dat het een keukentje wordt,zetten we dan op als ze iets ouder is en heeft ze dan het langst plezier van.

4. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    Wat erg meid dat ze zo ziek is. Dat wordt dan toch een heel beladen feestje lijkt me.
    Ik denk dat een keukentje idd heel erg leuk is en die kan je gerust al gelijk opzetten hoor. Mijn jongste dochter vind het keukentje van dr zus heel leuk en speelt er nog meer mee als haar zus.
    Heel veel sterkte voor jou en je familie

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    ach wat erg voor jullie!
    het is allemaal zo beladen dan.

Een keukentje is een leuk idee. Ik zou dan wel zo'n houten nemen, die zijn wat steviger.
    Mijn dochter kreeg hem voor haar 1e verjaardag en speelt er nog mee

6. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Jeetje wat moeilijk zeg. Ik weet dat ik hier aan kado's met een extra persoonlijke touch wel echt waarde hecht.

Ik weet niet hoe slecht het gaat, maar misschien kunnen ze samen nog wat maken? Bijv samen houten speelgoed verven, of een schilderij?

sterkte iig!

7. rijswijkse

rijswijkse Fanatiek lid

26 nov 2008
    2.012
    191
    63
    Samen wat maken gaat helaas niet meer.
    Ze kan alleen liggen en heeft epileptie aanvallen dus is echt het laatste fase.
    Wordt een heel dubbelfeestje 3 keer vieren we het.
    woensdag bij haar thuis,vrijdag mijn vader en zondag mijn familie en zijn familie.
    Hoort een feest te zijn...

Deel Deze Pagina