Ingeltje omdat al mijn testen knalroze zijn, mijn baarmoedermond gesloten is en het hele weekend overgegeven heb. Piglet..jeetje dus 26 januari staat ook bij jou je hele leven in je geheugen gegrift.. wat een toeval
En hoe is het afgelopen Hypnose? Ik moest gewoon vanmiddag aan je denken en heb even stiekem voor je geduimd dat het een goede afloop zal zijn.
ow joh, ik dacht dat je zondag schreef dat je morgen een echo kreeg en dan was het in mijn idee dus op maandag Nu heb ik alleen vandaag niet voor je geduimd, wel aan je gedacht! Ben wel benieuwd hoor!
Goede morgen, Ik heb met spanning dit hele topic net gelezen!Omdat ik zelf afgelopen maandag een miskraam heb gehad....ik duim echt voor je hypnose....! Waarschijnlijk weet je het al...ik hoop dat het goed nieuws is! Liefs Eva
Lieve meiden Ik ben gister met spoed opgenomen en meteen geopereerd. Ik kreeg ondragelijke buikpijn en bloedverlies. Op de echo was bloed in de buikholte te zien, de zwangerschap was buitenbaarmoederlijk. Mijn eileider was gescheurd en is niet bespaard gebleven helaas. Ik heb heel veel pijn en vind het allemaal onwerkelijk.
@Hypnose, Wat vreselijk voor je, je zult wel erg geschrokken zijn hè? Ik hoop dat je lichamelijk spoedig herstelt, geestelijk zal het wellicht langer duren... Ik wens je heel veel sterkte, kracht en beterschap.
ow hypnose wat erg. ik hoop dat je het een beeetje kunt gaan verwerken. heel veel strekte en neeem de tijd voor jezelf. xxx Joyce
Lieve hypnose, heel erg veel sterkte....en ga echt voor je duimen en bidden dat je lichamelijk snel zal herstellen zodat je geestelijk dan de tijd kunt nemen om dit een plekje te geven. Ik kan het me nauwelijks voorstellen allemaal maar hierbij een hele dikke knuffel! liefs Eva
sterkte hypnose... ben je nog ni het ziekenhuis? hopelijk passen ze goed op je misschien beurt het je op als ik vertel dat mijn schoonzus na haar bbz weer zwanger is geworden van een gezond kindje?
O nee hypnose! Wat erg! Ik hoop echt dat je je snel weer een beetje beter lichamelijk zult voelen. Verder wens ik je heel veel sterkte en kracht om dit lles te verwerken. Ik denk aan je....!
Jezus Hynose! Wat ontzettend ontzettend ontzettend klote. Dat je lichaam zo met je kan sollen. Zo gemeen. blijdschap-verdriet-hoop-felicitatie van je huisarts dus weer blij en vol vertrouwen en dan opeens BOEM.. alles weg en alleen maar verdriet en pijn. Meisje toch. Heb het heel erg met je te doen. Heel dikke knuffel en veel sterkte. Hoop dat je snel in je eigen bedje kan liggen. Als je je af wilt reageren mag je me altijd berichten. Succes... x
Lieve Hypnose...wat een schrik...en wat een warboel van emoties. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gauw zult herstellen lichamelijk. Emotioneel zal het wat meer tijd kosten denk ik...sterkte hoor..
veel sterkte hypnoze wat naar voor je ik hoop dat je lichamelijk vlug hersteld en dat je alles een plaatsje kan geven
Jeetje Hypnose, wat vreselijk meid! Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe! Veel liefs Steen
Hypnose; wat een toestanden! Ik leef met je mee en hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Doe rustig aan, geef jezelf de tijd om dit te verwerken.