Hoe lang heb je er over gedaan dan? wij waren al vanaf Juli bezig, ook best lang, dacht we zijn zo zwanger, nee dus, maar nu is het toch gelukt! Het is ook zo, dat als het niet gelukt is, dat je weer een maand verder bent..
tja het ligt wat ingewikkeld. we zijn begonnen in maart 2006 ongeveer. We hebben het geprobeerd tot zeg maar november 2006 en toen zijn we gestopt omdat ik mijn droombaan zag voorbij komen heb gesolliciteerd en ben aangenomen. Ik ben in feb 2008 begonnen bij mijn nieuwe werkgever en hebben het klussen dus toen stopgezet. We zijn toen pas in septmeber 2007 weer begonnen en ja januari 2008 was het eindelijk raak. Dus bij elkaar circa 13 maanden.
Ja ik moet nog even wennen omdat het niet gepland is. Toch ben ik er blij mee. Ik ben in september gestopt met chemokuren du de vraag was nog of ik vruchtbaar was want je kan door chemo onvruchtbaar worden. Maar goed door de pil heen zwanger dan ben je toch wel behoorlijk vruchtbaar LIefs sil
Wow ja dan ben zeker vruchtbaar! Of heb je medicijnen die de werking van de pil zouden kunnen aantasten? Ben je weer helemaal beter dan?
ja ik had borstkanker maar alles is nu goed en nee verder geen medicijnen. Dus gewoon erg vruchtbaar denk ik En jij ook zwanger dus
Van harte gefeliciteerd! Meiden, Dit topic is alleen om de ts te feliciteren! Je kunt op andere onderdelen (bevallingslijkstforum) kletsen over de zwangerschap en alles wat daar bij hoort. Elmo