Al ruim 2 jaar proberen wij zwanger te worden. Ik bleek PCOS te hebben en mijn man traag zaad. Na 2 hormoonbehandeling waren wij er klaar mee. Als het kwam kwam het, zo niet dan niet. Vanavond wilden wij naar de sauna gaan als ik nog niet ongesteld was geworden. Ik heb na de clomid een goede cyclus gekregen, is inmiddels ruim 1 jaar nu zo. Ik was nu 1 week over tijd. Gisteren had ik al tegen mijn man gezegd dat ik toch voor alle zekerheid een test zou doen. Ik verwachtte er niets van, maar gewoon voor de zekerheid. Vanmorgen de test gedaan en wij gaan niet naar de sauna. Helemaal beduusd keken we samen naar de 2 streepjes. Daarna nog een test gedaan en ook daar 2 streepjes. Niet verwacht, niet (meer) gepland, maar wel gewenst. Ik kan het gewoon niet geloven, het voelt zo raar. Vanavond gaan wij het vertellen aan mijn zwager en schoonzus. Zij hebben ons altijd gesteund en mogen (bijna) het als eerste weten.
Dank jullie wel. We hebben het gisteren aan mijn zwager en schoonzus verteld. Zij waren ook zo ontzettend blij! Voel me nu ook al wat meer zwanger. Maar zag het ook aan mijn gewicht. Ik ben 4 kilo aangekomen in 1 maand...