Volgens mij is het mis..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Hypnose, 26 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Ingeltje omdat al mijn testen knalroze zijn, mijn baarmoedermond gesloten is en het hele weekend overgegeven heb.

Piglet..jeetje dus 26 januari staat ook bij jou je hele leven in je geheugen gegrift.. wat een toeval :(

2. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    En hoe is het afgelopen Hypnose? Ik moest gewoon vanmiddag aan je denken en heb even stiekem voor je geduimd dat het een goede afloop zal zijn.

3. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Heb je het niet gelezen hihi? Morgen een echo! ;)

4. Onder water

Onder water Niet meer actief

5. noukie

noukie Bekend lid

31 jan 2007
    891
    0
    0
    en meis goed nieuws?

6. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    :oops: :oops: ow joh, ik dacht dat je zondag schreef dat je morgen een echo kreeg en dan was het in mijn idee dus op maandag ;) :) :)
    Nu heb ik alleen vandaag niet voor je geduimd, wel aan je gedacht!

Ben wel benieuwd hoor!

7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hypnose....ik hoop dat je gauw iets laat horen....

8. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Goede morgen,

Ik heb met spanning dit hele topic net gelezen!Omdat ik zelf afgelopen maandag een miskraam heb gehad....ik duim echt voor je hypnose....!
    Waarschijnlijk weet je het al...ik hoop dat het goed nieuws is!

Liefs Eva

9. Hypnose

Hypnose Bekend lid

26 dec 2007
    737
    0
    0
    Lieve meiden

Ik ben gister met spoed opgenomen en meteen geopereerd. Ik kreeg ondragelijke buikpijn en bloedverlies.
    Op de echo was bloed in de buikholte te zien, de zwangerschap was buitenbaarmoederlijk. Mijn eileider was gescheurd en is niet bespaard gebleven helaas.

Ik heb heel veel pijn en vind het allemaal onwerkelijk.

10. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Hypnose,

Wat vreselijk voor je, je zult wel erg geschrokken zijn hè? Ik hoop dat je lichamelijk spoedig herstelt, geestelijk zal het wellicht langer duren... Ik wens je heel veel sterkte, kracht en beterschap.

11. jent

jent Fanatiek lid

12 jul 2007
    1.850
    0
    0
    Limburg
    ow hypnose wat erg. ik hoop dat je het een beeetje kunt gaan verwerken. heel veel strekte en neeem de tijd voor jezelf.

xxx Joyce

12. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Lieve hypnose,
    heel erg veel sterkte....en ga echt voor je duimen en bidden dat je lichamelijk snel zal herstellen zodat je geestelijk dan de tijd kunt nemen om dit een plekje te geven.
    Ik kan het me nauwelijks voorstellen allemaal maar hierbij een hele dikke knuffel!

liefs Eva

13. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    sterkte hypnose... ben je nog ni het ziekenhuis? hopelijk passen ze goed op je

misschien beurt het je op als ik vertel dat mijn schoonzus na haar bbz weer zwanger is geworden van een gezond kindje?

14. Nicoletta

Nicoletta Fanatiek lid

11 jan 2008
    1.520
    0
    0
    O nee hypnose! Wat erg! Ik hoop echt dat je je snel weer een beetje beter lichamelijk zult voelen. Verder wens ik je heel veel sterkte en kracht om dit lles te verwerken.

Ik denk aan je....!

15. Birthe

Birthe Bekend lid

11 jan 2008
    773
    0
    0
    Jezus Hynose! Wat ontzettend ontzettend ontzettend klote. Dat je lichaam zo met je kan sollen. Zo gemeen. blijdschap-verdriet-hoop-felicitatie van je huisarts dus weer blij en vol vertrouwen en dan opeens BOEM.. alles weg en alleen maar verdriet en pijn.
    Meisje toch. Heb het heel erg met je te doen. Heel dikke knuffel en veel sterkte. Hoop dat je snel in je eigen bedje kan liggen. Als je je af wilt reageren mag je me altijd berichten. Succes... x

16. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Lieve Hypnose...wat een schrik...en wat een warboel van emoties. Ik hoop dat het goed met je gaat en dat je gauw zult herstellen lichamelijk. Emotioneel zal het wat meer tijd kosten denk ik...sterkte hoor..

17. Sylvia79

Sylvia79 Fanatiek lid

12 sep 2005
    1.245
    0
    0
    onthaalmama (gastouder)
    denderleeuw
    veel sterkte hypnoze wat naar voor je
    ik hoop dat je lichamelijk vlug hersteld en dat je alles een plaatsje kan geven :D

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Jeetje Hypnose, wat vreselijk meid!
    Ik wens jou en je partner heel veel sterkte toe!

Veel liefs Steen

19. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hypnose; wat een toestanden! Ik leef met je mee en hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Doe rustig aan, geef jezelf de tijd om dit te verwerken.

20. marit123

marit123 Actief lid

2 jan 2007
    330
    0
    0
    Hypnose: veel sterkte, wat naar.

Marit

Deel Deze Pagina