verdrietig...

Discussie in 'Miskraam' gestart door metans, 9 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Gisteravond een Echo gehad, ik dacht dat ik ongeveer 9 weken zwanger zou zijn.
    helaas was er alleen een leeg vruchtzakje te zien :(
    heb zowat geen bloedverlies gehad niks om te merken dat het
    verkeerd gegaan was. Nu maar wachten tot het vruchtzakje afgestoten wordt, anders medicijnen slikken of curreteren.

blijf nu lekker een dagje thuis om alles te verwerken,
    baas niet zo blij met me.. maarja.. moet ik daaar dan maar
    de hele dag met een nepgrijns gaan lopen?

2. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Heel veel sterkte..En ik geef je groot gelijk dat je thuis blijft hoor. Het is niet niets! Ik heb hetzelfde meegemaakt. Goede echo's alleen bij de laatste echo leefde ons kindje niet meer. Het spartelen was gestopt. 😰 Helemaal geen bloedverlies of niets.

3. LianneE

LianneE Niet meer actief

Heel veel sterkte! Het is niet niks om zoiets mee te maken (weet helaas hoe het voelt). Laat die baas maar lekker zeuren en neem je tijd!

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    heeel veel sterkte zeg! zo balen :(
    en die baas kan de pot op! lekker thuis blijven meid t is allemaal niet niks!

5. SteffiekeVO

SteffiekeVO Actief lid

16 nov 2014
    482
    0
    0
    Ik vind eigenlijk dat je arts je langer moet laten thuisblijven...
    Een miskraam is niet niks, stel dat de bloeding toch vanzelf begint te komen, dan zit je daar op je werk...

Dikke knuffel

6. Angieebrahim

Angieebrahim Actief lid

3 dec 2014
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    ahhh super erg ik heb het vorige week ook gehad :( hele nare dingen... heel veel sterkte..

7. AnneLisa87

AnneLisa87 Bekend lid

28 okt 2014
    577
    70
    28
    Heel veel sterkte Metans

8. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje wat vreselijk, dat hadden jullie niet verwacht bij de eerste echo. Jammer voor je baas maar je hebt die dag, en eigenlijk nog wel wat extra dagen nodig om dit bericht te verwerken. Wil je afwachten tot het vruchtzakje zelf los komt? Zelf kon ik dat niet, sterkte bij het maken van de keuze waar je nu voor komt te staan.

9. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    ik wordt morgen weer gebeld door de gyn, ze liet me even 2 dagen met rust om het te laten bezinken.
    Ik denk dat ik voor de medicijnen ga om het af te stoten, ik kan niet wachten tot het weg is. Het voelt zo raar om nog wat "in" me te hebben. Wil gewoon weer veder kunnen, met waar we gebleven zijn...

10. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Zo dacht ik er ook over! Ik kreeg ook bedenktijd, heb de volgende dag besloten dat ik medicijnen wilde. Week later MK gehad. Sterkte!

11. mamima

mamima Actief lid

4 apr 2014
    117
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat naar. Sterkte. En lekker thuis blijven hoor! Het is niet niks wat je gebeurt, je hebt zeker even tijd nodig om dit een plekje te geven. Sterkte met de 'afwikkeling', hopelijk komt het snel los!

12. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    Had je erg last van je MK? Ik zit echt met mn werk, drukke tijd met kerst enzo. weet wel dat ik aan mezelf moet denken, maar mn werk is me ook alles en kan niet zomaar vervanging regelen! Hopen dat het meevalt ... Hoewel het emoitoneel wel zwaar is.. maar ik hou van mn werk dus ook weer even afleiding!

13. Jla80

Jla80 Bekend lid

28 feb 2014
    780
    1
    16
    Ooh meid wat erg. Spijt me erg dat ook jij dit heb moeten meemaken.

Veel sterkte

14. Annekeruiter85

Annekeruiter85 Fanatiek lid

10 aug 2012
    1.165
    92
    48
    Veel sterkte meid. Goed dat je even bedenktijd hebt! Dat heb je nodig en je baas heeft echt even pech. Gun jezelf de tijd om het een plekje te geven!
    Ik heb ook medicatie gehad, helaas bij mij niks gedaan en alsnog gecuretteerd..
    Knuffel

15. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ziek is ziek meis! Ik begrijp dat er een drukke tijd aan komt maar denk aan jezelf, het is niet zomaar iets! Ik ben tijdens de MK twee dagen thuis gebleven. Op de dag dat ik de tabletten in bracht en de dag er na. De dag dat ik de MK kreeg, was ik behoorlijk ziek. Van verdriet en van de krampen.

Sterkte!

16. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Veel sterkte meid, ik ben twee weken thuis gebleven na het opwekken met medicatie...ik kon de volgende dag bijna niet meer lopen... Zo beurs!! Drie dagen later uiteindelijk pas het vruchtje verloren dus de eerste nacht was alleen maar bloed ( veel)

17. metans

metans Actief lid

28 aug 2014
    354
    113
    43
    Vrouw
    oke nouja in elk geval weet mn baas ervan! ...Heb het maar verteld want dan weet hij hoe en wat... Ik zal vandaag gebeld worden door t ziekenhuis voor een afspraak maar niks gehoord. morgen maar weer achteraan bellen blegh!

18. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hoe is het nu?

Deel Deze Pagina