Hoi dames! Ik heb een vraag en hopelijk kunnen jullie mij hiermee helpen! Gister was officieel mijn NOD en die is (nog) uitgebleven. Ik heb de hele maand mijn temperatuur bijgehouden. Na mijn eisprong was hij wisselend 36,9/36,8. Eergister was hij 36,9 gister 36,8 maar vanochtend was hij 36,7. Dus nog lager. Dit heb ik na mijn eisprong niet gehad. Is dit een slecht teken? Vorige week woe en vrij 2x zwanger getest. Hopelijk kunnen jullie mij uit de stress helpen!
Als je al twee keer zwanger hebt getest afgelopen week, dan zou ik verder niet meer testen. Zolang je je verder goed voelt en geen bloed verliest is er (nog) geen reden tot zorg. Ik zou je nu dus willen feliciteren met je twee positieve testen. Afwachten is all you can do op dit moment
Bij mij is dat een slecht teken, maar jouw daling van 0,1 vind ik niet zo schokkend. Bij mij is mijn temp dan echt hoe die voor een eisprong is. Of is jouw temp 36,7 voor een eisprong?
Oke gelukkig! bedankt! Nee voor de eisprong was hij zo rond de 36,3/36,5.. Vannacht wel vergeten het raam dicht te doen wat ik normaal wel doe savonds (de afgelopen weken iig) wie weet kan het daar mee te maken hebben. We wachten de echo gewoon af over 3,5 week, spannende tijd!