kloppend hartje kan toch pas na 6 weken? Dus ik denk dat die posi test echt wel een weekje vroeger is geweest. Je hebt een termijnecho gehad. Daarmee kunnen ze behoorlijk precies bepalen hoever je bent. Geen idee wat een tweelingzwangerschap en het verliezen van 1 van de 2 doet met deontwikkeling van de ander. Vraag het voor de zekerheid na bij de gyn. En vertrouw vervolgens op wat die zegt Dus daarna niet verder gaan met zelf rekenen, daar wordt je volgens mij alleen maar knettergek van.
Ah snap al wat je bedoelt. Als je de uitgerekende datum van 27 oktober aanhoudt komt je vandaag uit op precies 14 weken, als je er vanuit gaat dat je 11 februari (met testen) precies 4 weken was zou je nu 14.6 moeten zijn. Dat verschil van 6 dagen kan prima hoor. Na 12 weken zwangerschap passen ze de bevaldatum niet meer aan omdat elke baby zijn eigen groei heeft. Hoeveel weken zwangerschap stond er bij je 2e echo (qua meting)?
Je kunt er niet veel van zeggen of het klopt of niet. Wellicht maakte je snel en meer hcg aan ivm twins. Of hebben de andere zwangerschappen langer ingenesteld oid. Ik had bijv als uitgetelde data 26-12 als ik terug rekende zou ik dus zwanger geraakt moeten zijn toen mijn man 2weken in het ziekenhuis lag. En dan ook precies middenin die 2 weken. Is dus gewoon totaal onmogelijk maar de vk gaf aan dat innestelen etc soms ook heel lang kan duren of soms juist heel snel. Dat dit echt een verschil van dagen kan zijn. Ik heb 41 gelopen officieel,kindje 8pond en placenta was op aan het raken. Mijn gevoel zegt dus dat ik al '42' wkn was eigenlijk maar ach wat maakt het uit? Vertrouw op de metingen en groei die je kindje doormaakt, en de meeste kids worden tussen 38-42 wkn geboren dus een 'datum' is meer richtlijn.
9 januari was de eerste dag van laatste mentruatie ... Echo op 12 weken liet een kindje zien van 14 weken